stoomgenerator

30-05-2010 22:01 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik een ramp ben op het gebied van strijken, ben ik van plan om zo'n strijkbout met stoomgenerator te kopen.

Heeft iemand ervaring met zo'n ding? En zijn er speciale dingen waar ik op moet letten?

Ik wil maximaal iets van ¤120 uitgeven.
Ehhh, maar dan ben je toch nog steeds een ramp op strijkgebied?
Het lijkt mij overigens een enorme sta-in-de-weg.
quote:Jorina schreef op 30 mei 2010 @ 22:03:

Ehhh, maar dan ben je toch nog steeds een ramp op strijkgebied?Ja, maar wel iets minder dan hopelijk.
Ik heb er eentje en ik wil nooit meer iets anders....ideaal! Ik heb hem nu al een jaar of 5 en is van de Aldi en koste destijds iets van 75 euro.
Vraag anders je handige moeder/buurvrouw/tante om een instructie! Strijken voor dummies, zoiets :D
Ik heb er ook een, maar die was wel een stuk duurder, ruim boven de 200 euro. Tis een enorm gevaarte en hij maakt een hoop herrie, maar hij strijkt fan-tas-tisch. Alles wordt even makkelijk glad, helemaal super.

Moet er wel bij zeggen, dat ik een fanatieke strijker ben (vrijwel alles, inclusief pyama's, dekbedovertrekken enz.) en dat ik het ook wel goed kan, vind ik zelf. Dat komt niet door het apparaat, vrees ik, maar doordat ik het van mijn moeder geleerd heb en door dus jaren ervaring.
Ik heb er zo eenttje en kan hem ook niet meer missen!

[
Ik heb er sinds een jaar of 2 ook 1 en ik wil nooit meer zonder. voordat ik hem had streek ik alleen het hoognodige, maar nu strijk ik bijna alles. Alleen de handdoeken en dekbedovertrekken van onszelf niet (die kleine van de kinderen wel). Het gaat zoveel sneller dan met een normaal strijkijzer, ik ben er zelfs lol in gaan krijgen! Ik plan nu 2 x per week een strijkuurtje in, ga voor de tv zitten en het uur is om en dan heb ik een berg strijk van een meter hoog (als het niet meer is) weggestreken.

Ik heb er 1 van DeLonghi, toendertijd voor circa 80 euro bij de Makro gekocht, bevalt prima.
Op zich kan ik wel strijken, ik bedoel meer dat ik er zo'n hekel aan heb dat ik de strijk echt maanden kan laten liggen.

Waardoor alles uiteindelijk nog meer verkreukeld raakt, en ik het niet meer fatsoenlijk krijg.
oh ja, nog een vraagje: kun je er alles mee strijken? Bijvoorbeeld fijne truitjes/bloesjes, of smelten die dan weg?
Ja, je kunt er alles mee strijken wat je ook met een normaal strijkijzer zou strijken. Wel natuurlijk etiket lezen en temperatuur juist instellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven