stoomgenerator
zondag 30 mei 2010 om 22:28
Ik heb er ook een, maar die was wel een stuk duurder, ruim boven de 200 euro. Tis een enorm gevaarte en hij maakt een hoop herrie, maar hij strijkt fan-tas-tisch. Alles wordt even makkelijk glad, helemaal super.
Moet er wel bij zeggen, dat ik een fanatieke strijker ben (vrijwel alles, inclusief pyama's, dekbedovertrekken enz.) en dat ik het ook wel goed kan, vind ik zelf. Dat komt niet door het apparaat, vrees ik, maar doordat ik het van mijn moeder geleerd heb en door dus jaren ervaring.
Moet er wel bij zeggen, dat ik een fanatieke strijker ben (vrijwel alles, inclusief pyama's, dekbedovertrekken enz.) en dat ik het ook wel goed kan, vind ik zelf. Dat komt niet door het apparaat, vrees ik, maar doordat ik het van mijn moeder geleerd heb en door dus jaren ervaring.
zondag 30 mei 2010 om 23:27
Ik heb er sinds een jaar of 2 ook 1 en ik wil nooit meer zonder. voordat ik hem had streek ik alleen het hoognodige, maar nu strijk ik bijna alles. Alleen de handdoeken en dekbedovertrekken van onszelf niet (die kleine van de kinderen wel). Het gaat zoveel sneller dan met een normaal strijkijzer, ik ben er zelfs lol in gaan krijgen! Ik plan nu 2 x per week een strijkuurtje in, ga voor de tv zitten en het uur is om en dan heb ik een berg strijk van een meter hoog (als het niet meer is) weggestreken.
Ik heb er 1 van DeLonghi, toendertijd voor circa 80 euro bij de Makro gekocht, bevalt prima.
Ik heb er 1 van DeLonghi, toendertijd voor circa 80 euro bij de Makro gekocht, bevalt prima.