Nieuwe start met dezelfde partner

30-05-2010 11:49 38 berichten
Hai,

Ik ga proberen er een niet al te lang verhaal van te maken.

4jaar geleden een man ontmoet die net een paar maanden uit een relatie was.Wij kregen een relatie met elkaar , maar na half jaartje bleek dat hij nog niet klaar was met vorige relatie, ging daar ook nog met regelmaat heen( en niet alleen voor de 4 kids)

na 2 jr was ik zwanger maar na een 6 mnd hield ik het voor gezien en ben alleen verder gegaan.

nu wilt hij t weer proberen , en ik ben ook niet geheel ongevoelig voor hem.

Maar heb geen trek in een vreemdganger wat hij zegt niet te zijn.

Tsja dillema

mocht ik beslissen het op te pakken zal ik ook aardig wat scheve gezichten krijgen
Alle reacties Link kopieren
Is hij ook de vader van jou kind?

En weet je zeker dat hij nu klaar is met zijn ex?
Van die scheve gezichten moet je je niet zoveel aantrekken. Het gaat om jouw leven, jullie kind en het is JOUW keuze. Je moet je alleen wel afvragen of je bereid en in staat bent om hem weer te vertrouwen. Als je daaraan twijfelt, niet aan beginnen.
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
Huh, na 6 maanden wist je al dat hij nog met zijn ex omging en 1,5 jaar later wordt je zwanger van hem?
quote:kendra74 schreef op 30 mei 2010 @ 11:49:

Hai,

Ik ga proberen er een niet al te lang verhaal van te maken.

4jaar geleden een man ontmoet die net een paar maanden uit een relatie was.Wij kregen een relatie met elkaar , maar na half jaartje bleek dat hij nog niet klaar was met vorige relatie, ging daar ook nog met regelmaat heen( en niet alleen voor de 4 kids)

na 2 jr was ik zwanger maar na een 6 mnd hield ik het voor gezien en ben alleen verder gegaan.

nu wilt hij t weer proberen , en ik ben ook niet geheel ongevoelig voor hem.

Maar heb geen trek in een vreemdganger wat hij zegt niet te zijn.

Tsja dillema

mocht ik beslissen het op te pakken zal ik ook aardig wat scheve gezichten krijgenDus je was zwanger nadat je al anderhalfjaar wist dat hij niet over zijn ex was? Of begrijp ik het nu niet...
neeeeee.. ze raakte zwanger en 6 maanden later hield ze het voor gezien...
zwangerschap was niet gepland
Hoe is de situatie nu met zijn ex ? Is alles op de rit, liggen de zaken duidelijk ?
zover ik weet wel, ja je moet uitgaan wat iemand tegen je zegt he.
niet dat je terug gaat naar ex bij gebrek aan beter , maar wat er vandaag de dag rond loopt is ook niet om over naar huis te schrijven, en omdat ik bllijkbaar toch nog gevoel heb voor hem.

pffff waarom moeten sommige dingen zo ingewikkeld zijn
Hier is in elk geval sprake van een trend. Jij wordt dus de tweede ex naar wie hij terugkeert. Waarom zou dat zijn?
Vertel????
quote:kendra74 schreef op 30 mei 2010 @ 12:42:

Vertel????Daar zul jij toch wel een antwoord op hebben? Dat hebben jullie toch wel met elkaar besproken?
terug gaan naar de x is een groot woord het , het is niet dat ze helemaal herenigd waren en er een nieuwe start aan hadden gegeven, maar als je sexueel contact hebt met elkaar ben je er in mijn ogen nog niet klaar mee
tsja als ik t antwoord had zat ik niet op het forum, hoop eigenlijk een beetje door ervaring van andere er wat voor mij zelf uit te kunnen halen , zodat je bepaalde signalen eerder herkend positief/negatief
Als jij de verhalen van anderen nodig hebt om jezelf te overtuigen van wat je moet doen en het hebt over "signalen herkennen", moet je er in mijn ogen gewoon al niet aan beginnen. Het feit dat je wilt weten hoe je "signalen moet herkennen" toont naar mijn idee al aan dat je hem toch niet 100% vertrouwt.
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
.
Niemand????
quote:kendra74 schreef op 30 mei 2010 @ 19:30:

Volgens mij heb je genoeg reacties gehad.

Ik vind hem nou niet echt betrouwbaar overkomen. Ik zou dus zeker niet nog een keer een relatie met zo iemand willen.
quote:kendra74 schreef op 30 mei 2010 @ 19:30:

Niemand????Noem het maar niemand..
quote:kendra74 schreef op 30 mei 2010 @ 12:28:

niet dat je terug gaat naar ex bij gebrek aan beter , maar wat er vandaag de dag rond loopt is ook niet om over naar huis te schrijvenDze begrijp ik even niet? Wat er bij jou thuis rondloopt, of in het algemeen qua mannen?
Oh, en hij neukte met zijn ex terwijl hij al met jou was, maar hij zegt geen vreemdganger te zijn, en jij weet niet of je dat kunt geloven?
///
Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna
Ik begrijp niet het hele verhaal. Maar je bent dus zwanger geworden toen je 2 jaar met hem samen was, en al wist dat hij nog bij ex aan het werk was.

Tja dan is het in mijn ogen een vreemdganger geweest. Of hij is verandert zou jij beter kunnen weten dan wij. Verder gaat het om vertrouwen, je kan controleren wat je wilt maar als hij iets verborgen wil houden lukt dat heus wel (zeker voor een bepaalde periode) dus ik zou niet alleen op ´signalen´ afgaan, die kan hij weleens hebben uitgeschakeld.

En teruggaan naar ex bij gebrek aan beter Niet doen. Is alleen zijn met kind niet beter dan teruggaan naar een ex die je bedrogen heeft en BELANGRIJKER nog waarvan je eigenlijk niet weet of je hem kunt vertrouwen?
hm nee kind is van ex, en begrijp mij niet verkeerd, wat ik bedoel met wat er vandaag de dag rond loopt, is dat iedereen het maar met iedereen doet.

en voor deze man heb ik wel gevoel, misschien was het toen niet het juiste moment , ach.................weet het ook niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven