Entertainment alle pijlers

De Pfaff´s

18-11-2009 23:39 3176 berichten
Ik schaam mij diep, maar ik kijk vaak naar de Pfaff´s. Zelfs de herhalingen op rtl7 zet ik soms op.

En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,

Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?
Wordt Nicholas dan betaald door zijn schoonouders?

En inderdaad...Carmen heeft veel pijn, dat wens je niemand toe.
Alle reacties Link kopieren
quote:jaimie schreef op 25 mei 2010 @ 21:58:

[...]

Wat is er zo grappig aan dat Carmen haar schouder breekt?Dat snap ik ook niet?!

Lachuh
Die foto van Sammeke, hoe kom je erop Bregje? hi hi hi...
Ja sorry jullie hebben gelijk

Het was ook helemaal niet zo bedoeld, verkeerde reactie...

Ik dacht alleen dat ze zich misschien een beetje aanstelde maar misschien had ze inderdaad wel echt pijn dus mijn reactie was misplaatst..
Het is je vergeven hoor kippensoep!

volgens mij is het wel ernstig met de schouder van Carmen. Volgens mij moet ze geopereerd worden of in ieder geval krijgt ze een brace. Of was dit al eerder en valt ze juist weer op die schouder waar ze eerder last van had.

Ik raak een beetje de draad kwijt.
Okee dat wist ik niet, in dat geval is mijn reactie helemaal misplaatst! Vervelend voor Carmen..
vind het rot van carmen ze moet idd geopereerd worden en krijgt pinnen in haar schouder ziet er heel vies uit want die pinnen lijken net vleeshaken vind het sneu voor haar want het is echt een schat
Tis al goe hoor soepje.... Ik moest ook lachen toen ze viel, ze leek op mijn moeder die ooit ook zo lomp over een disselbak viel (niets ernstigs hoor). Maar voor Carmen bleek het later in het voorstukje toch wel erg pijnlijk.

Hadden ze nou al die zooi mee voor 1 NACHTJE kamperen?

Monique
quote:louisavuitton schreef op 26 mei 2010 @ 00:07:

Wordt Nicholas dan betaald door zijn schoonouders?

En inderdaad...Carmen heeft veel pijn, dat wens je niemand toe.Geen idee, de Pfaffs zijn niet zo openhartig over geldzaken
quote:Reneeke schreef op 26 mei 2010 @ 13:25:

[...]

Geen idee, de Pfaffs zijn niet zo openhartig over geldzaken

Klopt, en van 'ons' Kellyke, ook geen beelden in de winkel hé, terwijl ze er wel is.

*gaat nu oefenen voor de spiegel, ontevreden kijken, want er komt een buitje aan*.

En barbecue vanavond.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Ik kan vanavond wel lekker mijn nieuwe laarzen aan.

wat een mooie laarzen Binkie!
Bron: www.telegraaf.nl

'Jean-Marie Pfaff boos op aanstaande schoonzoon'

AMSTERDAM - Nicolas Liébart zou zich met beledigende en racistische uitspraken over uitkeringsgerechtigden en buitenlanders de woede van zijn aanstaande schoonvader Jean-Marie Pfaff op de hals hebben gehaald.

Volgens het weekblad Privé heeft Nicolas in een interview met een Belgische krant laten weten dat hij geen zin heeft om een baan te zoeken voor een, in zijn ogen, schamel loontje. "Hij komt alleen zijn bed uit voor een salaris van zo'n tienduizend euro in de maand."

Ook spuwde de vriend van Debby Pfaff zijn gal over mensen die werkloos thuis zitten en een uitkering ontvangen. "Iemand die van school gaat krijgt duizend tot twaalfhonderd euro uitkering. Waarom moeten die nog gaan werken? Schandalig is het!" Niet veel later deed Nicolas er nog een schepje bovenop... "Kijk godverdomme naar al die vreemdelingen. Dat woont hier in België, hun tweede vrouw in Turkije en hun derde in Marokko en die krijgen allemaal een uitkering. Daarom wil ik niet van dat systeem profiteren."

Jean-Marie is op zijn zachtst gezegd niet blij met de uitspraken van zijn aanstaande schoonzoon. "Ik heb hem hier persoonlijk op aangesproken. (...) We hebben onze dochters altijd opgevoed met het beeld dat iedereen gelijk is en dat er weliswaar goede en slechte mensen zijn, maar dat je ieder als persoon moet respecteren."
Als je voor jezelf kiest, krijg je er altijd iets mooiers voor terug..
Zijn wilders en Nicholas misschien een en dezelfde persoon? Ze zijn allebei wel heel erg blond...

Ik voorspel jullie, dit is het begin van het einde!
dit gaat behoorlijk ver als ik debby zou zijn dan dacht ik er nog even over na om met nicolas te trouwen.
Heb ik nu verkeerd? maar is Nicolas niet gewoon de Nanny?

Met de kindjes in de weer, ook van de andere Pfaffsdames.

Zou hij zo zijn centen verdienen? en het koken.

Maar nu ik dit schrijf zie ik dat ik alweer mosterd ben.
Toen ik Nicolas achter de kinderwagen zag lopen, lekker draaiend met zijn kontje, toen dacht ik werkelijk dat het de 4e Pfaff dochter was.

Zo lief stom, met zijn slippertjes in het natte bos!

Sukkel!

Salukes hè.......
quote:binkie14 schreef op 26 mei 2010 @ 21:21:

Toen ik Nicolas achter de kinderwagen zag lopen, lekker draaiend met zijn kontje, toen dacht ik werkelijk dat het de 4e Pfaff dochter was.

(..)

Salukes hè.......
en Jean Marie dan toen Carmen viel:

Verkoop dene hond ! !

arm mens. Gaat mee naar de camping en past op alle kleinkinderen, dieren. En dan krijg je ook nog van die stomme opmerkingen over je heen (Dave: we wachten op die rat, enz)
ja dat vind ik ook wat heeft de val met de honden te maken? vond het best wel erg dat ze zo lelijk viel dat gun je niemand.
Ik moest heel hard lachen om de opmerking van Dave: Zitten we nou te wachten totdat die rat heeft gepoept?

En Lins lijkt erg op har vader. Zoals ze lagen te pitten op de stoelen. JM snurkte heel hard en ik was verbaasd te merken dat Lins dat niet deed. Ze kunnen allebei zo nukkig en ontevreden doen.

Die hondjes zijn stiekem wel schattig. En je kunt zien dan Carmen er heel blij mee is.

Arme Carmen. Dat zag er niet lekker uit in het ziekenhuis. En dan Lins zo overstuur was kan ik me wel voorstellen. Ik ben nl. ook zo close met mijn ouders.

M.
Ik ben niet zo'n reageerder maar kan het nu toch niet laten ik vind die nickolas echt een misselijke vent en snap dan ook totaal niet wat die debby met hem moet!

En dan altijd dat grijnzen tegen elkaar hij laat debby alles opknappen wat werk betreft, is ze daarmee klaar geeft hij ook maar gauw de zorg van de jongens over bah wat een uitvreter is het toch.

Toen debby tegen een burn out aanzat ook dat synische gedrag van hem echt wat een misselijke kerel is dat!

Sam en kelly daar kan ik vreselijk om lachen en sam kan dan wel simpel overkomen maar toch vind ik het van de aangetrouwde zoons de meest vrolijke en lachwekkende en geloof ook dat hij heel veel van kelly houd.
Toen Niekollaai foto's wilde maken van de kinderen op het paardje. 'Ga aan de kant Debby'. En dat 6x. Ik wilde wel de beeldbuis inkruipen om die mongool een oplawaai te geven. Kneus eerste klas. Geweldig dat hij in de media aangepakt

wordt vanwege zijn 'interview'. Debby is eigenlijk een slachtoffer van geestelijke mishandeling. Ik begrijp ook best waarom ze altijd zo nukkig is. Vind je het gek met zo'n vent.

M.
Met die foto's maken vond ik ook echt te dom: Debby kan achter dat paard aanrennen om te zorgen dat de kindjes blijven zitten maar als er een foto moet worden gemaakt moet ze aan de kant!

Ik snapte Lindsey's reactie ook wel. Ze leek erg geschrokken en dat zou ik ook wel zijn.
quote:lima28 schreef op 27 mei 2010 @ 08:08:

ja dat vind ik ook wat heeft de val met de honden te maken? vond het best wel erg dat ze zo lelijk viel dat gun je niemand.Nou ja, logisch dus, Carmen ging achter de hond aan, dus het was de hond zijn schuld. (we zullen het er maar op houden dat JM zich nogal machteloos voelde).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven