Oktober 2010

24-01-2010 12:57 2477 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik trek gewoon de stoute schoenen aan en open een nieuw topic! Wie heeft ook net ontdekt zwanger te zijn en is uitgerekend in oktober 2010?

Ik heb in oktober een miskraam gehad en vind het nu natuurlijk weer heel spannend om zwanger te zijn!

Dit wordt ons tweede kindje en ik ben uitgerekend op 4 oktober 2010!

Klik hier voor het topic: Vanaf 12 oktober 2010 uitgerekend

Wie sluit zich aan?

anoniem_89239 wijzigde dit bericht op 07-06-2010 20:16
Reden: Even T uit de tabel gehaald
% gewijzigd
meiden meiden wat gaan jullie hard.... Heb ik weer eens een offday, krijg ik het niet meer bij. Had gisteravond een vergadering en moet vanavond de notulen nog uitwerken ( als dochter op bed ligt).Eileen, als ik je lief aankijk, mag ik dan je secretaresse lenen? Zodat ik ze morgen kan versturen naar de anderen, zodat het lijkt alsof ik morgen thuisgewerkt heb en daarom een excuus heb om veeeeeeeeeeeeeel eerder naar huis te gaan. Snappen jullie mijn plan nog?

Maar kom daarna zeker hier beppen/ lezen.

Tot straks.
Haha..dat soort thuiswerktactieken hanteer ik ook wel eens!
GEWOON BELACHELIJK HOEVEEL ER HIER GESCHREVEN IS!!

Ik pleit morgen gelijk voor afschaffing van vergaderingen anders kan ik het hier op het viva-forum niet meer bijbenen!!

Jiminy....moet een beetje lachen om je naïviteit. Hoop voor je dat alles nog goed komt.

Eles, nee hoef geen kat. Ik vind katten leuk maar kattenbakken verschonen dat zie ik mezelf niet doen. Afgelopen weekend lag er kattenpoep onder mijn eettafel in de tuin. Zooooo vies. Ik dat opruimen nou ik moest gewoon overgeven. Klinkt wel als een zielig beestje. Heeft zoontjelief nog kunnen slapen?

Tjeemp, fantastisch mooie hond heb je! Hoe is het gegaan met de echo?

Visje, ik moest het vandaag zonder secretaresse doen. Heb je haar al van mij ingepikt? Is het gelukt met je plan?
Zag ik nou ergens staan dat iemand een bugaboo heeft?

Valt het nou mee dat de reiswieg zo laag zit of niet?
Hoe lang ben je Eileen? Ik heb er geen last van. Ik ben heel erg blij met de bugaboo. Ik had eerst een goedkoop ding op marktplaats gekocht zodat ik met baby kon proberen wat nou echt makkelijk was Beetje omslachtig maar uiteindelijk ben ik blij dat ik het zo gedaan heb. Als je hem echt gebruikt weet je pas echt wat je belangrijk vind.

Wat ik wel een nadeel vind is dat je de adapters voor de maxi cosi eraf moet halen als je de wagen inklapt. Op zich kunnen die dingen ook aan de maxi cosi blijven zitten maar wij hebben een easyfix (een ding waar je de maxi cosi in kunt klikken zonder dat je steeds de gordels om de maxi moet doen. Linkje: http://www.babycare.nl/ma ... x-isofix-basis-p-502.html ) en dan past het niet.

Maar ik weet eigenlijk niet hoe dat zit met andere wagens. Maar ach, hoe lang gaan ze in zo'n wagen met reiswieg. En na een jaar ben je ook van de maxi cosi af
Breekt in...

he meiden,

jullie hebben al veel 20 weken echos gehad!! Waarom niet in de tabel jongen-meisje kolom, lijkt me leuk te zien hoeveel meiden en jongens er komen!!

suc6 met de tweede helft van de zwangerschappen!!

breekt uit....
hahahahahaha ik zit hier alles na te lezen en vertel net tegen lief dat er hier een boel mannen echte mannen beroepen hebben.... roept hij dat we een village people kunnen oprichten.... een kok... een brandweerman...een politiemneer...een boerenlul
maarre... ik heb een goede echo gehad
Royanneke, ben je kleurenblind ? wat denk je dat de roze en blauwe balkjes betekenen :D
meisje lief heeft zich meer dan een half uur in allerlei bochten gedraaid om zichzelf van alle kanten te laten zien. Van hartkamers tot middenrif, van aorta tot schaamlipjes alles erop en eraan. Vruchtwaterpunctie had al veel uitgesloten maar nu ook met zekerheid geen gesloten open ruggetje. Dus helemaal blij. Dametje lag gek te doen met zwaaiende armen om maar even opgemerkt te worden
Tjeemp, fijn dat alles goed was met jullie meissie!

Ik duik zo weer mijn bed in, extreem moe vandaag. Hopelijk heeft mijn mini miesje morgen een makkelijk dagje en de mama dus ook!
Jeeeeeeeeej! Top Tjeemp!

Who's next?

Whahaha, ik pies bijna in mijn broek, alle beroepen....boerenlul Manlief moet er ook om lachen (moest hem nu wel opbiechten dat ik hem boerenlul heb genoemd hier, heb er een leuk verhaaltje omheen verzonnen ) Naast boerenlul is ie ook nog vrachtwagenchauffeur, ook een echt mannenberoep, net als boerenlul enz.
Wat dan wel weer jammer is is dat ik de batterijen moet vervangen van de thermostaat Die boerenlul van mij kan dat weer niet
Agnez en Jiminy en dan heeft iedereen heb gehad. wat fijn dat alle echo's tot nu toe goed zijn! Word er helemaal blij van!
Er was toch iemand die ook vandaag gelijk met mij de 20 weken echo had... maar ik weet niet meer wie *zwangerschapsalzheimer*

Bapauw lekker slapen en rustig aan meis! Goed dat je aan jezelf denkt!

Caat vrachtwagenchauffeur benne ook zeer mannelijk! Enne alle mannen benne boerenlullen, de een op het ene vlak de ander op het andere vlak Mijne is een boerenlul op het vlak van attent zijn. Hij kookt heerlijk maar weet de bloemist nooit te vinden Overigens is hij ook niet zo goed met thermostaten
Caat heb je al je bekleding uitgezocht?

Ik ben een kinderstoel aan het opsnorren Maar weet niet of ik hem nieuw of toch maar via MP ga scoren
Een bloemenwinkel? Ik heb net even aan manlief gevraagd of ie weet wat dat is. Maar dat weet ie nog niet eens dus laat staan dat ie weet waar hij er 1 kan vinden hahahaha.

Bapauw, ik hoop dat je lekker kunt slapen en je morgen een gezellig dagje met dochterlief hebt!
In de tabel staat niemand die vandaag ook de echo had Tjeemp, dus dan weet ik het ook niet.

Ik denk dat we voor die in pip style gaan. Maar ik wacht nog even af, misschien komt er nog wat nieuws. En ik wil even een vriendin van mijn moeder vragen of zij nog mensen weet die ook bekleding voor de bugaboo maken. Zij heeft namelijk ook een website met allemaal zelfgemaakte dingen en ze heeft geloof ik ook wel veel contact met mensen die ook allemaal creatief en handig zijn.
Hm er zijn dus meer mannen die lijden aan het bloemenwinkelsyndrome zou dat te testen zijn bij een vruchtwaterpunctie?

Leuk hoor de bekleding! Gaat denk ik wel lastig worden met een luiertas of koop je die dan in hetzelfde design?

Ik dacht dat Agnez eerst gelijk met mij stond maar misschien heb ik mij daar gewoon volledig in vergist
quote:Agnez1981 schreef op 19 april 2010 @ 20:08:

Jeetje...dit kan ik even niet bijbenen hoor! Ga zsm even bijlezen, heb er nu alleen snel doorheen gelezen.

Ik heb het hele weekend moeten werken, vandaag en morgen nog en daarna weer even vrij.

Tjeemp, we hebben de 20 wk echo op dezelfde dag! Ik ook 27 mei.

Kraamzorg is geregeld hier, nu moet ik geloof ik nog met mn vriend naar het gemeentehuis om te vertellen dat ik zwanger van hem ben..... Dus daar zal ik eens achter aan binnenkort.Zou die zijn verplaatst?
Agnezzzzzzzzzz had je hem nu wel of niet vandaag?
Jiminy, volgens mij heeft laluna ook een wachtlijst maar weet het niet zeker. Even bellen met de planning maar. Ben benieuwd
Euhhhmmm, heb je nu teruggelezen tot 19 april???? Hahahaha.

Ik doe niet aan bijpassende luiertassen whahahaha. Ik heb 3 luiertassen dus misschien past er wel 1 bij. Graaf, graaf, graaf, nee. 1 is effen grijs, 1 is zwart met wit en grijs en 1 is blauw met rood en wit (boertje en boerinnetje, lekker bijpassend bij mijn boerenlul ) Misschien een setje zoeken die daarbij past en anders maar een nieuwe luiertas haha.
Jeetje....jullie hebben het druk gehad zeg! Haha, wat een lap tekst.

Tjeemp, gefeliciteerd. Super dat alles goed lijkt met jullie meisje. Ik zou inderdaad vandaag de echo ook hebben, maar heb de afspraak helaas moeten verzetten omdat ik vandaag een cursus had....nu nog even geduld tot maandag dus.

Eileen, kunnen we de onzinnige cursussen ook gelijk afschaffen dan? Als je toch bezig bent...

Ik vergeet hier steeds te vertellen......dat mijn vriend de kleine al gevoeld heeft, goed he! Hij heeft er wel even geduld voor moeten hebben (uurtje met de handen op mijn buik voor de tv, en dan op de juiste plek een beetje duwen) maar hij heeft een paar flinke trappen gehad
Vervelend dat je nog een nieuwe tas moet kopen ;)

Neuh ik heb niet alles teruggelezen hoor. Ben begonnen bij 10 aprilwant wist dat ik een reactie had gehad op mijn afspraak en die was rond die tijd gemaakt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven