Good Luck!!!

27-05-2010 20:37 2613 berichten
Alle reacties Link kopieren

Laatste topic
Ik zit hier wel lekker in mijn eentje te o-h-en
5 op een rij!
Ik koop (bijna) altijd biologische melk bij de Appie Suze. En je hebt er ook biologische kaas,maar die vind ik niet zo heeeel lekker. Mijn ouders wel, maar ik vind het niet zo heel smaakvol. Mss wennen hoor.

Doe er wat mee idd

Bio yoghert, vanille yoghert, melk en karnemelk hier dus. Maar wel gewone yoghi en chocomelk als ik dat koop....
Wij hebben ook zo'n blije koe in de vriezer. Ik ben niet zo heel precies met biologische producten maar wel steeds meer. Ik vind het ook nog vaak te duur en niet altijd even lekker.

Biologische kip is trouwens HEEL erg lekker maarja, achterlijk duur. Dus ik heb nu de kiloknallerkipstukjes gekocht weer bij de Appie. Want om nu voor 8 euro kip door m'n nasi te pleuren, neuh. We eten trouwens wel veel minder vlees sinds een jaar of wat.

Er staat nu lekker een pan te trekken met een blijekoeschenkel erin en die krijgt straks lekker blijekoegehaktballetjes erin.

Varkensvlees eten we bijna niet meer. Yorkham voor op de tosti nog en soms hamblokjes in de nasi.

Rund, kip en vis eten we meestal.
HELP: weet iemand mijn inlognaam nog voor ie voetba poule van 2 jaar geleden? Heb wel mijn wachtwoord, maar kan mijn inlognaam niet meer vinden...

Cin: lekker droog!

Biologisch: helaas duur inderdaad! Zou ht best meer willen maar op ee of andere manier gebeurt dat dus ook steeds niet...
Suus, lekker nachtje dus weer. Veel huilen kleine Meetje vanwege snot?

Eetje was, komt ie he, niet gaan lachen 7400 gram en 67 cm. Ik krijg ze gewoon niet groter. Nieuwe kunstje is handjes klappen, te schattig.

Biologische melk scharrelt toch wel? Nou ja, de koeien dus?

Biologische kip is inderdad erg duur, 1 kipfiletje is een euro of 6/7/8/ inderdaad, maar zeker van kip koop ik altijd biologisch.
Biologisch vlees wil nog best wel eens in de aanbieding zijn bij de supers dus dan kan je je vriezer volgooien Bridge?
Hier kan je bijvoorbeeld kant en klare vleespakketten kopen bij de boer.
En ik ben ontzettende fan van deze maar die is niet bij Bridge in de buurt.
Nou Suus, MET Aerosleep-hoeslaken ziet kind er nog uit alsof ze net uit de grill komt
Kan ik iemand blij maken met Telfort opwaardeertegoed?
Mal, waar ben je? Heb je gisteravond ook al gemist op topic!
Liever voor 8 euro kip door de nasi dan een kip die niet eens heeft kunnen bewegen Ik vind het belachelijk dat vlees in de aanbieding komt af en toe, echt heel erg.

Ik koop ook vaak voor roerbakdingen tofublokjes oid. Elke dag vlees is totaal overbodig en dat niet biologische vlees zit ook nog eens vol met rare hormonen en antibiotica (!!!) waardoor je daar ook nog eens resistent voor wordt.

En als je 1 of 2x per week geen vlees eet kan je die andere keren een duurder stukje pakken. En als je dan iets minder door het eten doet scheelt het ook weer.

Zo, ik lijk wel van de partij voor de dieren haha.

Verder niet zo milieubewust hoor
Ik heb het ergens in een partijprogramma gezien ook volgens mij Amaal, dat vlees niet meer in de aanbieding zou moeten komen.
Kijk aan. Vast niet bij de VVD
Ik denk de partij van de dieren, maar om daar nou op te stemmen....
Nee volgens mij niet want daar heb ik geen programma van gelezen

Of het stond in een van de stemwijzers.
Ik ben te 'boers' voor de armekipgevoelens. Ik heb vroeger bij de slager gewerkt en ik chopte al die beesten zonder enige gevoelens erbij in stukjes. En ik was ook de enige die naar het slachthuis mocht om dingen op te halen omdat ik het wel interessant vond om te kijken hoe die varkens het hoekje om werden geholpen.

Het smaakargument is bij mij meer doorslaggevend. Ik vind het vaak lekkerder.
Knap Cin, ik zou helemaal geen hap meer door mijn keel krijgen als ik het 'echt' gezien zou hebben. In die zin ben ik wel van kop in het zand, ook heel slecht. Het liefst zou ik vega eten, maar ik heb altijd een slap excuus: geen idee wat te eten dan, tofu komt ook mijn neus uit, nu zwanger dus dan moet ik weer goede vleesvervangers bedenken enzovoort.

Ik vind het ook veel lekkerder, maar dat is ook deels het idee.
quote:Star schreef op 30 mei 2010 @ 14:52:

Mal, waar ben je? Heb je gisteravond ook al gemist op topic!Ik had vanmiddag verjaardag, en ik ben bezig met het tijdschrift 22 pagina's af van de 64. Nu kan ik ook niet meer verder, dus ik hoop dat morgen weer nieuwe mapjes voor me klaar staan
Stressed is just desserts spelled backwards
En lekkerder en diervriendelijker en beter voor het milieu. Voila.

Vega denk ik ook wel eens over, maar dat ga ik vlees toch missen.
Kijk, is dat probleem ook opgelost Doe ik toch mee aan het milieu.
Jeetje, wat een geklets in die paar dagen! Sorry, ben even afwezig geweest, heb even wat anders aan de kop. Ik ga proberen te reageren.

Bam, nog van harte met de trouwdag! Hoe was de braderie?

Bridges, leuk jurkje. Staat je vast heel mooi op dat slanke figuurtje.

Compu, een leuk rompertje en zacht broekje voor de baby?

Suze, klote van die fiets. Echt om te balen ja. Arm kleintje met snot.

Amalia, jemig asbest, zit je echt op te wachten. Heel vaag van die ombouw van de vorige bewoners.

Star, zo irritant als mensen dat doen! Ik had het laatst gewoon op straat. Hangt een vent uit zijn auto (echt een vage actie) om snoep te geven aan mijn venten. Ik zeg nee bedankt, liever niet is ie gepikeerd. Ja hallo, ik ga ze toch niet leren dat ze snoep van vreemden moeten aannemen? Lullo .

Enka, fijne vakantie!!!!!

Cin, nee nog niet gestemd. Ik heb broer gemachtigd, die gaat op pad. Ik heb ook stoere spijkerbroeken van de WE soms voor de heren. Erg handig en niet zo duur en niet alles is leuk, maar er zitten wel erg leuke tussen.
Suze, nog geen concrete plannen helaas. Ik schrijf de plannen die er zijn wel even op de groep.

Been gaat goed. Laatste keer fysio gehad deze week en nog een keer naar de arts geweest. Hij mag alles weer. Hinkt nog wel wat raar soms, maar dat zou met de tijd beter moeten gaan.
Hmmm dat ziet er idd wel interessant uit Star! Vent vindt vlees uit vriezer niet altijd lekker, maar dan heeft hij ook maar stukje dikke vette pech!

Mal: kijk dat gaat lekker! Wanneer precies vakantie?

Jin: fijn dat oudste beter gaat! Niks ergs aan je hoofd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven