Good luck!
woensdag 26 mei 2010 om 13:38
woensdag 26 mei 2010 om 13:50
woensdag 26 mei 2010 om 14:34
Hoi! Ik ben een beetje druk meiden, loop 30 pagina's achter en ga dat niet meer inhalen. Tim is 's nachts weer wakker 1 á 2x en dat hakt er in. Derde kies door, vermoeden dat het daar aan ligt.
Hij heeft wel een spurtje gehad, want hij loopt veel meer los nu. En klimt op de bank, op de tafel in de woonkamer...
En.... heeft nu 3x een plas op het potje gedaan. Dus al met al best een vrolijk mannetje maar ook mijn handen vol er aan. Lianne is op zijn tijd ook een baby. En doet Tim in alles na.
Afgelopen weekend visite gehad, 2 dagen, nog feestje van mijn verjaardag. En zo is het weekend weer voorbij.
Bam, hier alleen kopiëergedrag van Lianne die Tim na doet.
Compu, fijn van de echo
Suus, wat een snelle dame heb je toch! Alweer staan.
Star, ha, ha, die Ceetje die drie uur op haar kamer zit zonder op te ruimen. Daar sta je dan.
Wel herkenbaar hoor. Lianne had vorige week bedacht dat ze om 04.30u uitgeslapen was. Is naar de woonkamer gegaan. Heeft alle lades en kasten opengetrokken. De koektrommel, zonder koekjes, gevuld met water, al lopend door de woonkamer. Een lolly uit de kast gepakt, deze al dan niet met water of haar mond nat gemaakt en die op de tafel gelegd die onder de plak en kleurstoffen zat. Een stift gevonden waarmee je op cd/dvd kan schrijven, maar 'gelukkig' alleen op een papiertje geschreven.
Eergisteren had ze haar hoeslaken, dekbedhoes, strijkplank, de vloer, haar handen en voeten onder de verf. Ze had een knutselpakketje gevonden, die hoog in haar kast lag. Maar ze was zo slim geweest om de poef te pakken.......
Haar klok had ze lager gehangen, ze was via de handgrepen van de lades van de kast op de kast geklommen. En zo kan ik wel even door gaan.
Ik zeg dan dat het niet mag en waarom niet en krijg dan een verbaasd 'oh?' terug.
"Dan koop je toch een nieuwe vloer, nieuwe kast, nieuw dekbed?"
"Mijn handen zijn toch weer schoon gewassen?" Etc.
woensdag 26 mei 2010 om 15:13
woensdag 26 mei 2010 om 15:38
quote:Maleficent schreef op 26 mei 2010 @ 13:50:
Bam, ik zag laatst bij de Pfaffs een speelgoed ding die je op de tuinslang kan aansluiten, en dan komt er water uit.
Ik weet zeker dat Mr j dat helemaal te leuk vind. Verkoop jij die toevallig ook? Ik kan ze nergens vinden. Of kun je er aankomen?Is dat zo'n inktvis ding die als er wateruit komt zijn armen op en neer slingert?
Bam, ik zag laatst bij de Pfaffs een speelgoed ding die je op de tuinslang kan aansluiten, en dan komt er water uit.
Ik weet zeker dat Mr j dat helemaal te leuk vind. Verkoop jij die toevallig ook? Ik kan ze nergens vinden. Of kun je er aankomen?Is dat zo'n inktvis ding die als er wateruit komt zijn armen op en neer slingert?