Trouwen!!!

28-05-2010 20:54 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo aanstaande bruidsparen! (ik zag dat er al een ander forum over trouwen was, maar dat bestaat al enige tijd zag ik, vandaar een nieuw forum, met nieuwe leden!!)

Ik ga in september trouwen, maar merk dat ik steeds meer onthul aan bekenden, terwijl ik mij zo had voorgenomen om dat niet te doen! Hier kan ik lekker alles rond strooien!

Wanneer trouwen jullie? En wat moet je nog regelen?

Ik liep tegen het volgende aan: Vriend heeft gisteren een pak gekocht, nu had die mevrouw het over manchetknopen. Ik vond ze niet mooi, moet dat er volgens jullie bij?

Ik hoop dat er bruidjes zijn die mee willen kletsen!

Groetjes groenethee
Hallo aanstaande bruidsparen! (ik zag dat er al een ander forum over trouwen was, maar dat bestaat al enige tijd zag ik, vandaar een nieuw forum, met nieuwe leden!!)

Wat een interessante redenatie...

Ik ben geen aanstaande bruid, maar wel geweest.

Als je een aanstaande man een pak draagt, en jullie alles er op en er aan willen, vind ik manchetknopen wel een must.

Was er maar 1 soort, of vind je manchetknopen sowieso niet mooi?
Ik neem aan dat je topic bedoelt

Ik vind manchetknopen juist heel erg mooi staan, chique
Volgens mij kun je je nog altijd aansluiten bij het bestaande topic, dame. Dan houden we het tenminste centraal.
Je moet niks. Al willen jullie een sleep van wc papier en een das van keukenrol, helemaal zelf weten.

Maar ik vind manchetknopen geweldig staan.
Ja, dat vind ik echt.
Zal ik me hier dan even melden als afgevaardigde van het andere topic?

Je bent echt van harte welkom hoor. We hebben alles al een keer besproken, maar niet iedereen is even ver in haar planning, dus alle onderwerpen blijven vrolijk opnieuw aan bod komen en iedereen stort zich vol enthousiasme op google bij elke vraag. Ik dacht, ik zeg het maar even...
Eens met TTT..*hooooi tut*

Komdergwoonmaarbij..

Zijn er nog meer die in september trouwen, en ook voor volgend jaar zijn er al een aantal gepland. En wie weet heb jij nog wel tips/advies voor ons..

Ik zeg t ook maar even...
Ik wil ook nog een keer,zooooo leuk trouwen!!!
Ik ook alleen dan anders..daarom doe ik het nu ook anders..
Jillz!

Kijk groenethee, we nemen je topic gewoon over. Dus ben de wijste en kom bij ons.
oww toppie, ik wist niet dat het nog nut had om er bij te komen! ik kom eraaaaaaaaaaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven