Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maar Jin, valt er wel wat te bewijzen dan? Hoe weet je zeker dat het gestolen is? Denk eerlijk gezegd dat klacht indienen weinig zin heeft.
Omdat de envelop aan één kant is opengemaakt en met plakband weer is dichtgemaakt, en ik was naar het postkantoor gegaan om de precieze porto te weten en dat was meer dan de envelop en de kaart alleen.

Maar ga geen klacht indienen hoor, weet niet eens in welk land het is gebeurd. Ik vind het gewoon suf das alles haha.
Ja da's overduidelijk wel heel vreemd ja

Maar suf is het inderdaad wel. Hoor dat soort verhalen wel vaker trouwens.
Ach, beter gratis maskers dan geld, maar toch, het hoort niet. Poging twee is nu op de post...

Alles onder controle in Starhuis?
dacht misschien wel dat het oppeppende middelen waren;)
Ja, in een zakkie van de drogist...
Hakkietakkiewegzakkie
Enka, bij mij werd ooit een jongen en een meisje voorspeld...

CD, hoe gaat het nu met je?

Zomaar een dik applaus voor Jonathan!
Aha en daar wist die gyn gewoon van

Alles onder controle hier hoor Jin. Meiske erg verkouden, zeehondje is het 's avonds in bed, maar overdag haar eigen ondeugende zelf
Fijn dat ze dan nog gewoon ondeugend was. Van de week dacht ik heel even dat Thomas bronchitis had. Maar hij deed de ezel na uit zijn boekje...
Haha Star: heb je een gelijkgestemde gevonden in Fleurtje? Eindelijk heeft ze wat jij ook hebt...
Eindelijk weer eens een leuk rel-topic!
Star, even over deze aflevering van House: dit loopt toch wel goed af he???? Of moet ik hem nu uit doen????????????
Joehoe, Star????
Dan had je vannmorgen moeten komen Suus! Toen was het pas echt leuk!
Ja shit man... Toen was ik natuurlijk weer eens aan het dutten. Lekker suf...

Jij enig idee of ik House kan blijven kijken???
nee geen idee...
hai
Hai!
quote:Suze2 schreef op 18 oktober 2007 @ 20:48:

Ja shit man... Toen was ik natuurlijk weer eens aan het dutten. Lekker suf...

Jij enig idee of ik House kan blijven kijken???Ja hoor, je kan blijven kijken
Waar is de rel!

Even een berichtje van een trotse mama. Vanmorgen voor het eerst in weken weer naar babyzwemmen en Jonathan deed nu alles mee wat hij eerst niet kon/wilde en ik was hartstikke trots (over de mat die op het water ligt lopen, op de kant staan en springen, kleine stukjes los zwemmen). In zijn zwembroekje zie ik nu goed dat hij wat meer spekjes heeft. Jonathan was zo blij dat hij weer naar zwemmen kon, waterratje van me. Stak zijn armpjes al uit naar het zwembad toen hij het zag.

Alleen had hij eind van de dag ineens weer koorts. Ik verdenk de rothoektanden maar man wat duurt het lang voor die door zijn zeg! Steeds lijkt het door te komen en dan stopt het weer. Herkenbaar?
Stressed is just desserts spelled backwards
Heel herkenbaar Mal. Mart heeft de afgelopen 4 weken over zijn kiezen gedaan en destijds deed hij over zijn hoektanden ook al zo lang. Wat goed dat het zwemmen zo'n succes was, genieten dan he!
Wat knap van Jonathan, Mal. Mooi om te zien is dat he, als ze ergens zo,n plezier in hebben.

en toen was het weer bijna weekend, nog plannen meiden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven