LLS KMT GD

20-03-2010 09:44 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, een nieuw topic. Alles komt altijd weer goed. Ook een van mijn motto's. Het bewijs zijn de opdracht van Lien nu, het feit dat ik zo goed in mijn vel zit na jarenlang tobben met werk, Pebblo die geen enge kanker heeft.

Laat het ook een hoopgevend motto zijn. Voor wie het nodig heeft.
Leuk Wind. -Edit-
anoniem_30416 wijzigde dit bericht op 26-05-2010 16:37
Reden: Toch maar weg vanwege evt meelezen
% gewijzigd
edit

Net weer een half uur met haar aan de telefoon gezeten en ze praat zo rustig en lief. Daar voel ik me dan echt een onrustige schreeuwer bij

Ik weet nu precies wat ik moet gaan doen en heb er onwijs veel zin in!
anoniem_40307 wijzigde dit bericht op 26-05-2010 16:38
Reden: meelezen
% gewijzigd
Brrr, ik ben bezig met de organisatie van een masterclass, en heb daarvoor net twee hele nare filmpjes bekeken, echt afschuwelijk. Over voetballers die elkaar een gebroken been trappen, een zo'n been blijft gewoon halverwege het scheenbeen in een hoek van 45 graden staan. Krijg dat beeld maar niet uit mijn hoofd.
Edit ivm evt meelezen
Net even een bureau gebeld waar ik sta ingeschreven om te zeggen dat ik voor mezelf ben begonnen en dat ik graag in aanmerking kom voor interim klussen ipv vaste banen. Hele aardige meid, maar kwam meteen met het ontmoedigende verhaal dat het een moeilijke markt op momenteel etc.

Merk dat ik meteen een positief verhaal ging opsteken dat het in ieder geval niet slechter kan dan deze markt en dat ik het gevoel heb dat ik het nu iets meer naar mijn eigen hand kan zetten (acquisitie) dan afwachten tot er bureau's bellen met een vacature of dat er een vacature voorbij komt op een banensite.
Heb ik ook maar even gedaan.

Edit in mijn bericht.
Wind, ik hoor constant KW praten hier in huis, door de mond van Schorrie: 'Zooow zeg', en "Zoow" (Denk daar jullie plaatselijke accent bij .
Wat goed dat we een nieuwe datum hebben! Echt lief dat jullie het verzet hebben zodat Pebbles en ik er ook bij kunnen zijn.

Zal ik er ook een datumprikker uitgooien voor pizza? Misschien wel leuk na de vakanties?

Nog 1 dagje werken en dan vakantie, joehoe! Vanavond maar eens beginnen met dingen pakken.

Vervelend van die ontsteking in je darmen, Wind. Maar fijn dat je nu weet waar je klachten vandaan komen.

Leuk al die acquisitie plannen! Ik volg een workshop acquisitie voor creatieve ondernemers en dat is heel inspirerend. Ik heb nu een idee en dat vandaag besproken met partner. Daar heb ik heel veel zin in, licht het wel eens toe op SG.

Ik ken die beelden, Lila, echt zo vreselijk om te zien. Mensen worden doorgaans al naar van mijn pinkverhaal en dat is alleen nog maar in woorden.

Ik ga maar beginnen aan die gigastapel schone was. Kan ik meteen de vakantiekleding apart leggen.
hahaha Morrie wat een coole avatar!

Ik ga ook een oranje avatar zoeken!

Ik ben er klaar voor.
Ik ook
Dat is grappig. In eerste instantie had ik hetzelfde plan als jij .
Hahaha
Mooie avatars dames!

En wat heerlijk dat je al bijna op vakantie gaat Nathje!

Op nederland 3 is echt een grappig programma, over een 'challenge day' die georganiseerd wordt op een nederlandse middelbare school. Heel amerikaans maar wel een bijzonder concept.
Oh, ik wet nu wat Morrie en Lien hebben meegemaakt de laatste maanden!

Net via een netwerk een hele mooie opdracht gezien en ik heb net gereageerd! Zo spannend.
Ik wil ook mijn verjaardag weer vieren dit jaar, ben 25-8 jarig. En dan waarschijnlijk zaterdag(avond) 21 augustus en dan zijn zou ik het leuk vinden als jullie er ook zijn! Die dag ben ik dan ook 8 jaar getrouwd.

Moshje is van wieg naar ledikant gegaan vandaag. Wieg staat nog paraat voor als het niet gaat. Het ging soweiso moeizaam vanavond, pas na 3e keer in bed stoppen bleef hij slapen. Wakker weg leggen 's avonds werkt (nog) niet, hoewel hij de afgelopen dagen wel even wakker werd, maar direct zijn hoofdje weer wegdraaide om te gaan slapen.

Ik vind mijn jongens zo lief en eigenlijk ook best mooi Vanmiddag wat leuek foto's van ze gemaakt, doe ik op SG. En ja, ze moeten nodig naar de kapper.

Morrie en LLL ik was ook helemaal gemotiveerd na dinsdag en ga morgen aan de slag met wat dingen.
Ik zet 21 augustus op de kalender, Peb.

Vorig jaar was het ook gezellig!

En 19 juni staat er net op tijd op, want GW wilde die dag gaan eten met een vriend, maar gaat nu een dag eerder.

En Nathje, kom maar op met die pizzadate!

Kan ik er alvast één bestellen met rauwe ham, rucola en parmezaan?

En.... weer een weekendje plannen.

Houden jullie dat weekend in september (24, 25, 26 september) ook nog vrij. Ik wel
Goedzo Wind, met je avatar. Ook daar heb ik over nagedacht .

HvS, ik weet het niet hoor, of het er in zit voor mij dit jaar. Heb al spijt van de zomervakantie, we hebben er gewoon helemaal geen geld voor. Maar goed, zulke dingen kunnen in een week helemaal veranderen bij ons. In ieder geval, houd er rekening mee dat ik wellicht afhaak.

Ik heb net op LinkedIn op een opdracht gereageerd. Ben wel erg benieuwd wat het precies inhoudt want was niet helemaal duidelijk. Wel dat je zelf je tijd kon indelen en vanuit huis kan werken.
Nee, helemaal niet rekening houden met afhaken.

Desnoods betaal ik het van mijn ww uitkering

Ook al gereageerd? Spannend!
Die data voor HVS staan me niet echt bij eerlijk gezegd. Het is het weekend van de woonbeurs. Wij gaan er waarschijnlijk dit jaar niet staan, maar dat kan ook nog veranderen.

Ik wil wel een pizzadate plannen maar we zien elkaar in juni, in juli zijn de meest op vakantie en Pebbles wil haar verjaardag vieren in augustus, september mogelijk weekendje weg. Zal ik dan oktober (mijn verjaardag) opperen? Dat duurt nog wel even dus haast is er niet bij...

Hebben jij en Wind het nu over dezelfde opdracht, Morrie?

Hoe heeft Moshje geslapen in zijn nieuwe bed?

Zo, weer even verder met werken. Nog 1 dagje te gaan
Mij staan die data wel goed bij omdat mijn schoonmoeder in dat weekend jarig is, maar als nu al twee zeggen dat die data onzeker zijn dan ga ik hem nu ook vrijgeven. Schoonouders zijn deze maand 40 jaar getrouwd en willen dat over de zomer heen tillen omdat ze met haar gezondheid tobt en viert dit het liefst in combinatie met haar verjaardag eind september. Ik heb haar al laten weten dat ik dat weekend misschien weg ben en daar houdt zij nu rekening mee.
Mijn moeder past vandaag op en ik kan zoveel dingen doen dat ik helemaal opgefokt ben en niet precies weet wat ik dan precies ga doen van al die dingen en ondertussen ben ik nog nergens aan toegekomen. Ja, boodschappen, maar ik kwam allemaal bekenden tegen dus ben nu pas terug!
Rustig hier...
Helleuw!

Wind heb jij mij net gebeld? Ik kan nu even niet terugbellen maar probeer het straks wel even.

Gezellig hoor dat we elkaar zoveel zien de komende tijd! Ik zet 21 augustus in mijn agenda Pebbles. Hoop dat het appartement van mijn moeder dan nog niet verkocht is, kan ik het mooi combineren .
Ja, dat was ik!

Kreeg alleen een voicemail ingesproken door een man dus dacht dat ik het verkeerde nummer had en daarom ook niet ingesproken.

Maar het is niet meer nodig

Ik heb net de drukker opdracht gegeven om de flyers en visitekaartjes af te drukken. Spannend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven