Tetterettes tetteren nog steeds verder

16-05-2010 18:17 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic waarin de eerste tettermeet gaat plaatsvinden!

Deel 6 alweer

Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.

Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet

Op de foto een aantal van onze mooierds

Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!

Hier een link naar het vorige topic:

Tetterettes, tetter hier lekker door.
Ik merk bij / van mezelf dat ik niet of nauwelijks reageer op "nieuwe" mensen hier of "oude garde" die een poosje niet hier waren en nu weer wel.

Dat is niks persoonlijks hoor! Maar m'n geheugen en concentratievermogen zijn ernstig kapot en het duurt even voor "jullie" in m'n systeem zitten zeg maar.

Dit topic is als een warm bad, en het betekent heel veel voor me. Jullie àllemaal! Daarom wilde ik 't even aangeven. Ik lees jullie allemaal met veel plezier, leef met jullie allemaal mee wanneer 't eventjes niet zo lekker gaat en geniet ook net zo hard mee als 't wel goed gaat. Alleen die berichtjes, dat wil niet altijd zo goed lukken merk ik.
Iets anders
Wahaha Bieb! Ik vind het ergens wel jammer hoor dat ze eraf gaan, hij is nu zo lekker compleet zeg maar. Maar 't is geen doen zo. Hij jankt de oren van je kop en heeft de hele dag last van kriebelaritis
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ja die Klets....even kijken welke je neemt.

er zijn druppels,spray,pilletjes...

er is ook wel een folder over speciaal voor gebruik op dieren.
Da's een goeie Olijf, citroengeraniums! Ga ik morgen gelijk halen! Maakt note in mobiel Ben er vorige week nog voorbijgelopen bij 't tuincentrum, maar toen was ik op wat anders uit en dan valt 't kwartje niet he, dat dat óók wel eens handig kan zijn
Iets anders
Zoebie

En ja hoor!! Het cement is eruit, gevolgd door heel wat specie..... Ik denk dat er nog meer komt maar voel me alweer beter hahaha!
Uurtje een spelletje gespeeld en ik loop álweer achter.

2e scherm maar open:

MissLoki: het gaat sinds zaterdag dus nog niet echt denderend. Ik heb sinds zaterdag dus weer paniekaanvallen. Vandaag even de stad in geweest om boodschappen te doen. Toch nog even de Cool Cat in en 2 shirtjes gescoord (ik kan het wel, geld uitgeven) maar het in de stad zijn is me nog niet goed bevallen. Ben dus ook maar gauw eten gaan halen en weer snel naar huis.

Het spelletje wat ik heb voor de ds is uit de serie Chronicles Mystey De vloek van de oude tempel. Een onderdeel daarvan is dus dat lijnen spel. Net zoiets als toen op tv met die metalen buis en ring.

Je doucheverhaal is ook hilarisch!!!!

Hi Pilous! Is het goed gegaan vandaag?

Its!!!! Getrouwde vrouw. Wauw. Ik ben heel benieuwd naar de rest van het verhaal. De envelopjes was al een goed begin. Wat zullen jullie gelachen hebben zeg.

Tante Anneke, van harte met de nieuwe aanwinst. Wel jammer dat je nu niet op kraamvisite kan gaan.

Wat een heerlijke gaapfoto's weer. Eens kijken of ik er ook nog een heb.

En de ballenfoto!!! Mijn hemel...de arme jongen. Olijf, wat ga je m toch aandoen? Zijn trots er af... Maar ik zou dr ook gek van worden. Oh, ik ben nu bij de foto voor de laptop... mijn hemel... hier valt mn mond van open... Maar ik ben ook niks gewend he. Heb altijd meisjes gehad. Ook de hond is een meisje.

Slofje, je bed.... al je katten liggen er geloof ik ook op. Jij zal dan idd op de bank of logeerkamer moeten

Zoebie, fijn je weer even te zien.
Babs, ik moet soms ook ff diep nadenken hoor, ook af en toe wat geheugendips (je zou ook eens moeten zien hoeveel 'niet vergeten!!!"-briefjes er altijd op mijn bureau rondzwerven). Ik herken het dus en bedoel er ook niks mee. We zijn gewoon af en toe verstandelijk beperkt
Haaa, dat zal een hele opluchting zijn Bengelie! Zo balen als je zo verstopt zit. Wel fijn dat dat zo snel helpt zeg!
Ratteke, heb je ook het gevoel dat je er in blijft hangen zeg maar? Of voelt het ook aan als een tijdelijke dip? Als je er vertrouwen in hebt/kunt hebben dat het een tijdelijke dip is, scheelt dat al een boel lijkt me.

Nog 'peut op 't program staan deze week?
Iets anders
Olijf, die briefjes heb ik ook maar afgeschaft, ik vergat er op te kijken

Maar wel goed om te lezen dat ik niet de enige ben
Iets anders
Glazuur in de pot nog heel Bengelie?
Iets anders
Oh, ik heb trouwens op 10 juni een gesprek bij het UWV vanwege mijn ingediende klacht. Verzekeringsdoos zit er ook bij en een mediator en nog iemand
ja hoor, gelukkig wel. En het hielp vandaag erg snel, normaal moet ik altijd rekenen op 12 uur. Dus goed doseren wil namelijk niet tijdens het lesgeven de gangen overrennen met mijn handen op mijn bipserd
Proest, ik zie het al voor me Bengelie. Je MOET dan ook nu, gelijk, meteen naar de plee natuurlijk.
En ik draag vaak rokken! En hakken.... Nee dat wordt geen mooi plaatje
Ratteke: ff rustig aan dus, dan breekt het lijntje niet (toch? ofzo) Misschien ben je de laatste tijd iets té enthousiast geweest. Logisch hoor maar ik denk dat je lijf even 'pas op de plaats' aangeeft. Luister daar maar even naar en dan kan je straks weer een grote stap vooruit doen
quote:Olijfje_ schreef op 01 juni 2010 @ 21:19:

Oh, ik heb trouwens op 10 juni een gesprek bij het UWV vanwege mijn ingediende klacht. Verzekeringsdoos zit er ook bij en een mediator en nog iemand

Mooi!!!

laat haar maar een poepje ruiken.

(zitten nu toch in het poephoofdstuk hier)
Da's een doortastender houding dan ik van het UWV gewend ben Olijf! Heb je zin in dat gesprek?
Iets anders
quote:biebelie schreef op 01 juni 2010 @ 21:23:

[...]

Mooi!!!

laat haar maar een poepje ruiken.

(zitten nu toch in het poephoofdstuk hier)Als t ook alleen een poepie is dan
Zoiets maar dan met hakken een jurk en mijzelf daar weer in...

Ik ben wel heel benieuwd naar het gesprek. Ga dus eens even wat mooie punten op papier zetten. Ik zie er niet tegenop, heb al eens eerder heel goed met dit bijltje gehakt: ik had ooit een heeeel vervelende baas (een eikel van een tv-producent) en toen ik daar met heibel wegging heb ik in mijn afsluitende gesprek hem alles recht in zijn gezicht gezegd. Heel netjes (maar wel venijnig hihi) en ben met opgeheven hoofd het pand uitgelopen. Dus. (ik mag het niet zeggen, maar ik ben nog steeds heel trots op die actie )

Ik doe lekker een avondje voetbal op de bank...ben volgens mij de enige tetter die er van houdt...??

Oh, en Babs...ik heb dat ook hoor, dat het me niet lukt om altijd op iedereen te reageren. Is ook gewoon niet bij te houden hier Maar ook voor mij geldt dat ik wel veel lees en met iedereen meeleef..op de goede en slechte momenten!!!
En ik ben over het algemeen heel tevreden over het UWV hier in Arnhem. Lekker vlot met alles, geen eindeloos gedoe. Op de verzekeringsdoos na dus.
Well done olijf, heb daar toch altijd moeite mee.... Nou hopelijk hoef ik dat nooit te doen...
Tetters, ik ben een paar uurtjes weg (na de vaatwasser en de was nog even gesotfzuigd, gegeten, in slaap gevallen en koffie gedronken) en toen ik net de boel weer opstartte was het ontploft...samen met nog wat andere dingen zo te lezen *waar is de oust*

Ik heb wel iedereen even voorbij zien komen trouwens en ik wil vooral even een uitdelen aan Zoebie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven