Good Luck!!!
zaterdag 29 mei 2010 om 13:23
Hoi,
Amalia nog overeind zie ik?
Suus, hoop dat het er voor je inzit vanmiddag, slaapze!
Leuk Mal, dat hij hem heeft ontmoet! Zie nu pas de serie strand, ook leuk!
Mag ik vragen naar jeweetwelverschijnselen?
Schoolreisje was leuk, maar veel te intensief voor mij en haar. Zij valt gelijk in slaap in de auto, maar ik krijg last met bekken en harde buiken als ik steeds achter mevr. aanmoet. Eigenlijk was het iets voor CV, maarja die verbouwing he.
Ik moet trouwens wel erg vaak tot 10 tellen t.a.v. dit laatste. En gelukkig lukt dat! De smaken lopen totaal uiteen, jammer.
Amalia nog overeind zie ik?
Suus, hoop dat het er voor je inzit vanmiddag, slaapze!
Leuk Mal, dat hij hem heeft ontmoet! Zie nu pas de serie strand, ook leuk!
Mag ik vragen naar jeweetwelverschijnselen?
Schoolreisje was leuk, maar veel te intensief voor mij en haar. Zij valt gelijk in slaap in de auto, maar ik krijg last met bekken en harde buiken als ik steeds achter mevr. aanmoet. Eigenlijk was het iets voor CV, maarja die verbouwing he.
Ik moet trouwens wel erg vaak tot 10 tellen t.a.v. dit laatste. En gelukkig lukt dat! De smaken lopen totaal uiteen, jammer.
zaterdag 29 mei 2010 om 13:57
Hai
Amaal: nog even volhouden hè! Ik gok op 14 juni, tijdens de eerste wedstrijd. Nou dat schiet al aardig op hoor! (maar eerder mag natuurlijk ook helemaal!)
Compu: ai, tot 10 tellen... Hou vol dan maar!
Suus: blgh... snot en rotnacht. Nie fijn... Tijd voor mooi weer en zo. Vandeweek wordt het zomer dus komt goed!
Bam: succes met markt weer!
(even vorige blz. terug spieken...)
Amaal: nog even volhouden hè! Ik gok op 14 juni, tijdens de eerste wedstrijd. Nou dat schiet al aardig op hoor! (maar eerder mag natuurlijk ook helemaal!)
Compu: ai, tot 10 tellen... Hou vol dan maar!
Suus: blgh... snot en rotnacht. Nie fijn... Tijd voor mooi weer en zo. Vandeweek wordt het zomer dus komt goed!
Bam: succes met markt weer!
(even vorige blz. terug spieken...)
zaterdag 29 mei 2010 om 15:30
Hello,
Suze balen van de snot, vooral bij zo'n kleintje!
Star veel plezier in dierentuin. Leuk!
Amalia, ik denk ook dat de baby tussen de voetbalwedstrijden in komt. Als er een penalty gemist wordt ofzo
Bam succes met je volgende markt. Je hebt er mooi weer bij ( tenminste dat is het hier wel)
Compu, fijn dat het schoolreisje wel leuk was. Tot 10 tellen vergt ook veel geduld ja! Soms is 10 niet genoeg Succes.
Bridges, alles goed met jou? Nog leuke plannen voor het weekend?
Jee wat is het hier traag. Voordat er een pagina geladen is, ben ik alweer een minuut verder. Zou er wat met het forum zijn, of stoppen ze ermee ipv iedereen een ban te geven ofzo?
Of misschien ligt het gewoon aan mijn computer
Gaan we nog een poule invullen met zn allen voor het WK?
Suze balen van de snot, vooral bij zo'n kleintje!
Star veel plezier in dierentuin. Leuk!
Amalia, ik denk ook dat de baby tussen de voetbalwedstrijden in komt. Als er een penalty gemist wordt ofzo
Bam succes met je volgende markt. Je hebt er mooi weer bij ( tenminste dat is het hier wel)
Compu, fijn dat het schoolreisje wel leuk was. Tot 10 tellen vergt ook veel geduld ja! Soms is 10 niet genoeg Succes.
Bridges, alles goed met jou? Nog leuke plannen voor het weekend?
Jee wat is het hier traag. Voordat er een pagina geladen is, ben ik alweer een minuut verder. Zou er wat met het forum zijn, of stoppen ze ermee ipv iedereen een ban te geven ofzo?
Of misschien ligt het gewoon aan mijn computer
Gaan we nog een poule invullen met zn allen voor het WK?
zaterdag 29 mei 2010 om 17:25
Noujaaaa Naat, waarom is een lam nou zielig en gehakt niet? Zo'n lam heeft tenminste vrij en blij geleefd, wel kort maarja, beter dan de gemiddelde vleeskoe in NL. Of ben je vegetariër?
Gezellig dagje dus Star,leuk. Welke dierentuin ben je geweest?
Suze, oh ik ga dat topic checken.
Ha vanavond met lief uit eten. Zal laaaang duren voordat dat weer eens voorkomt,dus ik ga er van genieten
Gezellig dagje dus Star,leuk. Welke dierentuin ben je geweest?
Suze, oh ik ga dat topic checken.
Ha vanavond met lief uit eten. Zal laaaang duren voordat dat weer eens voorkomt,dus ik ga er van genieten
zaterdag 29 mei 2010 om 18:44
Nee hoor, in de Vesting.
Artis, ja leuk! Ik vind het wel altijd erg duur. Maar het idee dat je voor de dieren betaalt vind ik wel prettiger dan dat je voor een rollercoaster betaalt
Artis is altijd lekker knus.
Ieh, wat een regen. Nouja, ik dacht al dagen; tuin sproeien maar geen puf. Dat wordt tenminste geregeld nu.
Artis, ja leuk! Ik vind het wel altijd erg duur. Maar het idee dat je voor de dieren betaalt vind ik wel prettiger dan dat je voor een rollercoaster betaalt
Artis is altijd lekker knus.
Ieh, wat een regen. Nouja, ik dacht al dagen; tuin sproeien maar geen puf. Dat wordt tenminste geregeld nu.
zaterdag 29 mei 2010 om 20:51
Shalalie shalala ... ik ga lekker naar Tom kijken.
Stomme Sieneke. Wat denk je nou met zo'n debiel liedje. Ow wacht, ze hebben allemaal debiele liedjes. Behalve Tom.
Maar afijn, ik kwam even gluren of Amalia nog 'with child' was.
Eigenlijk helemaal niet erg die regen. Dwingt ons even een dagje thuis op de bank te hangen.
Veel plezier vanavond, Amalia!
Stomme Sieneke. Wat denk je nou met zo'n debiel liedje. Ow wacht, ze hebben allemaal debiele liedjes. Behalve Tom.
Maar afijn, ik kwam even gluren of Amalia nog 'with child' was.
Eigenlijk helemaal niet erg die regen. Dwingt ons even een dagje thuis op de bank te hangen.
Veel plezier vanavond, Amalia!
zaterdag 29 mei 2010 om 20:57