Good Luck!!!

27-05-2010 20:37 2613 berichten
Alle reacties Link kopieren

Laatste topic
Haha LSD Lena!!

Goed dat je me erop attent maakt, Jin. Ik had het niet meegekregen nog.
Heel eng idd Suze die aktie
Bam, aan het bijkomen van dat gekke braderie-weekend?

Vent komt over een uurtje ongeveer thuis denk ik. Fijn.
Dat is zeker fijn Jin. Is hij dan een paar dagen vrij?

Nee hoor, ik ben alles aan het opruimen van de braderie, er ishier een soort van bom ontploft

En tevens aan het kijken voor andere zwemles. Man vindt het te massaal en die vent blijft een bal gehakt. Dus nu kijken of er andere opties zijn. ( doordat het zo druk is let Juul ook meer op alles wat eromheen gaat dan op zichzelf)
Hahaha je bent grappig Compu.

Suze: was het lekker het alleen slapen?

Ik heb niet naar het songfestival gekeken, dus ik heb er niks van meegekregen.. ben ik ook niet rouwig om.

Hoorde wel dat belgië goed was.
Hai!

Zo. Weer begonnen met naailes, Leuk! Alleen allerlei K-klusjes.... knopen en verkoten en zo. Blgh...

Voor de duidelijkheid: ik hou niet van vierdaagse, ik heb geen idee of hij 5 km kan lopen (en ik ) en als het niet lukt, stoppen we gewoon!

Jin: zo hé... 4 keer overstappen. Toe maar. En ook "knap" dat je thuisblijft! En chapeau voor jou opzo'n dag AM! Jin: ik moet nog nieuwe mail maken en dan meld ik me aan. ik doe absoluut mee hoor!

Compu: ontbinding, haha! geweldig! Ben benieuwd!

Bam: succes met je bom!
Star: ah eerste foto's zijn leuk! Hier heb ik zelfs broer en zus samen op foto gekregen, en nog leuk ook!

Suus: ah heerlijk, lekker alleen bijslapen! genoten? hopelijk betere nacht voor jou nu!
Bam, 'grappig' dat van zwemles (is dus niet leuk) maar ik had L daar op opgegeven en kreeg toch nachtmerries van die enorme drukte in dat bad. Ik ga nu ook in het andere B kijken, schijnt rustiger te zijn. Wel een strenge badmeester maar heel goed en leuk.
Songfestival ook aan mij helemaal voorbij gegaan. We zaten samen onder die steen Bam.

Oei voor ontbonden huis Compu, maar er zit dus beweging in? Da's goed!

Haha, benieuwd naar de schoolfoto's Star! 't Is zeker de tijd van het jaar, die van Maatje vandaag besteld (en betaald).
quote:amalia schreef op 31 mei 2010 @ 22:50:

Bam, 'grappig' dat van zwemles (is dus niet leuk) maar ik had L daar op opgegeven en kreeg toch nachtmerries van die enorme drukte in dat bad. Ik ga nu ook in het andere B kijken, schijnt rustiger te zijn. Wel een strenge badmeester maar heel goed en leuk.

Waar is dat ander bad dan? heb je een link?

Misschien is het wat voor Juul

Streng is goed.

Sja, wij hadden achteraf meteen bij de eerste aanvaarding weg moeten blijven. ( ik had toen een aanvaarding met die uilebal).

Het is er erg druk idd, dus die nachtmerries zijn op waarheid gebaseerd

Juul is nu nog niet zolang bezig, dus we kunnen nu nog wel over, maar moet dan niet al te lang duren.

We gaan nu wel eerst kijken voordat we een beslissing nemen.
quote:Helenita2 schreef op 31 mei 2010 @ 22:53:

Songfestival ook aan mij helemaal voorbij gegaan. We zaten samen onder die steen Bam.

Vandaar dat het zo krap was

Oei voor ontbonden huis Compu, maar er zit dus beweging in? Da's goed!

Haha, benieuwd naar de schoolfoto's Star! 't Is zeker de tijd van het jaar, die van Maatje vandaag besteld (en betaald).
Suus, je bent wat afwezig, alles wel vrouw?
Schoolfoto Eetje op mijn Hyves.
Ziekjes... En moe. Maar ik ga straks weer lekker naar huis. Uren zat dus ik neem het er van. Jeetje op schoolreis vandaag. Grote bus man... Maar ze had er zin in!
Ah vandaar. Rustig aan en lekker tukken vanmiddag als het kan.

Spannend, echte schoolreis
Was weer een huilie op je topic over stemmen Amaal vanmorgen. 'Ja en dan hebben ze een duur huis en twee auto's en drie keer per jaar op vakantie en ze willen alleen maar meer meer meer'.

Ja, daar werken ze voor kut.
Meld.

Bam mail. Gek adres met live enzo, klopt dat nog?
Ha ha Star, oh ik ga zo even kijken.

Idd, daar werken ze toch hard voor? Maar dat mag in NL niet, een klein beetje meer geld hebben dan een ander

Suze spannend zeg, schoolreisje!!
Nee mag inderdaad niet, kop boven het maaiveld uitsteken enzo. Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg. Pffffff.

Geen rare krampjes meer? Ik vind het maar raar, dat er elk moment een baby geboren kan worden weer
Sjonge jonge, hond moet uit en ik wil naar de Hema voor ik Ceetje op ga halen, ligt Eetje al 1.5 te slapen. Weet niet wat me overkomt
vind ik dus ook zo raar; dat er een heel kind in mijn buik zit dat gewoon af is en als ze eruit komt is het een levend wezentje dat gaat eten, drinken, poepen en huilen en waar ik heel erg voor moet zorgen. En nu hoef ik niets te doen want het zit lekker.

Zou toch raar zijn als je je buikwand even onzichtbaar maakt en zo je kind ziet zitten?Dan zou je je rotschrikken volgens mij.

Gekke gedachten kan je ervan krijgen
En toch heb je het al twee keer eerder gedaan, bijzonder elke keer weer

Hoe gedraagt Desteny zich? Wordt ze al een beetje rustiger in je buik? Bloeddruk al omhoog? Kortom; moet de tribune al opgebouwd?
nee man, helemaal niet rustig! Ik dacht vanmorgen dat ze zich omgedraaid had, snapte niet niets meer van. Maar ze is een stuk gezakt (lief zag het gisteren meteen toen hij thuiskwam, grappig) dus boven in is ruimte. Ik had dus ipv een voet of knie een heel onderbeen wat opbolde boven in m'n buik. Bizar...

Die tribune... tja, nee ik denk het niet. Vanmiddag vk, dan zal ik de bloeddrukstanden even doorgeven
Zakken is goed, dan werp je haar lekker snel binnenkort

Ben benieuwd naar de standen
Zeg heb je al een sms-boom opgesteld trouwens?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven