Tetterettes tetteren nog steeds verder
zondag 16 mei 2010 om 18:17
Het topic waarin de eerste tettermeet gaat plaatsvinden!
Deel 6 alweer
Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.
Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet
Op de foto een aantal van onze mooierds
Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!
Hier een link naar het vorige topic:
Tetterettes, tetter hier lekker door.
Deel 6 alweer
Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.
Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet
Op de foto een aantal van onze mooierds
Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!
Hier een link naar het vorige topic:
Tetterettes, tetter hier lekker door.
dinsdag 1 juni 2010 om 20:49
quote:Olijfje_ schreef op 01 juni 2010 @ 20:44:
Zou Puk nou een flabberzakje krijgen? (hij moest eens weten wat er nu allemaal over hem geschreven wordt)
.
misschien een plastisch diereartschirurg erbij?
anders moet je straks met hem in therapie omdat hij een hangzak heeft
"mijn vrouwtje begrijpt me niet"
Zou Puk nou een flabberzakje krijgen? (hij moest eens weten wat er nu allemaal over hem geschreven wordt)
.
misschien een plastisch diereartschirurg erbij?
anders moet je straks met hem in therapie omdat hij een hangzak heeft
"mijn vrouwtje begrijpt me niet"

dinsdag 1 juni 2010 om 20:51
dinsdag 1 juni 2010 om 20:51
Mag ik in dit dierentettertopic melden moordneigingen te krijgen van al het gespuis dat rond m'n hoofd zoemt nu ik lekker met 't lappie en een kop koffie buiten zit te zitten?
Als dat niet mag, dan vertel ik 't natuurlijk niet 't Is wel neiging tot het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel, dat snap ik best. Dan ga ik gewoon door met meppen lezen op 't forum...
Als dat niet mag, dan vertel ik 't natuurlijk niet 't Is wel neiging tot het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel, dat snap ik best. Dan ga ik gewoon door met meppen lezen op 't forum...
Iets anders
dinsdag 1 juni 2010 om 20:54
dinsdag 1 juni 2010 om 20:56
Die profielfoto met die juf erachter die zegt: psss niet verder vertellen hoor!
Trouwens zou die juf er nou achter zitten ivm de toestanden van afgelopen week i.v.m. privacy, zo'n waarschuwend :"sssst, niks zeggen" juf?
Trouwens zou die juf er nou achter zitten ivm de toestanden van afgelopen week i.v.m. privacy, zo'n waarschuwend :"sssst, niks zeggen" juf?
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
dinsdag 1 juni 2010 om 20:57
quote:Olijfje_ schreef op 01 juni 2010 @ 20:53:
Woehahaha (let ook op de Vivadame ernaast )
[afbeelding]
Zo, nu ben ik klaar hoor met de ballenspam
Jeeeeeee wat een enorme ballen. Dat beest is blij dat hij straks eindelijk normaal kan zitten!
Biebs: das wat duidelijker. Hoe is het nu eigenlijk met ZM?
Woehahaha (let ook op de Vivadame ernaast )
[afbeelding]
Zo, nu ben ik klaar hoor met de ballenspam
Jeeeeeee wat een enorme ballen. Dat beest is blij dat hij straks eindelijk normaal kan zitten!
Biebs: das wat duidelijker. Hoe is het nu eigenlijk met ZM?
dinsdag 1 juni 2010 om 20:57
dinsdag 1 juni 2010 om 21:04
quote:Kletsmajoor schreef op 01 juni 2010 @ 20:57:
[...]
Hij zit idd bijna nooit normaal, had ik nog nooit bij stil gestaan (geen geintje) Er gaat straks een wereld voor hem open
En Klets, qua papieren voor je solli, ehm...je cv (alhoewel ze die al hebben natuurlijk). Voor de rest zou ik het zo gauw even niet weten.
Babs, misschien helpt het om wat citroengeraniums neer te zetten? Irritant hè, dat gemug.
Bieb wat heerlijk toch dat ZM zo lekker gaat, geef 'm maar een lekkere knuffel van me (heeft stiekem een ZM-fanclub opgericht )
[...]
Hij zit idd bijna nooit normaal, had ik nog nooit bij stil gestaan (geen geintje) Er gaat straks een wereld voor hem open
En Klets, qua papieren voor je solli, ehm...je cv (alhoewel ze die al hebben natuurlijk). Voor de rest zou ik het zo gauw even niet weten.
Babs, misschien helpt het om wat citroengeraniums neer te zetten? Irritant hè, dat gemug.
Bieb wat heerlijk toch dat ZM zo lekker gaat, geef 'm maar een lekkere knuffel van me (heeft stiekem een ZM-fanclub opgericht )
Ik ben mijn eigen bananenschil