LLS KMT GD

20-03-2010 09:44 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, een nieuw topic. Alles komt altijd weer goed. Ook een van mijn motto's. Het bewijs zijn de opdracht van Lien nu, het feit dat ik zo goed in mijn vel zit na jarenlang tobben met werk, Pebblo die geen enge kanker heeft.

Laat het ook een hoopgevend motto zijn. Voor wie het nodig heeft.
Oh ja dat klopt, ik had ooit een soort van telefonische stalker en heb toen Sjaak mijn voicemail in laten spreken. Toen was het snel afgelopen.
Mijn kinderen gaan Danoontje buzzen
Ik heb dat weekend ook niet staan en wil ook eerst in wat steviger financiele positie zitten voordat ik weekendjes ga plannen. Vakanties met gezin dan toch eerst en daarna mijn eigen genoegens. En ik heb wel de herfstvakantie al geregeld, dat dan weer wel. Maar zomervakantie slaan we waarschijnlijk over dit jaar, dus dan wil ik in september niet weg, want dat voelt niet goed.

Morgen komen er mensen BBQ-en, maar waar is het lekkere weer nou?
En ik heb geen zin om te koken, heb bovendien al net een deel van de boodschappen gedaan, dus wordt toch BBQ en dan maar binnen opeten ofzo .

Pffff, ik heb vakantie maar kan er nog niet van genieten.

Ik kreeg op de valreep zo'n lelijk en volledig onterecht mailtje van een opdrachtgever dat ik er helemaal van slag door ben.

Meteen gebeld en net dik een uur een reactie getypt want dit ging echt over mijn grenzen heen. Straks even mail doornemen met partner en dan mailen en loslaten.

Niet echt relaxed afsluiten zo. Bah, bah, bah!
O Nath, wat klote. En als er iemand dienstverlenend is en alles probeert zo goed als mogelijk af te leveren ben jij het. Wat een rot-streek zo vlak voor de vakantie. En ik weet 1000% zeker dat het onterecht is, maar akelig dat je je juist daardoor ook zo aangetast voelt. Bah.
Thanks Lien. Het was zo oneerlijk dat ik keihard heb gehuild (gelukkig wel na dat gesprek), nou dat zegt wel wat, toch?

Maar heel lief dat je meeleeft

Ik ga nu beginnen met inpakken, lekker weg hier en van stomme dingen. Ze kunnen de rambam krijgen.
Wat me wel weer vrolijk maakt staat op onze weblog, misschien ook leuk voor jullie (kinderen?). Het gaat hier mee op vakantie.
He Nath, dat is nou wel het laatste dat ik zou verwachten bij jou. Ben wel benieuwd hoe of wat, maar als je dat moet gaan uitleggen kun je het nog niet loslaten . Maar is ook eigenlijk meer omdat ik denk dat er vast meer achter zit. Dat ze niet kunnen betalen ofzo....
Morgen wordt het toch weer mooi weer Lien?
Echt? Zou fijn zijn!
Inderdaad heel bizar Nathje, hetzelfde gevoel hier als bij Morrie en Lien, dat het niet anders dan volkomen onterecht kan zijn. Ik hoop dat je het een beetje van je af kunt zetten!

Morgen zou het niet heel warm worden (14-16 graden), maar wel in de loop van de dag steeds zonniger en droger. Dus wat dat betreft zou het goed moeten komen Lien

En leuk dat het doorgaat de 19e! En 21 augustus zijn we ook alweer terug van vakantie Peb, vorig jaar nog niet, maar toen viel de vakantie later.

Ik zag trouwens in eerste instantie geen nieuwe avatars (na f5 wel), maar wel je nieuwe motto Morrie. Ik snapte 'm al niet

Nu even snel Maxi overhoren die al in bed hoort te liggen..
Thanks for the support!
Ik heb de 21e ook in mijn agenda gezet
14-16? Ik heb een korte broek voor Schorrie klaargelegd....

De 21e laat ik nog even aan me voorbij gaan ivm twee jarige kinderen eind augustus. Ik kijk tzt of het uitkomt.
Nog 35 berichten en dan zijn we vol....

Ik kreeg een mail van werkcoach van UWV. Dat hij andere baan heeft. En dan sluit hij af met: 'Ik wens je bij deze veel succes in het vinden van een nieuwe baan en hoop dat er op korte termijn een goede kans voor je voorbij komt.'

Leuk, zo'n copy paste mailtje. Komt zo professioneel over...
Nath, ook ik geloof niet anders dan dat het onterecht is. laat je er niet door van de wijs brengen!

21e aug. wordt geen etentje als vorig jaar, maar verjaardagsfeestje. En nu al vastleggen hoeft helemaal niet, ik gaf het alleen maar aan als mogelijkheid of kans elkaar dan weer te zien. (En ik vind jarig zijn heerlijk en leuk om dan mensen om me heen te hebben en ook leuk als die mmensen elkaar dan ook eens zien ofzo).

En ook hier even slag om de arm met financieën, wij hebben eerst nog 4 slaapkamers op te knappen en volledig te herinrichten...

Overigens maak ik graag van je aanbod gebruik tzt het bed op te halen bij ikea, Nath!

Pebbeltjes hebben morgen sportdag en mooi weer (in eder geval droog) is fijn!

Nath, op SG schrijf je dat Japie ook al een hele bos haar heeft, doe je ook nog eens recente foto's daar?

En mailtje werkcoach UWV is stom, Morrie. Hij moet zich schamen.

Ik heb pas een mailwisseling gehad met een leverancier en ondanks dat ik elke mail ondertekende met Pebbles bleef hij terugmailen met Pebblo in de aanhef. Uiteindelijk heb ik er in mijn laatste en afsluitende mail toch wat van gezegd...
Wat een sukkel, die knaap van het UWV, Morrie. Inderdaad gewoon gênant.

Na mijn vakantie bellen we elkaar even over het bed Pebbles
Ik rol nu mijn bed in... mailtje is verstuurd en nu ga ik officieel niet meer werken en lekker met vakantie!
Nath, wanneer ga je? Mag ik je alvast veel plezier wensen! Genieten hè, na al dat harde werken!
Mijn nichtje is vannacht bevallen van een zoon. Ik ben echt enorm blij. Vind het zo leuk. Is mijn eerste nicht die bevalt!
Gefeliciteerd Morrie! Wat leuk, zeg!

Wat is zijn naam?

Ik ga morgenvroeg (uurtje of 4). Aap wilde vroeger maar dat vind ik echt midden in de nacht. Dit is nog enigszins te doen (morgen denk ik daar vast anders over )

Dankjewel alvast!
Naam:

3e letter Morrie

2e letter KP, en GP

4e letter Knorrie

1e letter KK en dan 4 letters verder in het alfabet

Leuk hoor, ben ik weer een beetje tante. Het voelt echt heel bijzonder.
Gefeliciteerd Morrie, met je -wat is het?- achterneefje?
Leuke naam Morrie, gefeliciteerd!

Veel plezier Nathje, lekker genieten en alles even achter je laten. En zeker stomme mailtjes van stomme klanten .

Ik moet echt een paar kinderen gaan aankleden. Sjaak en ik schrokken vanochtend om 8.17 uur wakker, Poppetje heeft vannacht lopen spoken en sliep daardoor lang, en op vrije dagen is zij mijn wekker. Dim was nog net op tijd op school. En Sjaak te laat, maar dat maakt gelukkig niet meer uit .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven