Mode & Beauty alle pijlers

Haar van het meisje hiernaast

31-05-2010 11:00 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand misschien een idee hoe het haar van het meisje hiernaast is gedaan? Zou dit een grove krultang zijn of i.d.? Vind het zooo mooi!
Waarschijnlijk door een professional. Dit is echt zo'n kapsel dat ik zelf van mijn levensdagen niet zou kunnen produceren helaas
Word je toch helemaal gek van, dat je lok zo voor je oog hangt? Of je stopt die pluk haar achter je oor, of je houdt je hoofd de hele dag scheef. Wat zijn dat nou voor onhandige kapsels?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 31 mei 2010 @ 11:05:

Word je toch helemaal gek van, dat je lok zo voor je oog hangt? Of je stopt die pluk haar achter je oor, of je houdt je hoofd de hele dag scheef. Wat zijn dat nou voor onhandige kapsels?Ja BGB wie mooi wil zijn....
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
haar helemaal in sprayen met lak, uitkammen, dan grote rollers er in naar binnen toe, föhnen en er weer uit halen! Niet meer kammen maar schudden, lak erover en klaar!
Lijkt me helemaal niet zo'n onhandig kapsel, je kunt de lok gewoon achter je oor stoppen i.d.d. Vind de slag gewoon zo mooi gedaan. Van krulspelden krijg je meer oma-effect dacht ik zo.
quote:mimootje schreef op 31 mei 2010 @ 11:12:

haar helemaal in sprayen met lak, uitkammen, dan grote rollers er in naar binnen toe, föhnen en er weer uit halen! Niet meer kammen maar schudden, lak erover en klaar!

Pff.. wat een gedoe zeg!

Ik vind mijn haar stylen al een heel gedoe s'ochtends.
Volgens mij gaat dat met een stijltang. Die moet je dan onder het stijlen draaien. Heb ik eens in een tv programma gezien, maar ik weet niet precies hoe het moet...
Ik vind het slonzig.. Shoot me
Dat kun je het beste doel met een krultang. Hiervoor kun je het beste een 1 1/2 inch nemen. Even krullen en met je vingers loskammen.
quote:dangeensuus schreef op 31 mei 2010 @ 11:24:

Ik vind het slonzig.. Shoot me Het ziet er inderdaad uit als een uitgezakt permanentje.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik heb zo'n haar van mezelf, en ik probeer het iedere dag helemaal stijl te fohnen!

Dus het kan ook zijn dat ze het gewoon van zichzelf heeft?

Volgens mij kun je dat ook met een stijltang krijgen!
Ow ja, zou kunnen, dat het met een stijltang is gedaan- met een krultang krijg je toch meer krul denk ik.

Appeltjesgroen- weet precies wat je bedoelt, het is ook een gedoe 's ochtends. Alleen heb ik jammer genoeg niet van dat "wash and go" haar, dus moet er wat aan doen. Hopelijk beter in een volgend leven:-))
Slonzig - nee, vind het er juist verzorgd uitzien, maar ook heel natuurlijk en niet te. Maar smaken verschillen he.

Had ik het maar helemaal van mezelf zo, ik heb wel flinke slag maar pluizig en altijd net de verkeerde kant op grrrr.
Precies het kapsel van mijn zusje. Die draait 's nachts grote rollers in haar haar tot ze allemaal op gelijke hoogte (onder haar oor) hangen.

Die rollers staan erg charmant, passen goed bij haar hello kitty pantoffels.
Viva la vida
Ff (waarwschijnlijk) blond vraagje, maar ik zie dat meisje dus amper... Er zit zo'n lichtgrijs blokt voor, met reclame en allelei snelkeuzes van Viva.

Hoe kan ik dat veranderen, zodat ik 't meisje ook kan zien, weet iemand dat?

Alvast bedankt!
Zo zit mijn haar als ik net uit bed kom.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
quote:noukie995 schreef op 31 mei 2010 @ 11:40:

Ff (waarwschijnlijk) blond vraagje, maar ik zie dat meisje dus amper... Er zit zo'n lichtgrijs blokt voor, met reclame en allelei snelkeuzes van Viva.

Hoe kan ik dat veranderen, zodat ik 't meisje ook kan zien, weet iemand dat?

Alvast bedankt!

Ik denk dat dat temaken heeft met hoe groot je monitor is. Op mijn laptop zie ik het niet, maar op het werk en op de computer van mijn vriend heb ik ruimte (rechts) over...

quote:Vishnu schreef op 31 mei 2010 @ 11:41:

Zo zit mijn haar als ik net uit bed kom.Bij mij ook, en dan doe ik het snel in een staartje.
Viva la vida
tik curl with straightener maar eens in op you tube. Krijg je echt duizenden filmpjes.....
quote:Ally31 schreef op 31 mei 2010 @ 11:33:

Ow ja, zou kunnen, dat het met een stijltang is gedaan- met een krultang krijg je toch meer krul denk ik.

Appeltjesgroen- weet precies wat je bedoelt, het is ook een gedoe 's ochtends. Alleen heb ik jammer genoeg niet van dat "wash and go" haar, dus moet er wat aan doen. Hopelijk beter in een volgend leven:-))kan ook met een krultang, gewoon grotere lokken om de tang een rollen en niet helemaal tot de hoofdhuid. Heel even de lok opgerold verwarmen met de tang, en uitrollen. Beetje haarlak en klaar. Ik doe het soms zo als ik uitga, niet moeilijk en staat best leuk.
Misschien is het gewoon van nature, die slag? Heb ik ook als mijn haar wat langer wordt.

Vind het verder niet echt een verzorgd kapsel, niets bijzonders eigenlijk
Stijltang erin of krultang kan ook en dan de plukken erom heen draaien zeg maar.Begrijp ie En zoals op de foto grote plukken haar gebruiken want het is een grove slag. Als ik de foto bekijk heb ik het idee dat ze een stuk is vergeten..van te voren wel even in sprayen .
Zo krijg je het met de krultang als je het haar er korter omheen laat dan gewoonlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven