Stoppen met anticonceptie in 2010 :duckie:

09-01-2010 20:02 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vervolg van topic 'Stoppen met de pil in 2010'.

Nu met tabel.

NaamLeeftijdWanneer voor het echie?N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendMarloes8425Januari 201011 juniTeepje29Januari 2010 19 januari 2011PinkLady25Januari 2010Rihs23Januari 2010 3 dec 2010Nolleke27Januari 2010 15 jan 2011Thir10senses22Januari 2010Lente198129Januari 201019 juniTroela7832Januari 2010Maedl27Februari 2010Angie21xx26Maart 2010 24 dec 2010Emytje29Maart 201018 juniLily30 - 2e kindje30Maart 2010Mayala27Maart 2010Thomassen1125Maart 2010Raarmaarwaar32April 201026 juniKookabbura27April 20103 febr 2011Joda32April 20103 juliBianca198723April 201017 juniAnkeliem28April 201011 juliMeike198129April 20103 juliJanine2000131April 201031 jan 2011Nelleke425April 201030 juniNukje33April 2010Lazuurtje27April 201017 januari 2011Marill27Mei 2010Lievegerritje24Mei 2010Knorretje28 - 2e kindje29Mei 2010Juuls8227Juni 2010chocolate_lover26Juni 201024 juniJuffertje2228Juni 20107Up24Juni 2010Drenthegirl26September 2010
@Marill; nee, die had ik niet gemist. Maar je schreef ook dat je totaal niets voelde en geen idee had van je cyclus. WWWHHHAAA tof man!
Dank jullie wel meiden!

Ik had inderdaad niet het gevoel dat ik zwanger was, dacht vanmorgen ook echt negatief te gaan testen.

Heb wel een licht zeurderig gevoel in mijn buik, maar geen gevoelige borsten ofzo.

Wel was ik de afgelopen dagen met vlagen duizelig. Maar ben ook net verkouden geweest, dus dat kan ook daaraan gelegen hebben.
@marill gefeliciteerd. Ik had ook het idee dat ik me niet zo lekker voelde, maar diverse collega's zijn al ziek geweest afgelopen maand, dus ik zou ook wel ziek kunnen worden Overal had ik wel een 'logische' verklaring voor. Alleen wel opvallend nu dat ik voornamelijk darmklachten had en mijn collega's allemaal niet

Na een nacht wakker liggen van de buikkramp en de volgende dag niet ongesteld zijn(wat wel gebruikelijk was) toch voor de zekerheid testen...

Ben nu op weg naar huis en eerlijk gezegd wel heel nerveus als ik aan die clearblue test denk... spannend!!! over 2 uurtje weet ik meer! tot later!!
@kookaburra, die Clearblue digitale testen zijn ideaal. Anders had ik ook heel erg getwijfeld hoor! Het streepje van die andere test was zo vaag.. Dan zie je liever gewoon het woord "Zwanger" staan.

Succes met testen!
@Marill: GEFELICITEERD!

@Kook: en,en,en? Ik sluit me vast voorzichtig bij de andere dames aan-> gefeliciteerd!!!

Hier inmiddels dag 39 en geen oud bloed meer, gewoon alles weer normaal (op die verdomde uitblijvende na en negatieve testen).

Wel opgezette buik en mij borsten knallen bijna uit mijn bh (sorry dames, moest het even kwijt )

ik ga zaterdag nog maar eens testen en anders weet ik niet wat te doen...ovulatietesten gaan proberen/menstruatie blijven afwachten?

Wat zouden jullie doen?
YES!!!!! nog meer eitjes bevrucht deze maand goedzo meiden!

En voor de dames die ongesteld geworden zijn volgende maand worden jullie met zn alle zwanger wedde?

Angie ik moets echt om je lachen met je huisarts!

Ik heb morgen een afspraak om 8.10 al!

Die van mij treitert me ook echt waar!

Ik denk al de hele dag er aan hoe hij met die blauwe ogen (die recht door me ziel loeren en misschien ook wel door me kleding je weet maar nooit) me aan zal staren.

En dan moet ik gaan vertellen dat ik zwanger ben.tja en dan?

Ik ben echt een trutje als ik naar de huisarts moet begin ik te stotteren en te blozen.

En ik moet je zeggen het is dat ik 2 positive testen heb gehad

Want ik voel echt niets! niet misselijk geen buikpijn niet duizelig alleen een opgezwolle buik ik loop al de hele dag met me broek open.

!k begin haast bang te worden dat het een reuze baby gaat worden omg! hij moet er ook ooit eens uit!

Oke oke even diep in en uit ademen pfff.

Nouja ik moet zeggen ik vind het wel leuk dat we met veel tegelijk zwanger zijn we maken nu allemaal ongeveer het zelfde mee

Ben ik niet alleen zwanger.

En dames ik moet het echt ff zeggen ik vind het zo fijn hier met jullie op het forum! heerlijk om alles van jullie te lezen en aan jullie te kunnen vertellen over de grappige de verdrietige en intime dingen.

Zonder jullie had ik alles echt anders beleefd.

dus een dikke voor jullie allemaal!
@Johanna; hoe is normaal je cyclus?
Dan nu echt gefeliciteerd Janine!

En een dikke proficiat voor Marill!! Wow, echt super zeg!

Ik wil ooooooooooooooooooooooook!

Nelleke, balen van je ongesteldheid. Ga je nu ook aan de ovulatietesten beginnen?
@ Mayala ik zit nog even te twijfelen, denk dat ik mezelf helemaal gek maak als ik ovulatietesten koop. Ik ben al zo'n lekkere stresskip met dat hele zwanger worden! Het is wel fijn om te weten wanneer mijn eisprong is, nu is het eigenlijk gokken. Dus ben nog in dubio!
@joda: ben 10 jaar dankbaar niet ongesteld geweest,dus heb geen idee. Had qua gevoel het idee dat in het weekend van 9mei eisprong zou moeten zijn geweest,daarna twee weken krampen gehad,dus dacht dat menstruatie eraan zat te komen...snap er niks meer van,maar komt vanzelf wel weer goed (een keer)

@nelleke: balen meid! Ik ga volgende maand wel met ovutesten beginnen gewoon om de kans niet te hebben gemist->ook niet iets voor jou?
Jahoor 2-3 weken zegt de clearblue

Het heeft me nu overtuigd, net gezellig met man zitten eten en over vanalles en nogwat gehad (en we zitten met bijna alles qua gedachte op 1 lijn )

Even over die 2-3 weken, dat betekend dan toch het volgende:

ik ben het laatst op 29 april ongesteld geworden, dus dat is 4 weken zwanger, toch? Als het goed is dan is 3 feb de uitgerekende datum...

Ga nu spullen pakken voor pinkpop, heb de aloude blaasontstekingsmoes voor het alcoholdrinken en verder zie ik volgende week wel met vanalles regelen Kom vanavond nog even online en anders pas weer maandag of dinsdag!
Nou, de tabel begint aardig vol te worden

Gefeliciteerd meiden!!

Ik ga nu naar boven want om 21.24 uur vanavond is mijn astrologische eisprong of zoiets...
@ Kookaburra, nu even officieel. Gefeliciteerd! En veel plezier op pinkpop.

@ Meike, succes! Ik ga voor je duimen.

Ik weet niet precies wanneer ik uitgerekend ben, ivm mijn onregelmatige cyclus. Dus wacht nog even tot de eerste echo.
Nu dan officieel gefeliciteerd Kookaburra :-) En succes met je blaasontsteking dit weekend hahaha, ja je moet wat.. Veel plezier op Pinkpop!

Meike succes
Hahaha, succes Meike!
Dankjewel!!!

@Meike, veel succes en plezier met je astrologische eisprong!

Kan je mij toevoegen in de tabel? Ben 27, in april begonnen en waarschijnlijk 3 feb 2011 uitgerekend.

En dan ben ik nu echtweg voor de rest van het aankomende weekend, hopelijk niet verzuipen in de regen op pinkpop. De roze poncho's liggen in ieder geval al klaar

De dames die van het weekend gaan testen, heel veel succes.
Veel plezier op Pinkpop Kookaburra en geniet van het idee dat je zwanger bent!! Ben je heel erg blij, of moet je 't nog even laten bezinken??
Wat een gelul van die Dr. Jonas, volgens hem had ik op 14 mei (midden in een enorme vloedgolf van bloed) mijn "Empfägniszeitpunkt" of zoiets...jaja...

Ik ga wel gewoon ovulatie testen halen, wat een gedoe...was het maar zoals bij sommige anderen hier, stoppen met de pil en zwanger, dat gedoe allemaal....
Zo nog even reageren, ben belachelijk vroeg wakker geworden...

Net foto's zitten bekijken van een begravenis van een nichtje van een van mijn beste vrienden. Heb best zitten janken, wat ben ik emotioneel zeg. Weet niet of het komt door horrormonen of door het feit dat ik het besef heb dat ik zwanger ben en 'nieuw leven' draag en dat het dan moeilijk is om te kijken naar het afscheid van een jong leven van een ander. Zal die vriend over een paar maanden wel kunnen uitleggen waarom ik er zo om heb gehuild...

@Mayala Het besef komt steeds meer, ook doordat mijn man er zo leuk grapjes over kan maken Hij is vandaag jarig en is heel blij met zijn verjaardagskado

@Lenthe Ja meneer Jonas ben ik erg skeptisch over... Moet eerlijk bekennen dat ik nooit had verwacht nu zwanger te zijn (hou ook echt nog het enthousiasme getempert, want het kan altijd mis gaan, soort boerennuchterheid/zelfbescherming). Had een jaar proberen in gedachte en dat was in mijn hoofd zeker een acceptabele tijd. Mag natuurlijk wel eerder, maar wat komt dat komt en komt het later dan is het ook goed. Na dat jaar zouden we wel gericht gaan proberen en dan zouden we ook wel ruimer wonen en er helemaal klaar voor zijn. En dan ben je ineens na 2 mnd zwanger, eerste gedachte was best negatief als ik acheraf erover denk, ik dacht: *slik* "shit zal toch niet nu al"... En dat terwijl ik erg enthousiast ben over kinderen krijgen

Je zal zien dat het nooit zo loopt als je verwacht dat het loopt en dat is soms een geruststelling en soms ook een teleurstelling...

Ga nu broodjes maken, aankleden en auto inpakken voor pinkpop! Iedereen een zonnig weekend toegewenst!!!! (inclusief mijzelf , al vrees ik het ergste)
@Johanna; Begrijp ik nou goed dat je na het stoppen met de anticonceptie nog niet ongesteld bent geweest? Tja meid, dan kan het (met een beetje pech) lang duren. Rustig afwachten.

@kookaburra; veel plezier op pinkpop.

@Meike; Die Jonas lijkt me een beetje een sukkel met zijn methode (natuurlijk zijn zulke methode's altijd bedacht door een man). Maar ik moet eerlijk toegeven. Ik ga het ook proberen op zijn datum..............tja, moet toch wat.
Gefeliciteerd Kookaburra!! geniet van je weekend (pinkpop) weg..

Ook gefeliciteers met je man zijn verjaardag!

Volgens mij moet je bij de clearblue 2 weken optellen, hij rekent dacht ik vanaf je eisprong..

Gefeliciteerd Marill; super! En snel zeg

En Janine ook natuurlijk gefeliciteerd!!! Nu gaat het echt bij je door dringen dus nu de cb het zo duidelijk aangeeft kan je er niet meer omheen

Pfff, word druk in de tabel hihi...

Balen dat jij je zo beroerd voelt Angie, hopelijk als je de 12 weken voorbij bent gaat dit iets beter!!

En Meike, nog astrologische seks gehad?
@Angie ik had een vraagje aan jou jij gaat toch binnenkort trouwen?

Mijn vriend en ik willen ook gaan trouwen voordat de baby er is.

We willen het simpel houden dat zou jij ook doen toch?

Hoe simpel houden jullie het? Trouwen jullie op een gratis dag? En wat voor feestje houden jullie?

misschien aap ik je wel na;)

Oja ik ben vandaag naar de dokter geweest

nou briefje en foldertje mee gekregen. Ik ga zo ff opzoek naar een ander huisarts want door me verhuizing ben ik 3 kwartier onderweg geweest,en nog kwam ik te laat! pfff

En ik zat ongeveer 5 minuten daar!

Nou ik ga even schoonmaken en boodschapjes doen
Ik ben er weer...............ga je een paar dagen weg, kom je terug zijn er weer een paar chearleaders bij gekomen! GEFELICITEERD!!!

Wat een vlotte bevruchtingen zeg! Ben er bijna jaloers op!

Mijn rode periode is weer voorbij, dus wij gaan nu voor 3 maal is scheepsrecht! Ik hoop het zo!!!!!!!..............

Angie, ik las iets over het aantal dagen die je wil gaan werken. Je kunt toch proberen 3,5 dag te werken? Als het niet lukt kun je altijd minder gaan. Ik ben, toen ik beviel van de eerste, van 32 uur (4 dagen) naar 28 uur gegaan (3 om 4). Dat vond ik toch wel veel, maar in mijn functie kon ik eigenlijk niet minder. Ik heb nu een nieuwe baan voor 20 uur. Dat is eigenlijk voor mij ideaal. Ik werk nu 2,5 tot 3 dagen. Heerlijk te combineren met mijn gezin. Mijn man werkt 4 dagen, dus ons zoontje gaat 2 dagen naar de kinderopvang. Met de regelingen van de werkgever en belasting is dat helemaal niet zo duur als vaak wordt gedacht (wel inkomensafhankelijk). Je krijgt namelijk kinderopvang toeslag. Het is gewoon ervaren hoe het allemaal gaat lopen. Ook is het heel afhankelijk van het kindje dat je krijgt. Als je, bvb, een baby hebt met erge allergie of heel veel huilen is dat natuurlijk vermoeiend en is 4 dagen werken misschien wel heel zwaar. Maar als je een makkelijk kindje hebt, die zijn/ haar draai snel vindt op de kinderopvang is dat een heel ander verhaal.

Bekijk alle opties en hou en slag om de arm......

Geniet in ieder geval van je kindje, het zou zonde zijn als je over 18 jaar denkt: ...."had ik maar......"
@Lily; Voor mij straks ook hopelijk! 3 keer scheepsrecht, alleen ben ik nu lid van het rode kruis dus de start zal pas over 2 weken zijn
@joda:zie nu dat mijn vorige post beetje vaag voor je was,voor de duidelijkheid: ben met pil 10 jaar niet/nauwelijks ongesteld geweest. Toen na stoppen na 7weken weer gewoon ongesteld geworden, en nu dag 40 en nog steeds niets...ik wacht af en hoop dat het een positieve test kan opleveren een dezer dagen, anders is dit wel een erg lange cyclus...

@pinklady: ik heb GP gedaan, gewoon klein gehouden en daarna met getuigen en wat familie geluncht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven