Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
donderdag 27 mei 2010 om 11:06
Lekker Fus dat je nu kan gaan genieten.
Och zo jammer is het niet. Ik krijg al die blaadjes en ik heb niet eens de puf om ze te lezen nu met mijn ogen. Er liggen er hier zat, die nog steeds in het plastic zitten. Zonde van mijn geld.
Itske spannend. Stond de jurk mooi. Zoals je had gedacht. En ik duim dat het heeeel mooi weer is zaterdag. Ik hoop op veel zon.
Niet voor mezelf, maar voor jou. Dan ziet de dag er al meteen veel vrolijker uit.
Lees ik de reactie van Fus, kom ik erachter dat ik een hoop niet eens heb gelezen.
Dus na mijn welgemeende excuses nu even op allemaal een reactie.
Zus, beterschap, niet leuk om ziek te zijn. Het weer werkt dan ook niet mee.
Oh en ik kan dus niet eens terug lezen als ik iets schrijf. Irritant. Dat is dus wat Buuf bedoelde.
Och zo jammer is het niet. Ik krijg al die blaadjes en ik heb niet eens de puf om ze te lezen nu met mijn ogen. Er liggen er hier zat, die nog steeds in het plastic zitten. Zonde van mijn geld.
Itske spannend. Stond de jurk mooi. Zoals je had gedacht. En ik duim dat het heeeel mooi weer is zaterdag. Ik hoop op veel zon.
Niet voor mezelf, maar voor jou. Dan ziet de dag er al meteen veel vrolijker uit.
Lees ik de reactie van Fus, kom ik erachter dat ik een hoop niet eens heb gelezen.
Dus na mijn welgemeende excuses nu even op allemaal een reactie.
Zus, beterschap, niet leuk om ziek te zijn. Het weer werkt dan ook niet mee.
Oh en ik kan dus niet eens terug lezen als ik iets schrijf. Irritant. Dat is dus wat Buuf bedoelde.
donderdag 27 mei 2010 om 11:11
Zo nu even verder.
Happy aan de porno? Of wat is dat voor een site. Klinkt erg dubieus.
Nikki een hele fijne vakantie. Te laat. stom zeg van mezelf.
Bruin zonder zon, is dat niet altijd vlekkerig. Mijn vriendin stond ook eens bij Zeeman en daar hadden ze dat op de aanbieding. Maar het zijn altijd buitenlandse flesjes, dus onleesbaar.
Vriendin zocht zonnecreme. Dus ik geef haar advies en ze neemt een flesje mee. Gaat wandelen, dus gebruikt royaal en even snel, snel dat spul op haar gezicht, armen en benen en binnen 10 minuten zag ze er uit als een gevlekte neger. Was het ook bruin zonder zon en geen zonnebrandcrème.
Ik zag haar een week later en ze was nog gevlekt.
Ze bedankte me hartelijk, want er was al heel veel lol om geweest.
Happy aan de porno? Of wat is dat voor een site. Klinkt erg dubieus.
Nikki een hele fijne vakantie. Te laat. stom zeg van mezelf.
Bruin zonder zon, is dat niet altijd vlekkerig. Mijn vriendin stond ook eens bij Zeeman en daar hadden ze dat op de aanbieding. Maar het zijn altijd buitenlandse flesjes, dus onleesbaar.
Vriendin zocht zonnecreme. Dus ik geef haar advies en ze neemt een flesje mee. Gaat wandelen, dus gebruikt royaal en even snel, snel dat spul op haar gezicht, armen en benen en binnen 10 minuten zag ze er uit als een gevlekte neger. Was het ook bruin zonder zon en geen zonnebrandcrème.
Ik zag haar een week later en ze was nog gevlekt.
Ze bedankte me hartelijk, want er was al heel veel lol om geweest.
donderdag 27 mei 2010 om 11:28
Oh en ik heb mijn zonnebril weer gevonden. En mijn horloge en mijn beeldschermbril. 't Is toch wat als je kippig bent.
Of misschien moet ik eens een lijstje neerplempen zodat het hier wat opgeruimder gaat worden. 't Is een bende hier en ik krijg geen bal gedaan de laatste weken. 't Is toch wel een beetje de spanning van alle onderzoeken denk ik.
IK WIL EEN SCHOP. NU.
Of misschien moet ik eens een lijstje neerplempen zodat het hier wat opgeruimder gaat worden. 't Is een bende hier en ik krijg geen bal gedaan de laatste weken. 't Is toch wel een beetje de spanning van alle onderzoeken denk ik.
IK WIL EEN SCHOP. NU.
donderdag 27 mei 2010 om 11:55
donderdag 27 mei 2010 om 11:57
Hallo Bezemmeisjes,
Kom alleen even kort zwaaien, t is druk hier!!
Gisteren iets verrekt met sporten, nu een hele stijve, pijnlijke nek. Ziet er geloof ik wel heel komisch uit als ik mn collega's mag geloven, ik schijn nogal vreemd te bewegen..
Nik, het is vast veeeeeel te laat maar toch gefeliciteerd EN een hele fijne vakantie!!
Zoeb, bij deze een heel voorzichtig schopje voor jou. Vind dat ook best een keer een beetje mag niksen hoor Trouwens je hebt al die tijdschriften al afgebeld, da's toch al actie?
Ok, ik ga gauw verder... pfffftt... ben weer eens lichtelijk gestresst..
Fijne dag allemaal!!
Kom alleen even kort zwaaien, t is druk hier!!
Gisteren iets verrekt met sporten, nu een hele stijve, pijnlijke nek. Ziet er geloof ik wel heel komisch uit als ik mn collega's mag geloven, ik schijn nogal vreemd te bewegen..
Nik, het is vast veeeeeel te laat maar toch gefeliciteerd EN een hele fijne vakantie!!
Zoeb, bij deze een heel voorzichtig schopje voor jou. Vind dat ook best een keer een beetje mag niksen hoor Trouwens je hebt al die tijdschriften al afgebeld, da's toch al actie?
Ok, ik ga gauw verder... pfffftt... ben weer eens lichtelijk gestresst..
Fijne dag allemaal!!
donderdag 27 mei 2010 om 11:58
Ik ga een lijst neerzetten. Zodat ik wat gedaan krijg. Ik ben zo lui als de pest.
Tussen de bedrijven door kom ik dan wel even hier loeren.
Kamer en keuken opruimen
Forummen
Stoffen en stofzuigen
Forummen
Dweilen.
Forummen
Plee poetsen
Forummen
Trap zuigen en dweilen
Forummen
Boven opruimen,
Forummen
Alles weer terug in de kast leggen. (Ik wist niet wat ik aan moest gisteren en vandaag en mijn kast ligt in zijn totaliteit op mijn bed). Ik heb dus op de bank geslapen.
Forummen
Bedden verschonen
Forummen
Wassen en drogen
Forummen
Stofzuigen en dweilen.
Forummen
Badkamer poetsen.
Forummen
Ben ook nog eens zo melig als wat.
Tussen de bedrijven door kom ik dan wel even hier loeren.
Kamer en keuken opruimen
Forummen
Stoffen en stofzuigen
Forummen
Dweilen.
Forummen
Plee poetsen
Forummen
Trap zuigen en dweilen
Forummen
Boven opruimen,
Forummen
Alles weer terug in de kast leggen. (Ik wist niet wat ik aan moest gisteren en vandaag en mijn kast ligt in zijn totaliteit op mijn bed). Ik heb dus op de bank geslapen.
Forummen
Bedden verschonen
Forummen
Wassen en drogen
Forummen
Stofzuigen en dweilen.
Forummen
Badkamer poetsen.
Forummen
Ben ook nog eens zo melig als wat.