Mode & Beauty alle pijlers

Verwarmde wimperkruller

30-05-2010 13:12 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie in het krantje van de Kruidvat een verwarme wimperkruller van Beauty Essentials staan welke aankomende week voor ¤8,99 wordt verkocht Hebben jullie deze ook gezien?

Hij werkt op batterijen en dit lijkt me wel wat aangezien ik echt niet zonder een wimperkruller kan leven en dat gehannes met de normal wimperkruller inmiddels wel meer dan zat ben.

Wie heeft er ervaring met dit product? En welke (betaalbare) mascara past hier goed bij?

Omschrijving:

Voor het snel en eenvoudig krullen van de wimpers.

Met indicatielampje "klaar voor gebruik".Werkt op batterijen (niet inbegrepen)2 jaar garantieIk kon het exacte plaatje niet vinden maar hij lijkt hierop.

Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
* denkt heel hard na wat ze zich nou weer moet voorstellen bij een verwarmde wimperkruller*

ben blij dat mijn kruidvat-krantje vanavond ook weer in de bus ligt, kan ik het eens nader bekijken maar wordt er tot nu toe nog niet echt enthousiast van.
Ik heb de OP even aangepast
Ik heb vrij lange wimpers, maar ik krijg nooit al mijn wimpers tussen zo'n kruller. Het lijkt wel alsof de kruller niet breed genoeg is voor mijn oog ofzo. Het gevolg is dan dat er een klein stukje wel gekruld is (of iets wat daar op lijkt) en de rest niet en dat krijg ik dan ook niet meer gelijk.

Biedt deze wimperkruller dan een uitkomst?
Ik heb hem ook in het krantje zien staan en ga hem dinsdag even halen! Dit product word al een paar jaar aangeboden op de huishoudbeurs.. Heb het een keertje geprobeerd en het werkt echt! Worden mooi & lang maar op de huishoudbeurs was die iets van ¤ 25 en dat vond ik toen te duur.
Hmm maar zou ie echt beter werken dan een normale dan? Vind zo'n gewone altijd wel prima eigenlijk.
quote:Bloemetje1989 schreef op 30 mei 2010 @ 13:38:

Ik heb hem ook in het krantje zien staan en ga hem dinsdag even halen! Dit product word al een paar jaar aangeboden op de huishoudbeurs.. Heb het een keertje geprobeerd en het werkt echt! Worden mooi & lang maar op de huishoudbeurs was die iets van ¤ 25 en dat vond ik toen te duur.Kijk, dat klinkt veelbelovend Ik heb dus vrij korte wimpers en ze zijn recht en hangen naar beneden zeg maar. Dus voor mij zou het een uitkomst zijn. ¤25,- is inderdaad een hoop centjes, voor ¤8,99 wil ik hem graag hebben!
Ik gebruik het nooit is slecht voor de wimpers.

Maar los daarvan, verwarm je eigen tang gewoon.
quote:Ksenija schreef op 30 mei 2010 @ 15:55:

Maar los daarvan, verwarm je eigen tang gewoon.Hoe?
Aansteker erbij?
met een föhn.
Zo, m'n metalen wimperkruller verwarmen en dan heb ik verbrande oogleden

Nee bedankt.
Ik gebruik al jaren een verwarmde wimperkruller. Een paar jaar geleden op de huishoudsbeurs gekocht (wel een andere dan die hier genoemd wordt) en ik vind 'm echt ideaal! Ik gebruik de tang elke dag en heb nog nooit verbrande of uitgevallen wimpers ervan gehad...
quote:Gebakkie schreef op 31 mei 2010 @ 06:47:

Zo, m'n metalen wimperkruller verwarmen en dan heb ik verbrande oogleden [afbeelding]

Nee bedankt.Als je hem niet te lang opwarmt, met een föhn inderdaad, gaat het prima, gewoon even voelen met je hand voordat je hem gebruikt.
Ik snap dat niet hoor, dat mensen zeggen dat een wimperkruller slecht is. Ooit iemand met totaal kale ogen gezien, met als reden de wimperkruller...? Ik gebruik vanaf mijn puberteit al een wimperkruller, daarna een laagje mascara, en dan nog een keer die wimperkruller er overheen. Gaat als een tierelier en ik heb geen uitgerukte wimpertjes.

On topic: Ik heb hem ook gezien, TO, en ik was vandaag te lui om naar Kruidvat te rijden, maar het lijkt me zéker wat. Voor het geld hoef je het niet te laten. Er zit alleen 1 nadeel aan: je moet ontwennen als je batterij op is... Ik zeg: kopen!
quote:maudym schreef op 31 mei 2010 @ 17:47:

Ik snap dat niet hoor, dat mensen zeggen dat een wimperkruller slecht is. Ooit iemand met totaal kale ogen gezien, met als reden de wimperkruller...? Ik gebruik vanaf mijn puberteit al een wimperkruller, daarna een laagje mascara, en dan nog een keer die wimperkruller er overheen. Gaat als een tierelier en ik heb geen uitgerukte wimpertjes.

On topic: Ik heb hem ook gezien, TO, en ik was vandaag te lui om naar Kruidvat te rijden, maar het lijkt me zéker wat. Voor het geld hoef je het niet te laten. Er zit alleen 1 nadeel aan: je moet ontwennen als je batterij op is... Ik zeg: kopen!

Ik gebruik al jáááááren een wimperkruller en ik heb nog steeds wimpers. Hij wordt pas vanaf morgen verkocht

Als de batterij leeg is kan ik gewoon nieuwe batterijen erin doen. Ik bewaar m'n oude kruller wel, mocht hij ooit 'stuk' gaan.

quote:Ginn schreef op 31 mei 2010 @ 17:08:

[...]

Als je hem niet te lang opwarmt, met een föhn inderdaad, gaat het prima, gewoon even voelen met je hand voordat je hem gebruikt.Dat lijkt me zo'n omslachtig gedoe, met de verwarme wimperkruller is toch veel handiger? Bovendien maak ik ook niemand 's morgens vroeg wakker als ik moet werken.
Ik ga ook kijken morgen!!

Er wordt gezegd dat een wimperkruller slecht is omdat als je te hard knijpt (met zo'n metalen), dan je wimpers wel af kunnen breken. Ik heb dat wel eens gehad, al m'n wimpers op een mm afgebroken. Maar het groeit wel weer aan natuurlijk.
Lepel onder de warme kraan houden werkt ook, en dan dus met de bolle kant omhoog duwen. Meer idiot proof dan de fohn op je wimperkrultang zetten (daar heb ik me echt ooit flink zeer mee gedaan...)
Ik heb ze er lang geleden eens uitgetrokken met de wimperkruller. Ik was aan het krullen en had m'n elleboog op de rand van de tafel en m'n elleboog schoof van de tafel af. Resultaat, flinke hap in m'n wimper Groeide gelukkig weer aan.
Ik heb zo'n elektrische wimpertang. Jaren geleden gekocht voor een euro of vijf. Eigenlijk alleen maar omdat ik het een heel rare gadget vond.

Ik heb al vaak aan mannen gevraagd om te raden waar het ding voor is, en nog geen een heeft het uit zichzelf geraden
quote:Aboe schreef op 30 mei 2010 @ 19:58:

[...]

Hoe?Fohn
quote:maudym schreef op 31 mei 2010 @ 17:47:

Ze worden wat zwakker, vallen niet perse direct uit.

Het klinkt eng, een verwarmde wimperkruller. Verbrand je je oogleden niet met zo'n ding? Of wordt het niet zó warm?
Ik ga hem vanmiddag kopen en dan laat ik weten hoe hij bevalt
Nounou, ik heb hem net geprobeerd maar dit dit valt dus onder miskopen. Hij doet helemaal niks met m'n wimpers. Ik ga hem straks proberen terug te brengen. Afrader dus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven