Flirten via email

29-05-2010 00:32 160 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ben al een tijdje aan het mailen met een leuke man.

Zijn emails worden steeds iets ondeugender zonder het nog over sex enz. te hebben.

Maarrr ... waar ik normaal nooit last van heb, is dat ik nu volkomen blokkeer en gewoon niet weet wat ik terug moet mailen op z'n vraag: heb je nog wat leuks en "spannends" te melden?

Normaal heb ik mijn woorden wel klaar maar klap nu dicht!?

Ik bedoel dus subtiel, uitdagende, spannende en ietwat ondeugende teksten.

Hij mailt in de trant van: jammer dat je er niet bij kan zijn ... mmmm.... had er wel zin .... en die strakke spijkerbroek stond je geweldig" en bijv. ik zie je weer voor me toen ik je zag op het terras vorige keer.Een hele lange strakke spijkerbroek en toen kwam jij. Haha....zag er goed uit.Heb jij echt van die mooie lange benen ? Sorry hoor, ik laat me even gaan "

Heb me zelf overtroffen door vorige week af te sluiten met "kus ... je mag zelf kiezen waar ) .... maar ja, nu klap ik dus dicht en kan echt niets meer bedenken!

Jullie tips zijn meeeer dan welkom ! :-)

Moet wel met enige alure zijn en dus niet platvloers en/of echt geile teksten direct.
Ik zou het niet eens kunnen doen, zonder me vreselijk schuldig te voelen. Ik vind het dus niet kunnen, zo'n zogenaamd onschuldig contact. Zélfs als je diegene nog nooit gezien hebt. Maar dat heb jij dus wel en het ziet ernaar uit dat je die man nog een keer gaat tegenkomen.
quote:Dating_vrouw schreef op 29 mei 2010 @ 11:50:

[...]

Ik ben het helemaal met je eens. Ik zou het ook niet willen, maar er zijn koppels die er anders over denken. Bijvoorbeeld Marte Röling de kunstenares, om maar een extreem voorbeeld te noemen. Wie ben ik dan om te oordelen over zulke keuzes?Ik oordeel niet, heb er alleen een sterke mening over. En zeker over mensen die sneaky en geheimzinnig doen over dingen die in vele relaties niet door de beugel kunnen. Als je in een relatie beiden je grenzen aangeeft en akkoord gaat met bepaalde dingen, dan oordeel ik er ook zeker niet over.
To, Natuurlijk moet dat kunnen! We gaan je vanaf nu voorzien van allemaal lekkere teksten.

Graag ontvang ik ook het email adres van jouw partner, daar gaan wij met z'n allen lekkere emails naar schrijven. Is het een beetje een lekker ding? Ik hou wel van spijkerbroeken die lekker om een mannenkont zitten. Dan kunnen we dat bijvoorbeeld naar hem mailen. Ik ben zelf trouwens nogal een lekker wijf, dus ik verwacht van hem wel dat hij iets spannends roept over hoe mijn topje als gegoten zat. Ik ben ook best wel een boefje op dat gebied. Moet toch kunnen? Meldt hem gewoon aan hier bij Viva! Kan hij naar de Vivameet!

Dan mag hij me daar bij mijn kont grijpen. Ik geloof dat Digi en andere bloedmooie forummsters daar ook zijn. Of als je dat niet wenselijk vindt, dan grijpen we hem gewoon bij zijn kont. Gewoon, om de koddigheid.
Naughty Pooky!
Lindae, als je je mond gehouden had over dat jullie allebei een relatie hebben, dan had het nog een leuk topic kunnen worden
quote:MiNouTje schreef op 29 mei 2010 @ 11:53:

[...]

Ik oordeel niet, heb er alleen een sterke mening over. En zeker over mensen die sneaky en geheimzinnig doen over dingen die in vele relaties niet door de beugel kunnen. Als je in een relatie beiden je grenzen aangeeft en akkoord gaat met bepaalde dingen, dan oordeel ik er ook zeker niet over.Ik begrijp wat je bedoelt, maar soms is er een oorzaak voor als iemand zoiets wil gaan doen. Het is dan beter om die naar boven te halen voordat er een puinhoop ontstaat. (* Ik ken de puinhoop ook uit mijn omgeving *)
quote:MiNouTje schreef op 29 mei 2010 @ 11:56:

Naughty Pooky!
lindae, ik vind jou een ontzettende trut. Als je al weet dat zijn vriendin er moeite mee zou hebben, waarom wil je er dan toch verder mee gaan? En er dan toch aan meewerken?

En je hebt ook niet eens de vraag beantwoord of jouw eigen partner hier vanaf weet en zich niet verraden zou voelen.

En je zegt dat je 'echt niet de intentie hebt om vreemd te gaan, hoorrrrr'. Volgens mij ben je dat al aan het doen.

Mens, neem een hobby.
Only dead fish go with the flow
quote:Dating_vrouw schreef op 29 mei 2010 @ 11:58:

[...]

Ik begrijp wat je bedoelt, maar soms is er een oorzaak voor als iemand zoiets wil gaan doen. Het is dan beter om die naar boven te halen voordat er een puinhoop ontstaat. (* Ik ken de puinhoop ook uit mijn omgeving *)Ik ben het met je eens Dating vrouw, maar TO is al lang en breed bezig. Als er al een topic over wordt geopend dan is ze al ver heen. Vandaar ook mijn vraag of ze nog netjes van het trapje naar beneden kan om eventuele oorzaken met haar partner te bespreken.
quote:Dreamglasses schreef op 29 mei 2010 @ 11:58:

lindae, ik vind jou een ontzettende trut. .

Nou, nou ... wat een niveau.

Even on topic. Nee, mijn partner weet er niets van af.

En er is werkelijk niets tussen mij en die andere man.

Gewoon een beetje dollen. Dat hij aan me zat de vorige keer verraste me ook maar gebeurde natuurlijk allemaal onder genot van drank. En da's een slap excuus dat weet ik ook, maar de sfeer in de kroeg is er op een gegeven moment ook naar.

Denk zelf dat hij nooit een stap verder zou gaan, ik bedoel we hebben niet eens gezoend!

Het is gewoon een beetje "teasen" over en weer.

Pfff... niet opkloppen de zaak ajb.

En hij vertelde me laatst dat hij ooit een affaire heeft gehad (geen one-night stand) die 'm bijna z'n relatie heeft gekost.

En daarom wil hij niet dat z'n vriendin deze emails leest. Omdat er helemaal niets achter steekt.

Hij schrijft zelf ... alleen een beetje dollen en spannende dingen doen via msn/email moet kunnen toch?

Duss... nogmaals ... we "eten" allebei thuis.

Come on ... we hebben niet gezoend en heeft ie zelfs ook niet geprobeerd.

Zucht.
quote:pooky schreef op 29 mei 2010 @ 12:01:

[...]

Ik ben het met je eens Dating vrouw, maar TO is al lang en breed bezig. Als er al een topic over wordt geopend dan is ze al ver heen. Vandaar ook mijn vraag of ze nog netjes van het trapje naar beneden kan om eventuele oorzaken met haar partner te bespreken.

Het gaat hier zo snel met de reacties dat ik ze niet eens allemaal kan lezen.....

Ik ga lekker fietsen zo meteen zolang het weer nog mooi is. Hier schijnt in elk geval nog steeds de

Veel plezier verder nog!
Denk je dat het leuk is om spannende teksten te krijgen die niet uit iemands hart komen, maar verzonnen zijn door een onbekende forummer?

Is dat niet heel erg nep?
quote:lindae schreef op 29 mei 2010 @ 12:05:

[...]

Gewoon een beetje dollen. Dat hij aan me zat de vorige keer verraste me ook maar gebeurde natuurlijk allemaal onder genot van drank. En da's een slap excuus dat weet ik ook, maar de sfeer in de kroeg is er op een gegeven moment ook naar.

Denk zelf dat hij nooit een stap verder zou gaan, ik bedoel we hebben niet eens gezoend!

En hij vertelde me laatst dat hij ooit een affaire heeft gehad (geen one-night stand) die 'm bijna z'n relatie heeft gekost.

En daarom wil hij niet dat z'n vriendin deze emails leest. Omdat er helemaal niets achter steekt.

Hij schrijft zelf ... alleen een beetje dollen en spannende dingen doen via msn/email moet kunnen toch?

Zucht.

Ik zou hem niet vertrouwen op zijn woord. Zeker niet als je echt van je huidige partner houdt. Zulke garanties kan je niet geven.

Je neemt wel grote risico's als je erop in gaat. Ik zou eerder een boost gaan zoeken voor mijn huidige relatie als ik jou was.

[...]

Je zegt dat dream geen niveau heeft?????? Jij wel dan??

In welke kroegen kom jij?

Nog niet gezoend....net zoals je OP, daar heb je het ook over NOG niet over sex hebbenHet is gewoon een beetje "teasen" over en weer.

Dat doen wij niet, dat doe jij. Als ik een keer onschuldig flirt, dan open ik daar geen topic over.En hij vertelde me laatst dat hij ooit een affaire heeft gehad (geen one-night stand) die 'm bijna z'n relatie heeft gekost.

Daarom wil ik ook zo graag het emailadres van jouw partner! Ik heb momenteel niet een buitenhuissnoepje en jouw partner waarschijnlijk ook niet. Gaan we lekkere emails naar elkaar verzenden. Moet toch kunnen? Win, win, win situatie!Duss... nogmaals ... we "eten" allebei thuis.

Nee, hij heeft je bij je reet gegrepen.

Zucht.

[...]

Zucht.

Dan ga je toch lekker verder meid. Ik denk niet dat je antwoorden zult vinden op je oorspronkelijke vraag voor spannende tekstjes. Veel meiden hier hebben zelf zoiets pijnlijks meegemaakt, in de plaats van jouw partner. En die partners hadden ook nóóóóóit de intentie om vreemd te gaan.

Maar je moet het helemaal zelf weten hoor...
anoniem_86765 wijzigde dit bericht op 29-05-2010 12:15
Reden: ...
% gewijzigd

[...]

Tsssk! Moet jij zeggen! Ik vind het anders behoorlijk ordinair wat je aan het doen bent.

Zucht.

Ach meid, wat heb je het toch zwaar hier, hè.

Jullie eten allebei thuis. Hmmmm.... hij heeft aan je kont gezeten, hij maakt pikante opmerkingen over je strakke (cameltoe-lezende??) spijkerbroek en jij overweegt welke pikante email je hem kunt terug mailen. Jullie doen dit achter beide partner''s hun rug om. En jullie zijn niet buitenshuis aan 'eten'??

Tamelijk respectloos ook naar jullie partners in de trant van 'wat niet weet, wat niet deert'.
quote:pooky schreef op 29 mei 2010 @ 12:12:

[...]

Daarom wil ik ook zo graag het emailadres van jouw partner! Ik heb momenteel niet een buitenhuissnoepje en jouw partner waarschijnlijk ook niet. Gaan we lekkere emails naar elkaar verzenden. Moet toch kunnen? Win, win, win situatie!

Ik doe mee, gaan we er een lekkere gangbang van maken
Als het niets voorstelt zou je het ook wel met je partner durven bespreken, toch? Je weet echt zelf ook wel beter; als je niet geil zou worden van die man zou je hier je relatie toch niet voor op het spel zetten?

Lees anders voor de gein eens wat topics hier, van vrouwen die dit soort mails in de mailbox van hun man hebben gevonden. Die mannen beweren ook allemaal dat het niets voorstelde.

[...]

.Dit stukje vind ik ook zo'n leuke! Meid, doe vooral wat je niet laten kunt, hoor. Maar jij gaat je 'happy' relatie dus op het spel zetten voor een beetje 'teasen' met zo'n droeftoeter man begrijp ik??

En misschien wil je me nog een keer uitleggen hoe je dan 'op niveau' aan iemand wil duidelijk maken dat je vindt dat zij/ hij nogal achterbaks bezig is. Nee klopt, dat kan ik niet op niveau. Dat gaat gewoon recht voor z'n raap.

Blijkbaar denkt zijn vriendin daar heel anders over. En jouw partner ook, anders zou je dit wel met hem durven delen. Dit is vreemdgaan.

Ik vind je dus ook een trut, dat je bereid bent om voor een beetje geiligheid twee mensen pijn te doen.
Weet je wat het aller aller leukste is? Enne, ik snap TO en Teaser helemaal hoor... het aller leukste is dat de vriendin van Teaser al eens een misstap heeft vergeven. Hahahaha! Wat een sneue griet ben je dan! Een beetje dollen, beetje grijpen naar een kont na een affaire, dolletjes! Leuk he!? Dat moet toch kunnen? Dat die sneue griet dat niet begrijpt! We zijn toch allemaal weleens een boefje? Waar doet iedereen toch zo opgeklopt over! Het is 1 grote grap! En die vriendin van Teaser heeft stomweg gewoon geen humor! Vind je het gek dat 'ie met TO gaat zitten mailen.
pooky, en natuurlijk niet te vergeten: ze zijn allebei zoooooo helemaal happy in hun relatie!
Dream, ja uiteraaaaaaard! Mensen van ons niveau hebben nou eenmaal niet de geweldige sexuele spanning en lekkere emails met een buitenhuissnoepje en een geweldige relatie. Minoutje en ik willen ook dit niveau kunnen bereiken. Ik weet alleen niet of we eerst een cursus diepzee duiken nodig hebben.
Maar dames...wij stellen ons allemaal aan! Wat stelt dat hele gedoe nu voor? Niets, behalve dat die man al eens vreemd is gegaan, blijkbaar nog steeds iets mist en het dus nu maar via email doet...en TO werkt daar grif aan mee, want ook zij is immers helemaal happy thuis. Hij is het toetje...

TO: Ik ben van niveau dus je snapt wel dat bovenstaande sarcastisch is bedoeld neem ik aan?
quote:Nammma schreef op 29 mei 2010 @ 12:52:

Maar dames...wij stellen ons allemaal aan! Wat stelt dat hele gedoe nu voor? Niets, behalve dat die man al eens vreemd is gegaan, [...]NEEEEEEE Nammma, je begrijpt het niet. Het was niet één slippertje, maar een hele affaire! En tja, als die vriendin dát al vergeven heeft, dan vindt ze dit heen en weer gegeil natuurlijk al hélémààl niet erg, toch???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven