wat moet ik doen

28-05-2010 21:38 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal

ik ben een vrouw van 39 jaar en heb 2 kinderen van 5 en 8 jaar oud.

sinds 2 weken is me man weggegaan met de medeling ik hou niet meer van je dan als een broer.

ik was hier totaal onderste boven van want volgens mij ligt het meer aan de situatie erom heen dan aan mij maar goed daarom ook advies.

we hebben in okt 4 overlijdens gehad toen is eind okt me me man inmekaar geschopt door hang jongeren heeft die 4 dagen thuis op de bank gezeten.

dan denk je alles gehad te hebben nee word die begin dec overvallen en inmekaar geschopt.

dit keer met de ambulance na ziekenhuis toe.zware hersenschudding en ja een trauma.

gevolg dat die thuis kwam te lopen en we hadden steeds meer woorden,dus kwamen we van we laten mekaar wat vrijer in het huwelijk maar hij sloeg er in door.

nu is die dus weg en zit bij zijn ouders of er een anders is weet ik niet voor 100% zeker maar heb wel een heel groot vermoede.

door alle toestanden heb je gelijk te maken met jeugdzorg want me man is een stevige drinker (nu ineens niks meer) praat over 6 halve liters bier per dag.

nu zou die dan niks meer drinken maar vind erg vreemd want nu kan alles wel.

als ik hem nodig heb voor problemen met de kinderen geen tijd heb rust nodig ja en ik dan.

nu is de telefoon niet betaald dus heb alleen nog een mobiel maar zo lopen de kosten aardig op.

dus vroeg hem kan je die betalen zegt die waarom ik bel toch niet woon er niet meer.

nee klopt je hebt huis en haard verlaten maar voor wat en wie is me nog een raadsel.

nu neemt die geen advocaat want is te duur ik word hier echt wanhopig van kan iemand me helpen met advies of raad want kom er niet meer uit
OMG.
Neem zo snel mogelijk zelf een advocaat in de arm en laat deze voorlopige voorzieningen aanvragen bij de rechter. Deze voorzieningen regelen aan wie de kinderen worden toevertrouwd, wie er van de echtelijke woning gebruik mag maken en er wordt een voorlopige alimentatie vastgesteld voor de periode dat de scheiding nog niet definitief is geregeld.

Loopt een rekening erg op, aarzel dan niet om de schuldeiser te bellen en de situatie uit te leggen. Vraag om uitstel van betaling, in afwachting van de voorlopige voorzieningen.

Wat een ellendige situatie vrouw. Ik wens je veel sterkte.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Ik zou in ieder geval geen hulp bij dit forum gaan zoeken.

Het lijkt mij in jouw situatie verstandiger dat je gaat praten met instanties als maatschappelijk werk, jeugdzorg etc. Dit vereist toch wat professionelere hulp lijkt me (in hoeverre je die nog niet hebt natuurlijk..)

Sterkte in ieder geval!
Sterkte voor jou bloesem1970. Zoek iemand die je kan helpen. *knuf*
Hi bloesem1970, allereerst wat ontzettend naar voor je! en een knuffel!!

Ik zag dat je nog geen reacties had op je bericht en ik denk eerlijk gezegd dat dat komt doordat jouw probleem zo lastig is, dat de doorsnee forummer hier ook niet 123 een antwoord op heeft.

Het lijkt me daarom best een goed idee om wat hulp in te schakelen! Als je lid bent van een kerk, dan kan een pastoraal werker je vaak goed op weg helpen. En als je daar niks van moet hebben zou ik eens aankloppen bij Maatschappelijk Werk http://www.nvmw.nl/index.php?p=87938

Niet voor schamen hoor, écht doen!! Heel veel sterkte..
ow pff, binnen 5 minuten had je toch al aardig wat reacties! wat is iedereen toch snel :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven