Groene asperges+sugersnaps+biefstuk=?

27-05-2010 13:22 36 berichten
Wie helpt me aan recepten? De ingredienten staan in de titel!

Mijn dank is groot
Alle reacties Link kopieren
quote:Sarah Scott schreef op 27 mei 2010 @ 14:54:[/b

MV; ja foto graag Bewaar ik hem erbij, voor een volgende keer; klinkt lekker!

Asperges erdoor zijn lekker, ik ben denk ik niet dol op asperges en sugar snaps tegelijk. Maar die sugar snaps met tomaat is een super combinatie. Spercieboontjes/peultjes, doperwtjes, courgette, dat soort groentes bedoelde ik wat ik lekker vind om nog door dit gerecht te doen.

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Sarah Scott schreef op 27 mei 2010 @ 14:56:

Peanutje, ik moet inloggen (en dat kan ik niet ) Heb je misschien de naam van het gerecht? Kan ik zelf even zoeken Wat stom ik plaatste een link van mijn persoonlijke kookschrift. Duh!

Nou ja deze dus!
Oh hmm, dies ook lekker! Dank *slaat op*

Kwam net nog een blz uitgescheurd uit een magazine tegen met een recept erop. Mogen jullie raden wat er in het recept moet
@MV dank voor foto!

Suus Jaja,. ik ga er voor Ik heb overigens echt superdunne groene asperges, is blancheren dan nog nodig?

Oempf, die lijkt me ook héél lekker, bedankt!
Nee, dan niet, als het echt hele dunnetjes zijn kun je ze gewoon opwarmen of grillen.
* Afijn, Saar kan niet kiezen tussen al het lekkers en heel het gezin eet de aankomende 3 weken biefstuk, asperges en sugar snaps. Gelukkig dat het aspergeseizoen niet zo lang is *
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Dank Suus!

Grinnik MV Nah ik zal het wel goed verdelen de komende tijd, oke? Enneuh asperges kunnen vaak wel door iets anders vervangen worden, dat scheelt
Zo, dat was lekkerrrr
quote:Sarah Scott schreef op 27 mei 2010 @ 14:00:

[...]

Marinade waarvan?

Sorry, beetje late reactie, maar het was een marinade van:

knoflook, gemberwortel, lichte sojasaus, gekneusde peperkorrels, rijstwijn (of droge sherry), lichte basterdsuiker en maizena.
Maar je hebt het al gegeten, zie ik net
Ja! Maar alsnog dank! We eten tenslotte nog wel eens vaker biefstuk

Ik had het nu gemarineerd volgens het gelinkte delicious recept van hierboven (chilisaus/sojasaus en komijn) ook erg lekker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven