Gewoon Thuis
dinsdag 25 mei 2010 om 09:26
Ja, raar is dat, allemaal van die laatstekerenzonderbaby. Daar denk je straks nog eens met weemoed aan terug. Laat je maar lekker in de watten leggen door je ouders. Heerlijk toch!
Arme Nemo doof? Dat zal wel doorverwijzing worden naar kno, of niet? Tony mag ook weer. Vorige maand is 1 buisje uit zijn oor gekomen (volstrekt normaal na een jaar) maar meteen weer oorontsteking en doof. Nu ook weer vreselijk verkouden en kop vol snot, dus hier ook jongetje thuis.
Vish, is huis dan helemaal af&klaar? Wat heerlijk zeg! Het is echt een paradijsje geworden he?
Arme Nemo doof? Dat zal wel doorverwijzing worden naar kno, of niet? Tony mag ook weer. Vorige maand is 1 buisje uit zijn oor gekomen (volstrekt normaal na een jaar) maar meteen weer oorontsteking en doof. Nu ook weer vreselijk verkouden en kop vol snot, dus hier ook jongetje thuis.
Vish, is huis dan helemaal af&klaar? Wat heerlijk zeg! Het is echt een paradijsje geworden he?
Loretta is De Mol. Punt.
dinsdag 25 mei 2010 om 09:31
Ja inderdaad, allemaal van die de-laatste-keer-voor-Doperwtje-er-is-momenten
Is leuk om ze weer even te zien. Mijn moeder heeft, als het goed is, nog allemaal dingen voor me gemaakt ook! Boxkleed, badcapejes en nog iets (maar ik weet niet meer wat)
Ohhh Tony ook ziek thuis . Wel vervelend dat het zonder buisje meteen weer mis is. Ik had vroeger ook buisjes, maar kan me eigenlijk niet meer herinneren hoe het was toen ze er eenmaal uit waren. Misschien zou het mij ook helpen, want ik ben ook verkouden nu
Is leuk om ze weer even te zien. Mijn moeder heeft, als het goed is, nog allemaal dingen voor me gemaakt ook! Boxkleed, badcapejes en nog iets (maar ik weet niet meer wat)
Ohhh Tony ook ziek thuis . Wel vervelend dat het zonder buisje meteen weer mis is. Ik had vroeger ook buisjes, maar kan me eigenlijk niet meer herinneren hoe het was toen ze er eenmaal uit waren. Misschien zou het mij ook helpen, want ik ben ook verkouden nu
Peas on earth!
dinsdag 25 mei 2010 om 09:50
Nah Erwt, dit is veel te vroeg, maar goed je moet er nog even inkomen zullen we maar denken. Ja joh straks deel je je leven in van voor en na
Nemo doof, al een tijdje en hij heeft ook spray maar het werkt niet meer lijkt wel. Dokter zei dat ik weer moest bellen als het slechter werd en dat is nu. heel erg nu.
Nemo hang je jas op.
*dramatische verontwaardigde uitroep* Waarom moet ík nou ineens de was ophangen???
Alle troep net weggehaald, heerlijk! Wat een ruimte! Nu boodschappen doen, vanavond eters.
Nemo doof, al een tijdje en hij heeft ook spray maar het werkt niet meer lijkt wel. Dokter zei dat ik weer moest bellen als het slechter werd en dat is nu. heel erg nu.
Nemo hang je jas op.
*dramatische verontwaardigde uitroep* Waarom moet ík nou ineens de was ophangen???
Alle troep net weggehaald, heerlijk! Wat een ruimte! Nu boodschappen doen, vanavond eters.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
dinsdag 25 mei 2010 om 10:26
dinsdag 25 mei 2010 om 20:08
Oh, zwangerschapsinsomnia, naar. Gelukkig kun je nu overdag dutjes doen
Leuk al die laatste keren zonder Doperwt dingen, lekker van genieten.
Vish voor Nemootje. Dat van die was wel erg grappig
En ook voor Tony en beterschap! Buisjes echt nodig dus.
Niet alleen Mel is vreselijk, de film was ook geen aanrader. Ier wilde na onze eco-docu filmextravaganza en alle kijkhuisverantwoorde filmeritus wel eens een domme aktiefilm. Nou dat is gelukt
Leuk al die laatste keren zonder Doperwt dingen, lekker van genieten.
Vish voor Nemootje. Dat van die was wel erg grappig
En ook voor Tony en beterschap! Buisjes echt nodig dus.
Niet alleen Mel is vreselijk, de film was ook geen aanrader. Ier wilde na onze eco-docu filmextravaganza en alle kijkhuisverantwoorde filmeritus wel eens een domme aktiefilm. Nou dat is gelukt
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
woensdag 26 mei 2010 om 11:29
Volgens mij wel, Vish, titel komt me wel bekend voor. Ik zal eens googlen.
Ja, hoest nu met Nemootje?
Erwt, lekker van verlof aan t genieten? Wat doe je nu zoal, behalve forummen?
Ik ben stiekem een beetje jaloers hoor, verlof hebben en nog geen kind dat je bezig houdt. zo lekkere tijd, heerlijk beetje in jezelf gekeerd zijn als je wilt, beetje tutten met babyspullen, lekker forummen, dutjes doen, lekkere dingen voor jezelf maken. geniet er maar van
Ja, hoest nu met Nemootje?
Erwt, lekker van verlof aan t genieten? Wat doe je nu zoal, behalve forummen?
Ik ben stiekem een beetje jaloers hoor, verlof hebben en nog geen kind dat je bezig houdt. zo lekkere tijd, heerlijk beetje in jezelf gekeerd zijn als je wilt, beetje tutten met babyspullen, lekker forummen, dutjes doen, lekkere dingen voor jezelf maken. geniet er maar van
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
woensdag 26 mei 2010 om 11:40
Ja, eigenlijk is het best lekker om vrij te zijn, hoewel ik me wel erg huisvrouwerig voelde zojuist: wasmachine draaide, ik stond badje+toebehoren even te schrobben (van MP, maar beetje vies, nu weer blinkend schoon) en badkamerkastje schoon te maken. Okee, dat moment van huisvrouwerigheid duurde (zoals je inmiddels hebt gelezen) tót ik flesje parfum in duizend stukjes liet vallen
Peas on earth!
woensdag 26 mei 2010 om 11:47
Ja, da's waar. Ik zit nu niet voor niets weer te forummen. Alle andere activiteiten lijken me te risicovol
Voel me nu wel relaxed, maar ook nog een beetje gek. Dat ik thuis zit terwijl de rest van de wereld (zo voelt dat althans) werkt
Wil nog wel wat dingetjes doen de komende weken, waaronder mobile maken
Voel me nu wel relaxed, maar ook nog een beetje gek. Dat ik thuis zit terwijl de rest van de wereld (zo voelt dat althans) werkt
Wil nog wel wat dingetjes doen de komende weken, waaronder mobile maken
Peas on earth!
woensdag 26 mei 2010 om 11:54
woensdag 26 mei 2010 om 11:58
Da's waar, dat relativeert alles weer een beetje. Er is volgens mij een complot tegen me gaande, want ik drink net een glas cola (geen idee waarom, want ik drink eigenlijk nóóít cola ) en laat dat op mijn buik rusten. Dat was dom, want Ploperwtje plopt en hoppa... cola over mijn t-shirt
Peas on earth!
woensdag 26 mei 2010 om 14:03
Ha, plop lust geen cola, Dat je dat dus niet in zijn flesje stopt, Erwt! Het jammere van terugdenken aan verlof vóór je eerste kind geboren wordt, is dat je je dat niet precies zó realiseert als je dat velof hebt. Ik bedoel: pas achteraf weet je hoe lekker het was. Dus Erwt, geniet ook voor ons, wij kunnen niet meer!
Nemo was ophangen! Hij is prachtig!
Hoe is het nu met hem? Beetje beterder?
Inad, jullie hebben toch ook de hele Planet Earth-serie gekeken? Hebben wij vorig jaar ook gedaan. Ik hoorde laatst van iemand (maar ik weet niet meer van wie, heel irritant) dat er nu een kinderversie van gemaakt is, of misschien is die er zelfs al. Lijkt me ook heel leuk! En aangezien Chica nog jarig moet worden.....
Nemo was ophangen! Hij is prachtig!
Hoe is het nu met hem? Beetje beterder?
Inad, jullie hebben toch ook de hele Planet Earth-serie gekeken? Hebben wij vorig jaar ook gedaan. Ik hoorde laatst van iemand (maar ik weet niet meer van wie, heel irritant) dat er nu een kinderversie van gemaakt is, of misschien is die er zelfs al. Lijkt me ook heel leuk! En aangezien Chica nog jarig moet worden.....
Loretta is De Mol. Punt.