Good luck!

21-04-2010 09:14 2518 berichten
Alle reacties Link kopieren
julian mama

hahaha lijkt me ook wel hilarisch
nouuu die vork daar zit een heel verhaal achter....

Onze eerste date zeg maar was in de Efteling, daarna gingen we in Utrecht bij de pizzeria uit eten. Goeddd niet zo mijn ding, want ik kan geen pizza eten met mes en vork en je snapt wel dat je op je eerste date niet met je handen kan eten .

Ik verwoed met mes en vork gegeten. Eerst vloog de pizza alle kanten op en toen ik dat enigszins onder controle had, had ik ruzie met mijn vork, en stond hij krom

Vandaar dus de vork en dan verzilverd, leuke kadobon van de pizzeria erbij en klaar ben je...

Alleen bedenk ik dit wel erg laat.........
Die is ook leuk Bambino. Ik denk er even over na!

Ik had deze gezien, maar ik weet niet precies wat hij ie kan.

Stressed is just desserts spelled backwards
ik heb ze niet hoor, maar lobbes.nl wel
quote:bambino schreef op 26 mei 2010 @ 15:48:

nouuu die vork daar zit een heel verhaal achter....

Onze eerste date zeg maar was in de Efteling, daarna gingen we in Utrecht bij de pizzeria uit eten. Goeddd niet zo mijn ding, want ik kan geen pizza eten met mes en vork en je snapt wel dat je op je eerste date niet met je handen kan eten .

Ik verwoed met mes en vork gegeten. Eerst vloog de pizza alle kanten op en toen ik dat enigszins onder controle had, had ik ruzie met mijn vork, en stond hij krom

.........En toen dacht Bamman: ja, dat is de vrouw van mijn leven
mal, jij bent echt heel heel heel erg.... tsss, die opmerking van jou bij vreemdgaan ja/nee.

Oooh, 2 uur geslapen, wat heerlijk! Ik dacht dat B sliep maar opeens ging heel stil de deur open: ik kom bij jou mama. Even in mijn armen gelegen, toch op papa's plekje gekropen en 2 uur later schrok ik met een heel lief slapend mannetje naast me wakker. Heerlijk . Dat wil ik wel elke dag hoor! Maarja, daar zijn de schooltijden niet helemaal naar, net te vroeg uit zeg maar. En om L nou iedere dag bij een vriendje te dumpen, ook zo lullig

Jeeee, die Lianne!!! Die spant de kroon! Hier ook net als bij Star een traphekje, maar L kan die wel openmaken. Maar die gaat niet naar beneden alleen, ploft gewoon bij ons in bed. Ik geloof dat ik na het lezen van jouw verhaal daar wel blij om bent! Ai ai die stift, net goed afgelopen dus.

Welke jurk Star, plak (nog eens) een plaatje?

Over een uurtje met het hele gezin naar de vk, leuk. Lekker druk haha. Man wilde graag mee en dan is het het handigst om dat nog even voordat de kinderen naar bed gaan te doen.

Man vanavond naar de ALV van school dus heerlijk even de bank en afstandsbediening voor mezelf
hahahaha kokos, had je bericht even gemist doordat ik voor Mal ging googlen. Pff wat een draak zeg, maar het leest wel erg komisch....
Amalia; Wat lief, en lekker ook. Hoever ben je nu eigenlijks?
38weken 3 dagen
Oh lekker gezellig hier

Over 90 berichten moeten we weer een nieuw topic openen.

Bla bla bla
Zit midden in een reuze spannend debat joh!
Oh, ik vodn het nogal schreeuwerig weer.Onee, dat was Lagerhuis.
Goedemorgen!
Gefeliciteerd Bam en Bamman!!!!
Dank..
Ach gossie, mijn larfje slaapt in mijn armen. Dat doet ze nooit. Schattig heur!

Bammers, happy trouwdag! Bam, je pizza verhaal
ohh wat liefff!
Schattig Suze Mr J deed dat ook nooit, zo leuk als ze dan eens een keer op schoot in slaap vallen dan!

Gefeliciteerd met jullie trouwdag Bam!

Amalia, wat lief dat B zo lekker bij je lag te slapen, schattig hoor. Voel je al wat, of wacht je tot ik terug ben van vakantie

Bridge, heb je dat zwemfeestje nu al gehad?

Ik zal wel iets minder komen, mijn nieuwe tijdschrift is net binnen, 64 pagina's. Moet nog snel af voor we gaan. Maar ik heb er zin in, leuke opdracht!!!
Stressed is just desserts spelled backwards
Morgen... was vanmorgen 5.40 uur... Wel erg vroeg. En Het duurde Ties ook te lang. Die zat om 6.45 uur al aangekleed op ons te wachten Geen uitslapers hier, haha...

Bam: gefeliciteerd!!!

Mal: leuke opdracht: fijn! Even hard aan de bak dus... Hoe is het in de buik? Staat op de groep wanneer je precies weg gaat?

Slapende kinderen zijn lief!!! Zeker als ze tegen je aan liggen!

Feestje was prima gegaan trouwens gisteren, hij had het enorm naar zijn zin gehad!
BIB

Nou nee Mal, ik ga niet zitten wachten op je hoor, liever niet Maar je weet maar nooit...

Aaah schattig Suze!

Bridges, wel lwekker dat T zichzelf al had aangekleed.L 'kan' dat opeens niet meer nu hij op school zit. Alhoewel, vanmorgen wel weer zelf gedaan.

Yek, pittig dagje vandaag, veel gerommel, rare krampen maar niets in de richting van een bevalling hoor. Gewoon zwaar zeg maar
Ik hoop dat mijn larfje ook lekker gaat slapen, net pneu-prik gehad op CB ('krijgt ze nog flesvoeding?' )

Heb je al moeie armen inmiddels Suus?
aparte avatar heb je star
ohh arm schaap, heeft ze erlast van?
Zie dit topic Bam On strike!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven