Entertainment alle pijlers

De Pfaff´s

18-11-2009 23:39 3176 berichten
Ik schaam mij diep, maar ik kijk vaak naar de Pfaff´s. Zelfs de herhalingen op rtl7 zet ik soms op.

En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,

Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?
Ik vind het helemaal niet leuk hoe Nicolas met z'n kindern om gaat.

En idd, hoe Lindsey gisteren de kinderen op bed deed leek ook nergens op.

Het zit toch echt in de familie daar dat de vrouwen alles regelen en dat de mannen als kleine kinderen afhankelijk zijn.
Gaan ze nu in het ziekenhuis aan de champagne?

Ik neem aan dat Carmen ook nog pijnstillers heeft, die zal dan wel lekker slapen straks
Jee, blijven die kinderen met een speen lopen tot ze 18 zijn?
Alle reacties Link kopieren
ja maar je mag toch niet eten en drinken direct na de operatie?
Dat Franse gewauwel van Nicolas elke keer en die kinderen in het Hollands antwoorden....

En die honden !!!!

Getver, dat Angie zo in de tuin poept.... moest wel lachen dat Sam zei Angie heeft hier zijn handtekening gezet,,,

En die chihuahua die in huis poepte...worden die beestjes niet uitgelaten? Verder vermaak ik me kostelijk elke dag...
quote:Bergje65 schreef op 28 mei 2010 @ 20:02:

Ben ik de enige die Carmen zo lelijk vind als ze lacht.

Ze kan beter sip blijven kijken...... ja inderdaad
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
quote:Miss Moneypenny schreef op 28 mei 2010 @ 20:12:

Ik vind het helemaal niet leuk hoe Nicolas met z'n kindern om gaat.

En idd, hoe Lindsey gisteren de kinderen op bed deed leek ook nergens op.

Het zit toch echt in de familie daar dat de vrouwen alles regelen en dat de mannen als kleine kinderen afhankelijk zijn.

Zag je 't ook Miss M.?

Zo met de kleertjes, vieze (plak) handen reken maar.

Geen pyama, geen kusje, ze was er zat van.

Het was nog wel licht buiten, we mogen hopen, dat dit een middagdutje betrof.
En Debby en Lyndsey lopen de laatste tijd, vaak met een enorme koortslip rond.

Ook niet om in te bijten.

Smeer er een beetje make-up op, zou ik zo zeggen.

Ben je aan je kijkerspubliek wel verplicht, dunkt me.

Rilrilril...................
quote:Zag je 't ook Miss M.?

Zo met de kleertjes, vieze (plak) handen reken maar.

Geen pyama, geen kusje, ze was er zat van.

Het was nog wel licht buiten, we mogen hopen, dat dit een middagdutje betrof. Mijn zoon gaat nu in het voorjaar en de zomer ook naar bed als het buiten nog licht is. Maar ik kan me voorstellen dat ze ze in bed legde met alle kleding aan. Dave was ook niet echt behulpzaam. Na een dag in het ziekenhuis vertoeven mag je toch wel een beetje hulp van je hubbie verwachten. Nee, deze heren vinden het dan belangrijker om een champie of een Jupiler aan de lippen te zetten ipv 5 minuten mee te helpen met de kids in bed leggen. Het was nu niet zo dat ze een uur in bad gingen, ze gingen direct naar bed!!!!!
anoniem_25827 wijzigde dit bericht op 30-05-2010 09:59
Reden: ???
% gewijzigd
Woeha, Lindsey die een romantische avond wil compleet met kaarsjes en waxinelichtjes en den Dave die voetbal kijkt

Lindsey zegt dan voetbal pff daar kijk ik mijn hele leven al naar heheheh
quote:liefie2003 schreef op 29 mei 2010 @ 10:55:

Dat Franse gewauwel van Nicolas elke keer en die kinderen in het Hollands antwoorden....

Nee hij praat in het Frans, maar hij vloekt (ook tegen zijn kinderen) in het Nederlands, of althans de Vlaamse versie dan
dubbelekes
Tja, 'Mon Dieu' klinkt dan wat liever dan elke keer dat 'Godverdomme'. Weet hij niet dat hij op TV is? Als t mijn vent was had hij allang de wind van voren gekregen.

Ik heb gewoon zin om een anti/+-Niekoolaai actie te beginnen. Wat erger ik me toch steeds aan die lamlul. Ik krijg steeds meer medelijden en compassie met Debbeke. Dat kind kan voor mijn gevoel geen kant op.

M
Heb de afgelopen 2x niet kunnen kijken, deels avond afspraken, videorecorder is overleden en die k*t RTL vervroegt de herhalingen in de ochtend zonder mij even vooraf te informeren.

Wie praat me bij?

Merciekes he? Bedankt he?

M.
Ik heb gisteren het laatste stukje gekeken waar Lyndsey aan het strijken was voor Carmen. Carmen natuurlijk weer overal commentaaAmai,het moet toch allemaal op haar manier gebeuren.

Saluutjes en groag gedoan!
Liam en Keano hebben nieuwe (leuke!!)bedden compleet met accesoires en springkussen gekregen, Debbie was bezig met verven en schoonmaken van de kamer, Nicolas was nergens te bekennen en Liam had gelijk weer een onderdeel gesloopt van de kast. Jean Marie deed mee aan een soort benefit voetbaldwedstrijd met Micheal Shumacher.
en dan zegt nicolas omdat debby kamerswitch wou doen, dan neem ik een andere vrouw en neem de kids mee toen dacht ik man je kan er niet eens voor zorgen hoe hij die kids pakt bij de armpjes en ze afsnauwt dat vind ik niet normaal zeg.
Ik vind het Frans praten tegen de kids zo ongeveer het enige goede dat Nicolaaaaaas doet.

Overigens snap ik Debby ook niet helemaal hoor. Wat kan Nicolaaaaas er nou aan doen dat hij thuis komt, als hij niet weet dat Debby de slaapkamers gaat verven en herinrichten. Hoe lang had hij bij die schapen moeten blijven, heel de dag?
Vinden jullie het ook zo irritant als Nicholas Frans praat? Goed dat hij de kinderen tweetalig wil opvoeden, maar ik erger mij dood als hij zijn mond open doet.
Nee hoor, heerlijk geil, Fransprekende mannen. Hoe hij tegen Debbie doet, dat vind ik pas irritant. Ben haar steeds meer gaan waarderen.
quote:lima28 schreef op 01 juni 2010 @ 09:37:

en dan zegt nicolas omdat debby kamerswitch wou doen, dan neem ik een andere vrouw en neem de kids mee toen dacht ik man je kan er niet eens voor zorgen hoe hij die kids pakt bij de armpjes en ze afsnauwt dat vind ik niet normaal zeg.Ach, ik geloof dat elke ouder wel eens uit zijn sloffen schiet...
Maar den Nicolaaaaaaas is gewoon lomp. Heb zin om met een schaar die stomme haarlok af te knippen. En dat irritante franse gewauwel.
quote:nijntjexxxx schreef op 01 juni 2010 @ 14:52:

Maar den Nicolaaaaaaas is gewoon lomp. Heb zin om met een schaar die stomme haarlok af te knippen. En dat irritante franse gewauwel.Ik heb ooit een konijn gehad die zo'n toefje bovenop z'n kop had
Hij heeft ook zo'n stomme grijns.
quote:zonnestraaltje71 schreef op 01 juni 2010 @ 15:28:

[...]

Ik heb ooit een konijn gehad die zo'n toefje bovenop z'n kop had

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven