Good Luck!!!

27-05-2010 20:37 2613 berichten
Alle reacties Link kopieren

Laatste topic
Nee hoor, ik sms Mamax en die gaat het vast netjes doorgeven op de Hyves

Toch Mamax? Maar jij mag op Hyves wel even een boompje maken; zet je Mamax bovenaan en dan maak je van die leuke takken eronder. Zet je jezelf als 2e,dan gaat het vast goedkomen

Goed, kleine guppie ophalen, enveloppen bij de drukker ophalen want die zijn er en dan weer verder chillen. Doe echt geen ruk. Koop ik de flair en Viva, heb ik nog geen letter gelezen. Veel te druk hier, ha ha.
quote:amalia schreef op 01 juni 2010 @ 11:13:

vind ik dus ook zo raar; dat er een heel kind in mijn buik zit dat gewoon af is en als ze eruit komt is het een levend wezentje dat gaat eten, drinken, poepen en huilen en waar ik heel erg voor moet zorgen. En nu hoef ik niets te doen want het zit lekker.

Zou toch raar zijn als je je buikwand even onzichtbaar maakt en zo je kind ziet zitten?Dan zou je je rotschrikken volgens mij.

Gekke gedachten kan je ervan krijgen
Getver, de huisarts laat er geen gras over groeien met zijn oproep voor uitstrijkje. Ik ben nét 30, geef me even wat tijd man
Hoi.

Gistermiddag na het slaapje van Tim ging ik met hem en Lianne nog een rondje lopen, man zou later thuis zijn. In een bocht zag ik 'onze' auto, zelfde kleur. Ik zei tegen Lianne dat papa daar reed en vervolgens staan we alle twee enthousiast te zwaaien. Ik met twee armen omhoog. Er werd wel terug gezwaaid maar het was M. niet Daar sta je dan.

Schoonmoeder gaat deze maand nog onder het mes. Ze krijgt een pacemaker of een interne cardiodefibilator (ICD). Wát het best voor haar is, krijgt ze nog te horen en wanneer de operatie gepland word ook.

Hel, miss ponyparkverkiezing? Lachen!

Compu, há, kind lekker aan het tuimelen in je buik.

Gezellig, die meeting. Hoe lang ken je ze al?

Ha, ha, huis in verregaande staat van ontbinding....

Cin, mooi, die complimenten over de kinderen

Suus, beterschap!

Over Lianne: meestal ben ik degene die goed rustig kan blijven bij het 'Lianne-haalt-alles-overhoop-ritueel'. Ik laat haar altijd vertellen waarom ze zoiets heeft gedaan (steevast: "omdat ik dat leuk vind mama") en dan leg ik uit dat ze dat beter niet kan doen of het eerst moet vragen. Manlief is minder geduldig. Ik heb daar wel wat moeite mee, want het kan ook op een andere manier denk ik dan, met name als Lianne begint te huilen.

Ik vind dat je dat kan voorkomen, door rustig te blijven. En ze is een kleuter van pas vier jaar. Ik zeg dat ook steeds vaker tegen M> 'ze is pas vier jaar!'. Daarin verschillen we wat. Het luisteren gaat wel slecht, ik ben daar wel consequent in, als ze er een potje van maakt, dan gaat ze op de trap.

Tim is ook een klein donderstraaltje. Klimt overal op en als hij er niet op kan komen dan via een stoel. Gisteren pakte hij koekjes uit de kast en toen ik 'nee' zei en het weer in de kast zette, gooide meneertje zich theatraal op de grond en begon toch te krijsen! Daar krijg ik mijn handen nog aan vol. Hij gooit ook alles op de grond: van een bord met een boterham tot een houten stuk speelgoed waar hij niet meer mee wil spelen.

En zo heb je je handen vol en ben ik hier minder aanwezig

Star, Eetje en handjes klappen: lief!

Die huisarts van jou laat er ook geen gras over groeien

Jin, wat fijn voor oudste dat het nu goed gaat met zijn been. En op schoolreis, spannend.

voor jou

Bridges, hoe gaat het met oma? Al gedotterd?

Nog wat administratie doen en dan kind van school halen.
Zo, meteen vrijdag maar naar dokter. Ben ik er maar vanaf.

Oei, klinkt even niet al te gezellig daar in huize Kokos op het moment. Sterkte!
Star, bloeddruk 110/70. Erg netjes dus....
ha ha Star,ik kreeg met 29 jaar die oproep en was zoooo van de leg. Gewoon om het feit dat ik 30 werd..
Zo Kokos, Tim wordt ook een peuterpubertje! Je zult je geduld nodig hebben. Knap hoor, hoe je rustig kunt blijven.

Niet zo gek dat je hier niet zo vaak bent.

We kennen elkaar nu 7 jaar ongeveer en een stuk of 15 meetings gehad.

Star, bij bv doet de ha toch moeilijk met uitstrijkjes?

Ik moest hen echt overtuigen om het te laten doen.
O dat weet ik niet eens Compu, ik kreeg een oproep van hem. Zal het wel even melden voor de zekerheid.

Hmmmm, Desteny houdt bloeddruk erg netjes. Nou ja, zegt ook allemaal niks natuurlijk.

Mijn kleutertje is per definitie de bijdehandste op school en of ik dat nou leuk vind? Hmmm. Moet wel lachen hoor, maar een lief schuchter kleutertje lijkt me ook wel eens iets.

Scenario: Trap vol met grote jongens (groep 8 vermoed ik), Ceetje roept heel hard: Hee, voorzichtig jullie, ik loop hier ook en ik ben nog maar klein.

Dus.
Het schijnt moeilijker te zijn om te beoordelen zeggen ze. Ik zou van tevoren opbellen, anders moet je misschien onverrichter zake weer naar huis..

Cee!! Fantastisch! Van wie heeft ze het toch?

En wat is Ee toch ook een popje!!
Raar wel als dat zo zou zijn, staat niks over in folder van RIVM. Wel dat het niet net na bevalling kan.

Niet van mij hoor, zeker niet op die leeftijd!!
Dan moet Starman lekker bijdehand (zijn geweest).

Doet iemand nog zijn kolf weg? Ik wil er eentje kopen (tweedehands), liefst van bekende.
Ze heeft het van haar vader ja, dat zal het zijn

Sorry, kolf nog in use
Op MP heb ik destijds een gloednieuwe 2e hands gekocht. Loont toch de moeite daar even te kijken Compu.

Star die Cee .

Uitstrijkje en bv is volgens mij geen probleem hoor. Nooit van gehoord. Alleen bij zwangerschap. Je krijgt toch geen medicijn ingespoten oid? Hij schraapt gewoon even lekker wat weg. Rrrr, yek, ben blij dat ik het weer achter de rug heb voor de komende 5 jaar... en ben blij dat ik niet in Jinnyland woon, daar moet het elk half jaar.... Veel beter hoor, want eens in de 5 jaar is pure zuinigheid ipv dat vaker niet nodig is.
Gloednieuwe 2ehands, dat heft elkaar dan weer op

Stom is dat dan Amaal, in de folder van RIVM staat dan eens in de 5 jaar meer dan genoeg is, want dat het heel langzaam gaat.

Maar vertel eens als ervaringsexperts; valt het mee?
Compu: Advertentie: 351397890

Flessen wil je toch wel zelf kopen neem ik aan en een steralisator.. ik deed alles in een grote pan, even koken en klaar. Moet je het alleen niet vergeten en een uur later terugkomen
Uitstrijkje? Heb ik nooit wat van gemerkt eigenlijk.

Mijn arts deed trouwens aan voorverwarmen.

Amalia, ik wil graag een dubbele elektrische. Kolfde/kolfte (?) jij met de hand?

Sterilisator heb ik nog.
Oja, als ik al kolf doe ik het met de hand ja.

Zo grappig, mijn jongste is helemaal gek van de heiho's (7 dwergen) en kijk via de Ipod op YouTube. Hij ligt echt helemaal in een deuk en gaat aan mij uitleggen wat er gebeurd

Voorverwarmen,die eendenbek? Oja die vind ik niet zo erg, maar dat schraapje... bah.

Nou goed, Star moet nog haha. Even een maandverbandje/inlegkruisje meenemen btw, dat wist ik de 1e x niet...
Cee rules! Ik wed dat ze allemaal eerbeidig opzij zijn gegaan. Uitstrijkje viel mij laatste x vies tegen, echt paar dagen geirriteerd gevoel. Maar was vast onhandige assistente, vorige keren ganz nichts van gevoeld.

Kokos, petje af voor je aanpak hoor. Ik ken dat wel, af en toe verschillen in opvatting/reactie. Troost me dan maar met de gedachte dat ze slim genoeg zijn om te snappen dat 't bij papa zus werkt en bij mama zo.

Amalia, de heiho's? Nooit van gehoord. Schattig, zo'n live verslag van een peuter, haha! Mm, Destiny nog geen aanstalten zo te zien...

Suus, hoe is 't, snot beetje weg? Beterschap!

Gisteren "rapport" van Maatje (twee weken eerder vanwege zwverlof van 1 vd juffen): superpositief. Mama blij!
Da's fijn Hel van dat goede rapport van Maatje

Rottige gevoel van gesprek weg nu?

O God en ik moet nog wel bij de arts in opleiding

Nou goed, niet piepen, het is voor het goede doel.

Heihoooooooooooooooooooooo, ken je echt wel Hel.

Sneeuwwitje enzo.
Deze net binnen en nog leuker dan op het plaatje

Ha, ook goede vriendjes met de postbode Star? Leuk! Kleur zou mij niet flatteren maar bij jou erg chique denk ik.

Ja, dat gekke gesprek is gelukkig helemaal weg.

Owja, dat zijn die Disney-dwergen zie ik (zit zelfde filmpje te kijken als B nu ws ). Leuk!

Goed, ga hier afsluiten en moven. Doeidoei!
Goedenavond!

Hel, wat fijn van het rapport. Trots!

Star, aansteller . Nee hoor, is ook niet mijn hobby.

Oke, ik ga even naar de groep, ik zal even schrijven wat me wat dwars zit.
Mooi jurkje Star!!!! Gaaf. Prachtige kleur ook.

Buikfoto vers van de pers van half uur geleden op Hyves.

oh, even Jin bijlezen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven