Tetterettes tetteren nog steeds verder
zondag 16 mei 2010 om 18:17
Het topic waarin de eerste tettermeet gaat plaatsvinden!
Deel 6 alweer
Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.
Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet
Op de foto een aantal van onze mooierds
Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!
Hier een link naar het vorige topic:
Tetterettes, tetter hier lekker door.
Deel 6 alweer
Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.
Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet
Op de foto een aantal van onze mooierds
Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!
Hier een link naar het vorige topic:
Tetterettes, tetter hier lekker door.
dinsdag 1 juni 2010 om 20:28
Hahaha Ik heb ook zulke momenten slofje!
Ik heb al zolang ik me kan herinneren last van een spastische darm, nu speelt hij extra op bij spanning. TOen ik 17 was gingen we voor het eerst vliegen en 's nachts weg. Twee stressers ( onbewust maar toch) Ik liep dus al de hele tijd richting pot gebeurt er niets. Uiteindelijk ik in het vliegtuig,POEPEN!!!! Maarrrrrrrr zoals wel vaker in die tijd, ook kotsen vanwege de druk ofzo intern. Dus dat deed ik in het wasbakje. Maar wasbakje liep niet leeg. Ik dus eerst uitgepoept ( diaree) daarna doorspoelen en toen het wasbakje leeggeschept waarna ik er op het eind achterkwam dat het er een was waarbij je aan een staafje moest trekken om de dop omhoog te laten komen...
Ik heb al zolang ik me kan herinneren last van een spastische darm, nu speelt hij extra op bij spanning. TOen ik 17 was gingen we voor het eerst vliegen en 's nachts weg. Twee stressers ( onbewust maar toch) Ik liep dus al de hele tijd richting pot gebeurt er niets. Uiteindelijk ik in het vliegtuig,POEPEN!!!! Maarrrrrrrr zoals wel vaker in die tijd, ook kotsen vanwege de druk ofzo intern. Dus dat deed ik in het wasbakje. Maar wasbakje liep niet leeg. Ik dus eerst uitgepoept ( diaree) daarna doorspoelen en toen het wasbakje leeggeschept waarna ik er op het eind achterkwam dat het er een was waarbij je aan een staafje moest trekken om de dop omhoog te laten komen...

dinsdag 1 juni 2010 om 20:41
dinsdag 1 juni 2010 om 20:41
quote:Bengelie schreef op 01 juni 2010 @ 20:38:
Gefeliciteerd Anneke!
Olieverd, die ballen blijven toch zitten? Tenminste mijn katerje heeft ze nog, niet zulke grote maar toch...
Nope,de ballen worden UIT het zakje gesneden.
leeg zakje mag wel blijven
Wat een enorme gevaartes trouwens Olijf ,jeumig!!!!
Gefeliciteerd Anneke!
Olieverd, die ballen blijven toch zitten? Tenminste mijn katerje heeft ze nog, niet zulke grote maar toch...
Nope,de ballen worden UIT het zakje gesneden.
leeg zakje mag wel blijven
Wat een enorme gevaartes trouwens Olijf ,jeumig!!!!
dinsdag 1 juni 2010 om 20:42
Soooo dat zijn geen kleine balletjes Olijf.
Tis net of ie een beetje ruimte maakt bij het zitten op die bank voor zn ballen.
Weet iemand waar ik bachdruppels kan kopen voor de kat? Het is hier al eerder voorbij gekomen maar toen had ik ze nog niet nodig dus niet echt onthouden.
Google zou ook wel eens kunnen helpen
Enneh domme vraag alert. Wat voor papieren moet ik in godsnaam meenemen naar een sollicitatie? Ik zat me namelijk al af te vragen naar de papieren die HW bij zich had...
Tis net of ie een beetje ruimte maakt bij het zitten op die bank voor zn ballen.
Weet iemand waar ik bachdruppels kan kopen voor de kat? Het is hier al eerder voorbij gekomen maar toen had ik ze nog niet nodig dus niet echt onthouden.
Google zou ook wel eens kunnen helpen
Enneh domme vraag alert. Wat voor papieren moet ik in godsnaam meenemen naar een sollicitatie? Ik zat me namelijk al af te vragen naar de papieren die HW bij zich had...
dinsdag 1 juni 2010 om 20:44