Oktober 2010

24-01-2010 12:57 2477 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik trek gewoon de stoute schoenen aan en open een nieuw topic! Wie heeft ook net ontdekt zwanger te zijn en is uitgerekend in oktober 2010?

Ik heb in oktober een miskraam gehad en vind het nu natuurlijk weer heel spannend om zwanger te zijn!

Dit wordt ons tweede kindje en ik ben uitgerekend op 4 oktober 2010!

Klik hier voor het topic: Vanaf 12 oktober 2010 uitgerekend

Wie sluit zich aan?

anoniem_89239 wijzigde dit bericht op 07-06-2010 20:16
Reden: Even T uit de tabel gehaald
% gewijzigd
ok...apart!
Jeeeej hahahaha. Zie, voor je de juiste mensen te pakken hebt ben je alweer even verder

Dochter slaapt dus ook bijna niet als er andere kindjes op de kamer liggen. Maar sowieso in een andere omgeving is lastig voor haar. 's avonds gaat het wel goed maar overdag dus helemaal niet.

Als ze 2 dagen naar het kdv is geweest slaapt ze op zaterdag gerust van een uur of half 1 tot een uur of 5/half 6, op zondag ook. Nu we haar later brengen en eerder halen slaapt ze zondags wel minder lang.

Het is gewoon een ontzettende slaaptablet!

Met mij op 1 kamer slapen vind ze trouwens wel leuk. vorige week sliep ik samen met haar. Als ik naar bed ging zei ze: hai mama. Lekker slapen. Hahaha.

Als ik naar bed ga ga ik ook altijd even kijken bij haar. In haar slaap zegt ze dan ook altijd wel wat. Soms half wakker. Als ik haar weer onder de deken wil stoppen zegt ze soms: nee mama, ikke slapen Schatje.
Schijnt heel gezond te zijn. Nu is het in de winter bij ons boven koud genoeg om voor buitenlucht door te gaan dus niet nodig om buiten te slapen
shit, hadden wij toch maar niet al die isolatie aangebracht...
En ja, dat konijnenhok, sommige vinden het kindermishandeling, voor mijn meisje werkt het (totdat ze straks jarenlang in therapie moet voor claustrofobie, dan laat ik het nog wel even weten).
Jaaaah gewoon in slaap gesukkeld op de bank en net wakker geworden doordat de telefoon ging *Gaaaaaap*

Jiminy, kdv zou ik wel snel mee zijn. Ik weet dat het hier wachtlijst werk is. Zeker als je naar de betere kdv's toe wilt gaan (wat ik voor het gemak maar even aanneem ) of eentje die een beetje in de buurt zit. we wonen op dat vlak toch in erg "werpereenseenkind" buurtje ) Ben benieuwd hoe jullie de cursus gaan ervaren Ik heb nog geen idee what to do maar moet wel snel beslissen want de cursussen starten over twee weken zag ik. Enne eten mag altijd hoor

Kraamvogel krijgt het druk met ons Ik sta daar ook ingeschreven, heb volgende week telefonische intake

Bapauw, gezinnerig houden we erin Gezinnerig klinkt ook als appeltaart (denk dat ik straks maar ga bakken, virus heeft toegeslagen bij het ontwaken Staat jullie plaats al vast? Hier kunnen ze dat nog niet zeggen zo ver van tevoren. :(

Kloontje, niet alles kopen wat op de lijsten staat! Er staat ook veel meuk op die je nooit niet gaat gebruiken of waarvan de winkels zeggen, veel van kopen terwijl je het met een of twee ook wel af kan. MUST have veel zijn hydrofielluiers. Die gebruik je voor zowel in het bedje (zodat als je kindje wat melk opgeeft je niet het hele bedje hoeft te verschonen) maar ook om je kindje af te drogen (ipv handdoeken, die zijn te ruw voor je kindje) en bijv in de box (zelfde als bedje) Ik weet dat die krnegen hier altijd door het hele huis liggen. En als ik dan toch tip dan zijn ze bij de hema van een betere kwaliteit dan bij de prematal Als je een lijst hebt gevonden denk ik best dat de mamas er best even op willen schieten

Eileentje, als ik jou was zou ik eerst lekker in het guesthouse verblijven. Op die manier kan je in het begin ook wat terugvallen op je mams want ik denk dat het best wennen voor je zal zijn. Al is een eigen stek natuurlijk ideaal. Hopelijk kun je snel iets vinden en ben je de andere huisjes snel kwijt. Voor evt contact in het noorden zou je ook als de baby er is fitness na zwangerschap of babymassage kunnen doen

Happy, zit je goed uit de wind *blaaaaaaaas* Heb je die wind van Caat gevoeld? Hier starten de cursussen ook allemaal in de week van 7 juni.

Caatje windmachine van mij http://www.stofnestje.nl/c-386760/bekle ... e-bugaboo/ voor je shopmood

http://www.vmbaby.com/sho ... ouflage-3%252ddelig-DENIM

Enne nog ruim op tijd hoor vor de echo, ik ga over een half uurtje weg Travel cot heb ik even gemist, is dat zo'n deryan? Die hang ik aan mijn rugzak voor de baby als we weer door azie heentekken. Heb ik bij mijn jongste ook meegenomen en vond hem ideaal. Voor hier echter een normaal campingbedje

hahahah lees net dat Bapauw hetzelfde roept dus vergeet mijn stukje over massage Konijnenhok
Nou, die isolatie is zo gek nog niet. In de zomer (als het echt zomer is, met zon enzo, en warmer dan een graad of 18, soms is dat zelfs in het voorjaar al, weet je wel, in mei, soms zelfs al in april ;-p) is isolatie errug fijn! Dan kan je kindje namelijk gewoon in een bed slapen met misschien zelfs wel een pyjama aan en een lakentje over zonder dat er straaltjes zweet langs de slaap naar beneden glijden. Oftewel, bij dochter was het afgelopen zomer zelfs een keer 30 graden midden in de nacht, toen hebben we maar airco aangeschaft, het arme kind lag in alleen haar luier en een hele dunne katoenen slaapzak nog peentjes te zweten.
jeetje weer een pagina erbij in de tijd dat ik mijn lap heb geschreven. Ik ga op strooptocht in de la bij gebrek aan appeltaart! Doet er iemand mee?
Tjeemp, thanks! Die had ik intussen ook gevonden. En nu weet ik weer niet welke het moet worden, maar eens aan manlief vragen waar hij nog mee over straat durft (niet dat hij zich zo vaak op straat begeeft, en zeker niet met kinderwagen dus als zijn mening mij niet aanstaat doe ik lekker toch wat ik zelf wil ;-p)
Appeltaart? jak! (tja, zwanger hé.....hahahahaha)
gevonden, jodenkoeken met chocolade, bastognekoeken, donkerbruintjes en zaanse huisjes met pure chocolade.... nu nog kiezen... of zo...
hahahah ik wil een roze luiertas en zag lief ook wit wegtrekken Welke bekleding vind je leuk?
http://www.stofnestje.nl/ ... bekledingset-in-pip-style
http://www.stofnestje.nl/ ... -aanvullende-bekledingset
http://www.stofnestje.nl/ ... -aanvullende-bekledingset
och meid, ik vind ze allebei fantastisch!
ruitjes ben ik minder van, dan denk ik al snel aan theedoeken
Wel handig als je gewoon de bekleding kan vervangen. Ik heb een buzz en zit nu te koekelen naar een andere dreami fout fout fout
haha, ik heb hier de stoopwafels uit de la gevist en heb er al 2 op.

Maar appeltaart zou ook lekker zijn geweest.

Zelfs hier was een wachtlijst voor het kdv. Beeb gaat nu eerst 2 maanden naar een andere en per 1 maart naar dezelfde als ons zoontje.
Ik vidn de polka dot en die andere ook het leukst. Ruitjes is voor als manlief de andere 2 echt niet wil
JA, wij hebbend e dagen al bevestigd gekregen voor 15 december. Telefonisch. Ik heb gezegd dat ik aan zwnagerschapshormonen leed en het heel heel heel graag wilde weten. toen vertelde ze dat het allemala goed zou komen *zucht van verlichting*.

Wordt Jiminy al zenuwachtig van al deze veraheln (zelf zou ik meteen voor alles inschrijven, dan pas gaan kijken en sommige kdvs annuleren).
Heeft er iemand nog ruimte voor een verveldende r*t kat? Ik heb een witte kat, die heel schuw en doof is. En omdat hij doof is, schreeuwt hij heel hard. En natuurlijk net wanneer zoontje ligt te slapen. (het is zelfs zo erg dat ik al een paar keer de buren op de stoep heb gehad, dat ze last hadden van mn kat, schaam, schaam) En toen lief ook nog net belde heb ik hem heel erg afgesnauwd.

Maar ik ben zo moe, en mannetje moet gewoon even slapen, anders is hij vanmiddag echt niet te genieten. Ik wil alleen maar een beetje rust en hier een beetje beppen. Geen schreeuwende kat aan mn kop. (echt ik doe hem nog een keertje iets aan)
anoniem_19669 wijzigde dit bericht op 27-05-2010 14:37
Reden: typen is moeilijk
% gewijzigd
Caat, ik zou de ruitjes gewoon nog even niet als optie geven

Bapauw, ik herken jouw kdv taferelen wel. Gelukkig gaat het hier maar om een dag en dat is alleen maar als ik echt weer vast 3 dagen ga werken ipv 2 anders dan cancel ik hem en teer op de ouderschapsverlof van lief.

Eles, stroopwafels! Had ik ook wel aan meegedaan

Ik ga mij hier eens even voorbereiden op kijken naar mijn meisje De dame heeft vannacht de hele nacht getracht rechtop te staan dus had een koppetke tegen mijn navel aan. Heb daardoor de halve nacht wakker gelegen. Denk ook dat daar mijn dutje vandaan is gekomen Niet dat ik normaal niet kan tukken

Vergeten te vertellen, gisterenochtend werd ik wakker. Lief was al uit bed. Ik draai mij om en ineens out of the blue een giga pijn in mijn kuit. Pijn die steeds erger werd. Kramp. Ik geloof niet dat ik ooit eerder zo'n schreeuw heb gegeven dat lief terug moest komen. Hij heeft mijn been gestrekt maar wow wat deed dat een pijn. Na een paar minuten trok het weg. Heb nu nog steeds spierpijn in mijn kuit. Herkenbaar voor iemand?

Heb best eens kramp gehad met sporten maar dat was nog niet de helft van de pijn die ik nu voelde
van die andere site vind ik eigenlijk niks echt leuk. Dan was ik deze set wel goed uit en doe ik wat anders met het geld haha.

Jij zal zo wel weg moeten Tjeemp, succes en veel plezier!

Haha, een andere dreami, ook leuk!

Oh, over de meidenavond. Ik heb hier ook niet zoveel vriendinnen, die wonen allemaal in mijn geboorteplaats. Maar 1 collega is een vriendin geworden en die heeft nogal een grote vriendengroep en daar komen al die meiden vandaan. Er is een groepje van 7 dat echt klikt, de andere 4 is wat minder die mogen de volgende keer dan ook niet meer mee 1 van die meiden woont toevallig in hetzelfde dorp als ik en wij rijden altijd samen. Een vriendin van haar (uit een andere vriendengroep) is dan weer de leidster van dochter op het kdv en mag het eigenlijk niet zeggen maar vind dochter echt een geweldig leuk kind Dus die vind ik bij voorbaat al heel erg leuk

En zo leer ik hier elke keer weer nieuwe mensen kennen.

Zwanger zijn helpt daar ook goed bij want van de zwangerschapsgym zijn er 2 meiden waar ik regelmatig contact mee heb en nog 3 waar we af en toe met z'n allen mee afspreken. En misschien blijft er straks weer wat plakken.

Er komt zo een vriendin langs. Ze gaat mee dochterlief ophalen. Moet nog steeds boodschappen doen en tanken dus ze zal ook mee moeten naar de super. Gezellig hoor ;-p

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven