Good Luck!!!
maandag 31 mei 2010 om 22:09
Dat is zeker fijn Jin. Is hij dan een paar dagen vrij?
Nee hoor, ik ben alles aan het opruimen van de braderie, er ishier een soort van bom ontploft
En tevens aan het kijken voor andere zwemles. Man vindt het te massaal en die vent blijft een bal gehakt. Dus nu kijken of er andere opties zijn. ( doordat het zo druk is let Juul ook meer op alles wat eromheen gaat dan op zichzelf)
Nee hoor, ik ben alles aan het opruimen van de braderie, er ishier een soort van bom ontploft
En tevens aan het kijken voor andere zwemles. Man vindt het te massaal en die vent blijft een bal gehakt. Dus nu kijken of er andere opties zijn. ( doordat het zo druk is let Juul ook meer op alles wat eromheen gaat dan op zichzelf)
maandag 31 mei 2010 om 22:43
Hai!
Zo. Weer begonnen met naailes, Leuk! Alleen allerlei K-klusjes.... knopen en verkoten en zo. Blgh...
Voor de duidelijkheid: ik hou niet van vierdaagse, ik heb geen idee of hij 5 km kan lopen (en ik ) en als het niet lukt, stoppen we gewoon!
Jin: zo hé... 4 keer overstappen. Toe maar. En ook "knap" dat je thuisblijft! En chapeau voor jou opzo'n dag AM! Jin: ik moet nog nieuwe mail maken en dan meld ik me aan. ik doe absoluut mee hoor!
Compu: ontbinding, haha! geweldig! Ben benieuwd!
Bam: succes met je bom!
Zo. Weer begonnen met naailes, Leuk! Alleen allerlei K-klusjes.... knopen en verkoten en zo. Blgh...
Voor de duidelijkheid: ik hou niet van vierdaagse, ik heb geen idee of hij 5 km kan lopen (en ik ) en als het niet lukt, stoppen we gewoon!
Jin: zo hé... 4 keer overstappen. Toe maar. En ook "knap" dat je thuisblijft! En chapeau voor jou opzo'n dag AM! Jin: ik moet nog nieuwe mail maken en dan meld ik me aan. ik doe absoluut mee hoor!
Compu: ontbinding, haha! geweldig! Ben benieuwd!
Bam: succes met je bom!
maandag 31 mei 2010 om 22:50
maandag 31 mei 2010 om 22:53
maandag 31 mei 2010 om 23:04
quote:amalia schreef op 31 mei 2010 @ 22:50:
Bam, 'grappig' dat van zwemles (is dus niet leuk) maar ik had L daar op opgegeven en kreeg toch nachtmerries van die enorme drukte in dat bad. Ik ga nu ook in het andere B kijken, schijnt rustiger te zijn. Wel een strenge badmeester maar heel goed en leuk.
Waar is dat ander bad dan? heb je een link?
Misschien is het wat voor Juul
Streng is goed.
Sja, wij hadden achteraf meteen bij de eerste aanvaarding weg moeten blijven. ( ik had toen een aanvaarding met die uilebal).
Het is er erg druk idd, dus die nachtmerries zijn op waarheid gebaseerd
Juul is nu nog niet zolang bezig, dus we kunnen nu nog wel over, maar moet dan niet al te lang duren.
We gaan nu wel eerst kijken voordat we een beslissing nemen.
Bam, 'grappig' dat van zwemles (is dus niet leuk) maar ik had L daar op opgegeven en kreeg toch nachtmerries van die enorme drukte in dat bad. Ik ga nu ook in het andere B kijken, schijnt rustiger te zijn. Wel een strenge badmeester maar heel goed en leuk.
Waar is dat ander bad dan? heb je een link?
Misschien is het wat voor Juul
Streng is goed.
Sja, wij hadden achteraf meteen bij de eerste aanvaarding weg moeten blijven. ( ik had toen een aanvaarding met die uilebal).
Het is er erg druk idd, dus die nachtmerries zijn op waarheid gebaseerd
Juul is nu nog niet zolang bezig, dus we kunnen nu nog wel over, maar moet dan niet al te lang duren.
We gaan nu wel eerst kijken voordat we een beslissing nemen.
maandag 31 mei 2010 om 23:05
quote:Helenita2 schreef op 31 mei 2010 @ 22:53:
Songfestival ook aan mij helemaal voorbij gegaan. We zaten samen onder die steen Bam.
Vandaar dat het zo krap was
Oei voor ontbonden huis Compu, maar er zit dus beweging in? Da's goed!
Haha, benieuwd naar de schoolfoto's Star! 't Is zeker de tijd van het jaar, die van Maatje vandaag besteld (en betaald).
Songfestival ook aan mij helemaal voorbij gegaan. We zaten samen onder die steen Bam.
Vandaar dat het zo krap was
Oei voor ontbonden huis Compu, maar er zit dus beweging in? Da's goed!
Haha, benieuwd naar de schoolfoto's Star! 't Is zeker de tijd van het jaar, die van Maatje vandaag besteld (en betaald).
dinsdag 1 juni 2010 om 11:13
vind ik dus ook zo raar; dat er een heel kind in mijn buik zit dat gewoon af is en als ze eruit komt is het een levend wezentje dat gaat eten, drinken, poepen en huilen en waar ik heel erg voor moet zorgen. En nu hoef ik niets te doen want het zit lekker.
Zou toch raar zijn als je je buikwand even onzichtbaar maakt en zo je kind ziet zitten?Dan zou je je rotschrikken volgens mij.
Gekke gedachten kan je ervan krijgen
Zou toch raar zijn als je je buikwand even onzichtbaar maakt en zo je kind ziet zitten?Dan zou je je rotschrikken volgens mij.
Gekke gedachten kan je ervan krijgen
dinsdag 1 juni 2010 om 11:23
nee man, helemaal niet rustig! Ik dacht vanmorgen dat ze zich omgedraaid had, snapte niet niets meer van. Maar ze is een stuk gezakt (lief zag het gisteren meteen toen hij thuiskwam, grappig) dus boven in is ruimte. Ik had dus ipv een voet of knie een heel onderbeen wat opbolde boven in m'n buik. Bizar...
Die tribune... tja, nee ik denk het niet. Vanmiddag vk, dan zal ik de bloeddrukstanden even doorgeven
Die tribune... tja, nee ik denk het niet. Vanmiddag vk, dan zal ik de bloeddrukstanden even doorgeven