Rituals
zaterdag 29 mei 2010 om 17:30
Mijn favorieten: Hammam mud, Pure hammam shampoo, Lip treat, de Sunrise massage olie, de handscrub, de Manderin delight bodycreme en het allerlekkerst ruikt de Summer rain douche (groene tube).
Badkamer staat hier ook vol. Ice shower douche vind ik wel lekker ruiken, maar daar krijg ik het letterlijk ijskoud van. Misschien lekker voor op vakantie.
Badkamer staat hier ook vol. Ice shower douche vind ik wel lekker ruiken, maar daar krijg ik het letterlijk ijskoud van. Misschien lekker voor op vakantie.
zaterdag 29 mei 2010 om 18:19
Ik vind eigenlijk alles wel fijn van de Rituals wat ik heb. Ik heb echt een probleemhuid en ik heb geen problemen met de producten behalve de dagcreme dan en de shampoo Brilliant Bliss en conditioner Shikakai Secret vallen een beetje tegen.
Mijn favorieten zijn:
- Honey Touch
- Magic Touch
- Hammam Body Mud
- Ginko's Secret (of hoe het heet..de handcreme)
En ik vind die bussen met douche schuim heel erg fijn zoals Zenstation, Yogi Flow etc.
Mijn favorieten zijn:
- Honey Touch
- Magic Touch
- Hammam Body Mud
En ik vind die bussen met douche schuim heel erg fijn zoals Zenstation, Yogi Flow etc.
zaterdag 29 mei 2010 om 18:45
quote:Keroppi schreef op 29 mei 2010 @ 18:19:
Ik vind eigenlijk alles wel fijn van de Rituals wat ik heb. Ik heb echt een probleemhuid en ik heb geen problemen met de producten behalve de dagcreme dan en de shampoo Brilliant Bliss en conditioner Shikakai Secret vallen een beetje tegen.
Mijn favorieten zijn:
- Honey Touch
- Magic Touch
- Hammam Body Mud
Helemaal mee eens. De doucheschuif bussen zijn echt zalig.
Zag net op bijenkorf.nl het magazine. Na openklikken zag ik op pagina 53 ook producten van Rituals. Het leek haast wel een nieiuwe lijn, maar op de site van Rituals staat er niks over. Het heet Tao. Kent iemand dit ???
Mijn favorieten zijn:
- Honey Touch
- Magic Touch
- Hammam Body Mud
Helemaal mee eens. De doucheschuif bussen zijn echt zalig.
Zag net op bijenkorf.nl het magazine. Na openklikken zag ik op pagina 53 ook producten van Rituals. Het leek haast wel een nieiuwe lijn, maar op de site van Rituals staat er niks over. Het heet Tao. Kent iemand dit ???
zondag 30 mei 2010 om 16:39
quote:blumpke schreef op 30 mei 2010 @ 11:56:
Ligt waarschijnlijk aan je huid. Ik heb het bij Lush, waar bijna iedereen op dit forum zo lyrisch over is.
Ik hoor dat wel vaker over Lush. Zelf heb ik er geen ervaring mee.
Wat Rituals betreft: ik vind echt heel veel lekker! Het allerfijnst vind ik de doucheschuim, in de geuren Hammam, Fujiyama of Zensation.
Ligt waarschijnlijk aan je huid. Ik heb het bij Lush, waar bijna iedereen op dit forum zo lyrisch over is.
Ik hoor dat wel vaker over Lush. Zelf heb ik er geen ervaring mee.
Wat Rituals betreft: ik vind echt heel veel lekker! Het allerfijnst vind ik de doucheschuim, in de geuren Hammam, Fujiyama of Zensation.
zondag 30 mei 2010 om 16:45