regelmatige menstruatie, maar dan om de twee weken

zondag 30 mei 2010 om 14:37
Pff ik word al een aantal maanden netjes om de twee weken ongesteld. Ben nu aan de pil gegaan om te kijken of het beter gaat, maar ik ben nu alweer ongesteld. Ik word twee keer per maand ongesteld. Allebei de keren heel licht, maar het is supervervelend. Wie heeft dit ook?
Ik denk dat ik deze week maar eens een afspraak maak bij de HA.
Ik denk dat ik deze week maar eens een afspraak maak bij de HA.

zondag 30 mei 2010 om 18:23
Ik heb dat ook gehad, ik was een jaar of 14 toen.. Was altijd regelmatig ongesteld geweest en toen opeens om de 2 weken (ook regelmatig, maar niet echt gewenst )
Toen ik de pil ging slikken hielp dit even, na 3 maanden werd ik gewoon weer door mijn pil heen om de 2 weken ongesteld.. Ik heb toen van de HA de driefasenpil gekregen.. Dat werkte wel.. Sinds juli 2008 ben ik gestopt met de pil en daarna ben ik anderhalf jaar lang regelmatig ongesteld geweest (cyclus van 26 dagen) tot mijn vriend en ik graag een kindje wilden.. Toen werd ik zwanger en dat is nu bijna een half jaar geleden ..
Hopelijk werkt een andere pil voor jou, ik vond het namelijk echt super vervelend!
Succes er mee en een dikke knuffel voor jou!!
Toen ik de pil ging slikken hielp dit even, na 3 maanden werd ik gewoon weer door mijn pil heen om de 2 weken ongesteld.. Ik heb toen van de HA de driefasenpil gekregen.. Dat werkte wel.. Sinds juli 2008 ben ik gestopt met de pil en daarna ben ik anderhalf jaar lang regelmatig ongesteld geweest (cyclus van 26 dagen) tot mijn vriend en ik graag een kindje wilden.. Toen werd ik zwanger en dat is nu bijna een half jaar geleden ..
Hopelijk werkt een andere pil voor jou, ik vond het namelijk echt super vervelend!
Succes er mee en een dikke knuffel voor jou!!

zondag 30 mei 2010 om 21:24
Inderdaad, toen ik net menstrueerde had ik ook een onregelmatige cyclus. Ik ben sinds een klein jaar met de pil gestopt. Maar nu ben ik weer begonnen omdat ik zo onregelmatig ongesteld werd. Nu in de eerste maand met de pil ben ik nog steeds om de twee weken. Ik ga morgen meteen de HA bellen. Ik zal eens vragen naar de 3 fasenpil