Tetterettes tetteren nog steeds verder

16-05-2010 18:17 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic waarin de eerste tettermeet gaat plaatsvinden!

Deel 6 alweer

Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.

Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet

Op de foto een aantal van onze mooierds

Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!

Hier een link naar het vorige topic:

Tetterettes, tetter hier lekker door.
Hahaha Ik heb ook zulke momenten slofje!

Ik heb al zolang ik me kan herinneren last van een spastische darm, nu speelt hij extra op bij spanning. TOen ik 17 was gingen we voor het eerst vliegen en 's nachts weg. Twee stressers ( onbewust maar toch) Ik liep dus al de hele tijd richting pot gebeurt er niets. Uiteindelijk ik in het vliegtuig,POEPEN!!!! Maarrrrrrrr zoals wel vaker in die tijd, ook kotsen vanwege de druk ofzo intern. Dus dat deed ik in het wasbakje. Maar wasbakje liep niet leeg. Ik dus eerst uitgepoept ( diaree) daarna doorspoelen en toen het wasbakje leeggeschept waarna ik er op het eind achterkwam dat het er een was waarbij je aan een staafje moest trekken om de dop omhoog te laten komen...
Ik zie zelfs nog een zesde, haha
Ik heb deze van Blanche nog in gaapstand...
En nog een gapertje van mij

Die foto van Slofje met al die katten op het bed, echt super, zo'n huishouden wil ik ook!!!!! Heerlijk een bed vol beesten!
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
Ik heb net een telefoontje van mijn lieve vriendin in NL; ze heeft een babijtje erbij. Joepie!!!

Kwil zo graag effe om de hoek kijken nu.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
De balluhhh!!!!

En de eigenaar (onwetend )

En precies een jaar geleden

Ik ben mijn eigen bananenschil
Ha Its , wat leuk dat je even je getrouwde neus laat zien! Wat klink je blij en gelukkig! En wat leuk, al die envelopjes We willen ook gauw foto's zien hoor!!

En Slofje, proest, dat bed van jou
Gefeliciteerd Anneke!! Jongetje of meisje??
Gefeliciteerd Anneke!

Olieverd, die ballen blijven toch zitten? Tenminste mijn katerje heeft ze nog, niet zulke grote maar toch...
quote:Olijfje_ schreef op 01 juni 2010 @ 20:20:

En ik ben een beetje sjieluggg, ik heb me daarstraks enorm in mijn vinger gesneden. Ik was tomaten aan het snijden en toen nam ik mijn vinger mee. vleestomaat ?
Haha Bengelie, wat een klein bekkie!!! Haha

Als ik naar bed ga, schop ik er gewoon een paar af hoor!!!

Of ik ga op de bank slapen
Olijf: Giga foto meis!
quote:biebelie schreef op 01 juni 2010 @ 20:38:

[...]

vleestomaat ?
Ha dat lijken net de ballen van Toulouse! Maar die schaamt zich en heeft mij net ter verstaan gegeven dat ik zijn privacy schendt als ik zijn ballen hier op het forum plaats, tja....

Oh en het is een jongetje!
quote:Bengelie schreef op 01 juni 2010 @ 20:38:

Gefeliciteerd Anneke!

Olieverd, die ballen blijven toch zitten? Tenminste mijn katerje heeft ze nog, niet zulke grote maar toch...

Nope,de ballen worden UIT het zakje gesneden.

leeg zakje mag wel blijven

Wat een enorme gevaartes trouwens Olijf ,jeumig!!!!
quote:biebelie schreef op 01 juni 2010 @ 20:41:

[...]

Nope,de ballen worden UIT het zakje gesneden.

leeg zakje mag wel blijven

Wat een enorme gevaartes trouwens Olijf ,jeumig!!!!gaat meteen even kijken
Nee bengelie, de ballen gaan er morgen af Puk is getransformeerd in een hormonenbom (vind je het gek met zulke dingen) en we worden lichtelijk knettergek van hem.
Soooo dat zijn geen kleine balletjes Olijf.

Tis net of ie een beetje ruimte maakt bij het zitten op die bank voor zn ballen.

Weet iemand waar ik bachdruppels kan kopen voor de kat? Het is hier al eerder voorbij gekomen maar toen had ik ze nog niet nodig dus niet echt onthouden.

Google zou ook wel eens kunnen helpen

Enneh domme vraag alert. Wat voor papieren moet ik in godsnaam meenemen naar een sollicitatie? Ik zat me namelijk al af te vragen naar de papieren die HW bij zich had...
Nou dan zaten er ook grote ballen in mijn kleine ventje.... zakjes zijn best groot

Wat een getetter over kattenballen hahaha
Its,klinkt als een zaaaalige dag!!

(En schiet eens op met die foto's)

Klets,Bach rescue kun je bij de betere drogist krijgen en bij bv "de Tuinen"
Zou Puk nou een flabberzakje krijgen? (hij moest eens weten wat er nu allemaal over hem geschreven wordt)

Ja, ze zijn huge hè? En hij heeft er geen moeite mee om ze te showen, hij gooit ze het liefst de hele dag in je blikveld.
Gewoon een potloodventer !
Haha, ik zal zo nog een foto 'en profil' proberen te maken, omdat ze ook zo grappig uitsteken naar achteren. Arme Puk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven