Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.



En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.







Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Lekker Fus dat je nu kan gaan genieten.

Och zo jammer is het niet. Ik krijg al die blaadjes en ik heb niet eens de puf om ze te lezen nu met mijn ogen. Er liggen er hier zat, die nog steeds in het plastic zitten. Zonde van mijn geld.



Itske spannend. Stond de jurk mooi. Zoals je had gedacht. En ik duim dat het heeeel mooi weer is zaterdag. Ik hoop op veel zon.

Niet voor mezelf, maar voor jou. Dan ziet de dag er al meteen veel vrolijker uit.



Lees ik de reactie van Fus, kom ik erachter dat ik een hoop niet eens heb gelezen.

Dus na mijn welgemeende excuses nu even op allemaal een reactie.



Zus, beterschap, niet leuk om ziek te zijn. Het weer werkt dan ook niet mee.



Oh en ik kan dus niet eens terug lezen als ik iets schrijf. Irritant. Dat is dus wat Buuf bedoelde.
Alle reacties Link kopieren
Zo nu even verder.

Happy aan de porno? Of wat is dat voor een site. Klinkt erg dubieus.



Nikki een hele fijne vakantie. Te laat. stom zeg van mezelf.



Bruin zonder zon, is dat niet altijd vlekkerig. Mijn vriendin stond ook eens bij Zeeman en daar hadden ze dat op de aanbieding. Maar het zijn altijd buitenlandse flesjes, dus onleesbaar.

Vriendin zocht zonnecreme. Dus ik geef haar advies en ze neemt een flesje mee. Gaat wandelen, dus gebruikt royaal en even snel, snel dat spul op haar gezicht, armen en benen en binnen 10 minuten zag ze er uit als een gevlekte neger. Was het ook bruin zonder zon en geen zonnebrandcrème.

Ik zag haar een week later en ze was nog gevlekt.

Ze bedankte me hartelijk, want er was al heel veel lol om geweest.
Alle reacties Link kopieren
En hebben jullie ook opeens geen plaatje meer in de openingspost?
Alle reacties Link kopieren
Oh en ik heb mijn zonnebril weer gevonden. En mijn horloge en mijn beeldschermbril. 't Is toch wat als je kippig bent.

Of misschien moet ik eens een lijstje neerplempen zodat het hier wat opgeruimder gaat worden. 't Is een bende hier en ik krijg geen bal gedaan de laatste weken. 't Is toch wel een beetje de spanning van alle onderzoeken denk ik.

IK WIL EEN SCHOP. NU.
Alle reacties Link kopieren
Sorry maar het wordt tijd voor een nieuw topic en ik help een beetje mee dat het sneller gaat.
Alle reacties Link kopieren
Ohw en MissM. Er zijn al 25 vlinders vrijgelaten.
Alle reacties Link kopieren
Waar zit iedereen?? Ik zit hier een beetje een monoloog te houden.

Tegen mezelf en dat is errug.
Alle reacties Link kopieren
ik ben er hoor zoeb
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
als we even doorgaan hebben we dit topic zo vol
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Its, dat is ook de bedoeling. Dat het snel vol is.

Hoe'st met de zenuwtjes? Of komt dat bij jou ook pas morgen?
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat het morgen pas komt, dan heb ik echt niets meer om handen. Vandaag moet ik nog voor mijn nagels en gaan we Javier Guzman in het theater. Morgen is eng leeg
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Oei een lege "voor de bruiloft"dag is inderdaad eng. Kun je niets iets zoeken om te doen. Even lekker naar de stad of zoiets.



Ik wil weten waar de rel van gisteren was. Er zijn nogal wat bans uitgedeeld weer.
Nu van mij nog een nutteloze bijdrage!



Ben wel heel benieuwd naar "ons"bruidje
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat ik maar even de stad in loop, want poetsen mag niet met nepnagels . En dat ik heelveel ga forummen (dat jullie het alvast weten)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Oh we houden je wel bezig hoor Itske. Komt goed.
Alle reacties Link kopieren
De rel was weer eens te doen om Z denk ik zo maar. As usual. Maar leren doet zij er niet van. Zucht.



Its, heerlijk dagje morgen toch. Of ga je niet naar de schoonheidsspecialiste, bruincabine en massagejuf?



Ik heb vandaag een luierdag. Ménsenkinderen wat is dát lekker!
Alle reacties Link kopieren
Hallo Bezemmeisjes,

Kom alleen even kort zwaaien, t is druk hier!!

Gisteren iets verrekt met sporten, nu een hele stijve, pijnlijke nek. Ziet er geloof ik wel heel komisch uit als ik mn collega's mag geloven, ik schijn nogal vreemd te bewegen..



Nik, het is vast veeeeeel te laat maar toch gefeliciteerd EN een hele fijne vakantie!!



Zoeb, bij deze een heel voorzichtig schopje voor jou. Vind dat ook best een keer een beetje mag niksen hoor Trouwens je hebt al die tijdschriften al afgebeld, da's toch al actie?



Ok, ik ga gauw verder... pfffftt... ben weer eens lichtelijk gestresst..



Fijne dag allemaal!!
Goed gedacht Fussie!



I'ts niet te hard op de toetsen slaan dan he
Alle reacties Link kopieren
Ik ga een lijst neerzetten. Zodat ik wat gedaan krijg. Ik ben zo lui als de pest.



Tussen de bedrijven door kom ik dan wel even hier loeren.



Kamer en keuken opruimen

Forummen

Stoffen en stofzuigen

Forummen

Dweilen.

Forummen

Plee poetsen

Forummen

Trap zuigen en dweilen

Forummen



Boven opruimen,

Forummen

Alles weer terug in de kast leggen. (Ik wist niet wat ik aan moest gisteren en vandaag en mijn kast ligt in zijn totaliteit op mijn bed). Ik heb dus op de bank geslapen.

Forummen

Bedden verschonen

Forummen

Wassen en drogen

Forummen

Stofzuigen en dweilen.

Forummen

Badkamer poetsen.

Forummen



Ben ook nog eens zo melig als wat.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt al hartstikke veel van je lijstje gedaan: forummen!!
Alle reacties Link kopieren
zoebie, het scheelt ik wordt ook steeds meliger



Fuss, niets van dat alles helaas. Maar ik kan wel nog lekker heel lang in bad bedacht ik me.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Ja hé. Goed hé.



Mijn allerliefste aardige vrijgezelle buurman is het gras van de voortuin aan het maaien. Lief hé.

(Hij is 68 hoor, dus niks erbij denken).
Alle reacties Link kopieren
Hoewel, dat is maar 12 jaar ouder dan ik ben.
zoebie wijzigde dit bericht op 27-05-2010 12:02
Reden: Kruimels in mijn toetsenbord
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al:



- de tafel ontruimd (hoe komt dat ding altijd zó vól!)

- de tafeltjes bij de bank ontruimd

- de vaatwasser ontruimd en gevuld

- de kliko buiten gezet

- de kraamzorg gebeld



Da's al best genoeg voor vandaag, toch?
Alle reacties Link kopieren
Zou de belastingdienst trouwens mijn aangifte nog gaan controleren? Ik lees net dat we wel ¤ 250.- terug krijgen en volgens mij klopt dat niet. 't Is wel lekker hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven