Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
donderdag 27 mei 2010 om 13:54
Een heel nieuw topic om vol te schrijven, leuk!
Zoeb, mooie voor en na foto's!
Straks komt nichtje van zoon en dochter spelen, ik ga met ze verven. Tafel is al aan kant, dus hoeft alleen maar een zeil op en de verfspullen. En dan kliederen maar!
Denk dat ik gisteren wat te veel heb gedaan, heb vandaag behoorlijk last van mijn nek. Vanavond geen plannen om iets in huis te doen, ga het gezellig maken met Lief denk ik.
Morgenavond het laatste stuk muur verven en dan heb ik de woonkamer helemaal geschilderd! Moet dan alleen nog het studeergedeelte (wat speelplek gaat worden voor de kinderen) en de keuken verven, dus ik denk dat ik nog wel even bezig ben met schilderen.
Zoeb, mooie voor en na foto's!
Straks komt nichtje van zoon en dochter spelen, ik ga met ze verven. Tafel is al aan kant, dus hoeft alleen maar een zeil op en de verfspullen. En dan kliederen maar!
Denk dat ik gisteren wat te veel heb gedaan, heb vandaag behoorlijk last van mijn nek. Vanavond geen plannen om iets in huis te doen, ga het gezellig maken met Lief denk ik.
Morgenavond het laatste stuk muur verven en dan heb ik de woonkamer helemaal geschilderd! Moet dan alleen nog het studeergedeelte (wat speelplek gaat worden voor de kinderen) en de keuken verven, dus ik denk dat ik nog wel even bezig ben met schilderen.
donderdag 27 mei 2010 om 14:05
Ik moet nog naar de Action hier,als ik ze zie breng ik ze mee Goldie.
Ik heb maar een trappistje gepakt,vind dat Thais bier niet om te zuipen
Ik wilde ook een foto plaatsen maar de batterijen zijn leeg,zitten nu in de oplader.
Ik ben begonnen aan de kast,2 mooie nagels naar de kl***
Mannen mogen dus zo verder.
Ik heb maar een trappistje gepakt,vind dat Thais bier niet om te zuipen
Ik wilde ook een foto plaatsen maar de batterijen zijn leeg,zitten nu in de oplader.
Ik ben begonnen aan de kast,2 mooie nagels naar de kl***
Mannen mogen dus zo verder.
donderdag 27 mei 2010 om 15:16
donderdag 27 mei 2010 om 15:18
Dat is ook geen toelatingseis hoor Poessiemauw
Dus schrijf gewoon mee als je wilt
thais bier lijkt mij ook geen lekker drankje. Trappist ook niet trouwens hehe.
Pffff, ik schrok om kwart voor 3 wakker. Moest nog aardappels halen en om 3 uur bij school staan. Dus hup hup en dan toch weer te lang bij die poort moeten wachten he? Gelukkig hoef ik maar één keer per dag daar te staan
Dus schrijf gewoon mee als je wilt
thais bier lijkt mij ook geen lekker drankje. Trappist ook niet trouwens hehe.
Pffff, ik schrok om kwart voor 3 wakker. Moest nog aardappels halen en om 3 uur bij school staan. Dus hup hup en dan toch weer te lang bij die poort moeten wachten he? Gelukkig hoef ik maar één keer per dag daar te staan
donderdag 27 mei 2010 om 15:20
Ja ja Buuf, terwijl jij een beetje foto's zit staat te maken, wordt hier hard gebezemd. (Hm, nou ja ik doe alsof) Maar ik kreeg de vraag of ik nog mooie foto's had van de vlinders en of ik die op mijn weblog wou zetten, dus ik ben zeer ijverig geweest. Want dat is altijd leuker dan bezemen.
Nog even de link naar mijn weblog
Weblog van Zoeb (nou ja van Zoeb's vlinders
Nog even de link naar mijn weblog
Weblog van Zoeb (nou ja van Zoeb's vlinders
donderdag 27 mei 2010 om 15:36