Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
dinsdag 1 juni 2010 om 20:04
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
ik was er weer, terug van onze eerste mini honeymoon
Zoeb, een dikke knuffel voor jouw
Poes, ik zal foto's op mijn hyves zetten zodra ik ze heb
Boro, wat een heerlijke egoposten typ je. Wilde even zeggen dat je echt een enorme lieverd bent
En nu de ego aan
Het was super zaterdag, alles was zoals het moest zijn, Ik ben blij met zoveel lieve en leuke mensen om mij heen. Ik heb genoten. Genoten van itsman, de taart die mooier dan mooi was, de mensen die er waren en de nep-enveloppen die we 's nachts moesten openmaken
ik was er weer, terug van onze eerste mini honeymoon
Zoeb, een dikke knuffel voor jouw
Poes, ik zal foto's op mijn hyves zetten zodra ik ze heb
Boro, wat een heerlijke egoposten typ je. Wilde even zeggen dat je echt een enorme lieverd bent
En nu de ego aan
Het was super zaterdag, alles was zoals het moest zijn, Ik ben blij met zoveel lieve en leuke mensen om mij heen. Ik heb genoten. Genoten van itsman, de taart die mooier dan mooi was, de mensen die er waren en de nep-enveloppen die we 's nachts moesten openmaken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
dinsdag 1 juni 2010 om 20:57
Ja zeg, ik wil Bor nu ook wel eens eindelijk een keer ontmoeten.
Zoveel goeds, dat maakt me erg nieuwsgierig.
Trouwens Its dat geldt ook voor jou en alle anderen die ik nog nooit op een meet heb ontmoet.
Meissies (en maegdje).
Het is zo lief.
Ik kreeg vanavond een bos bloemen thuisbezorgd van Norre.
Een superlief mens van het forum. Een oppepper om deze moeilijke dag door te komen. Zooo lief. Ik was echt even sprakeloos.
Zoveel goeds, dat maakt me erg nieuwsgierig.
Trouwens Its dat geldt ook voor jou en alle anderen die ik nog nooit op een meet heb ontmoet.
Meissies (en maegdje).
Het is zo lief.
Ik kreeg vanavond een bos bloemen thuisbezorgd van Norre.
Een superlief mens van het forum. Een oppepper om deze moeilijke dag door te komen. Zooo lief. Ik was echt even sprakeloos.
dinsdag 1 juni 2010 om 21:23
Wat een enorm lief gebaar, Zoeb! Dan komt de vraag naar boven: 'hoezo, het is maar internet?'
Ik hoop van harte dat jullie iets slaap kunnen pakken vannacht!
Ik vraag mij af, Druif hoe de meiden bij het woord piemelvlees komen
Poess, lekker dan een kind met spuitluier. Heb ik gisteren met Ixsje ook maar gedaan....hoppa...in bad!
Poessieman op school?
Mamz, Muis zal ook wel het bad/de douche in zijn geworpen?
Dank jullie wel voor alle tips, ik heb ze doorgespeeld naar mijn dochter.
Ik hoop van harte dat jullie iets slaap kunnen pakken vannacht!
Ik vraag mij af, Druif hoe de meiden bij het woord piemelvlees komen
Poess, lekker dan een kind met spuitluier. Heb ik gisteren met Ixsje ook maar gedaan....hoppa...in bad!
Poessieman op school?
Mamz, Muis zal ook wel het bad/de douche in zijn geworpen?
Dank jullie wel voor alle tips, ik heb ze doorgespeeld naar mijn dochter.
dinsdag 1 juni 2010 om 21:37
O Zoeb, wat ontzettend lief en mooi gebaar van die forummer, dat doet een mens goed lijkt me..
Heel erg veel sterkte gewenst voor morgen.
Gek he, ik ken je nog maar heel kort van hier, maar heb verschillende keren aan jullie moeten denken vandaag..
Yonna, Poessieman doet de opleiding voor nog betere timmerman..Hij is al timmerman maar dit is een vervolgopleiding zeg maar.. Op maandag en dinsdag avond moet ie naar school..
Its, wat heerlijk dat jullie dag zo perfect was!! ik zal je even een vriendjesverzoek sturen op hyves, dat is wat makkelijker dan steeds via zus bij je te komen
Heel erg veel sterkte gewenst voor morgen.
Gek he, ik ken je nog maar heel kort van hier, maar heb verschillende keren aan jullie moeten denken vandaag..
Yonna, Poessieman doet de opleiding voor nog betere timmerman..Hij is al timmerman maar dit is een vervolgopleiding zeg maar.. Op maandag en dinsdag avond moet ie naar school..
Its, wat heerlijk dat jullie dag zo perfect was!! ik zal je even een vriendjesverzoek sturen op hyves, dat is wat makkelijker dan steeds via zus bij je te komen
dinsdag 1 juni 2010 om 21:55
fijn Its dat je minibreak zo geweldig was
en wij maar kaartjes schrijven maar er bleken geen enveloppen meer te zijn, schoonzus had wel wat meer kunnen regelen
wat een leuk verhaal van die merels, maar de veren in huis is minder natuurlijk
en dat piemelvlees, geweldig
sorry heb nog wel wat moeite om jullie en jullie verhalen uit elkaar te houden. maar ik houd moed
en wij maar kaartjes schrijven maar er bleken geen enveloppen meer te zijn, schoonzus had wel wat meer kunnen regelen
wat een leuk verhaal van die merels, maar de veren in huis is minder natuurlijk
en dat piemelvlees, geweldig
sorry heb nog wel wat moeite om jullie en jullie verhalen uit elkaar te houden. maar ik houd moed
dinsdag 1 juni 2010 om 22:37
Muis kwam er vrij genadig af, Yonna, met een week geen afspraakjes en een lekkere warme douche nadat zijn fiets ontmodderd was. *moet schoenen nog uit wasmachine vissen*
Hij heeft tv gekeken, boekje gelezen en slaapt nu als een roosje.
Zoebie, wat lief van Norre.
Itskie, ik zou me zo kunnen voorstellen dat je de nep enveloppen er zo tussenuit gevist had omdat er best wel zware kaartjes in zaten. Niet dus?
Ik vind het mooi geweest voor vandaag. Morgen kei en kei hard duimen.
Hij heeft tv gekeken, boekje gelezen en slaapt nu als een roosje.
Zoebie, wat lief van Norre.
Itskie, ik zou me zo kunnen voorstellen dat je de nep enveloppen er zo tussenuit gevist had omdat er best wel zware kaartjes in zaten. Niet dus?
Ik vind het mooi geweest voor vandaag. Morgen kei en kei hard duimen.
dinsdag 1 juni 2010 om 23:24
Tuurlijk niet Mamz. Zware enveloppen kunnen wel eens heel veel (klein) geld bevatten. Alles openmaken al was het alleen maar voor de fun. Ik moet een beetje lachen om jou kids hoor. Die ene die onder de tafel lag van het piemelvlees. Neemt ie het niet over? En de ander ligt lekker in een modderpoel. Jou kinderen kunnen nog eens echt heerlijk kind zijn. Wat is er nu lekkerder voor een echte knul dan een modderpoel. Hoewel het voor jou minder moet zijn geweest Mamz. Maar ik hou er wel van.
Coetje zit je nog steeds met je toestel in de aanslag? Blijven zitten dan. Morgen zijn ze vast weg.
Lastig lijkt me dat Fus. Omdraaien met pijnlijke heupen. Het was met een pijnlijke rug al niet te doen. Heupen lijken me dan nog een graadje erger.
(Nog 10 uur). Pffft.
Coetje zit je nog steeds met je toestel in de aanslag? Blijven zitten dan. Morgen zijn ze vast weg.
Lastig lijkt me dat Fus. Omdraaien met pijnlijke heupen. Het was met een pijnlijke rug al niet te doen. Heupen lijken me dan nog een graadje erger.
(Nog 10 uur). Pffft.
woensdag 2 juni 2010 om 06:23
Moggûh lieffies!
Zoeb, heel veel sterkte straks!
Poess, we zijn ook allemaal hartstikke lief!
Mamz, een week geen afspraakjes valt inderdaad mee. Heerlijk crossen in de modder is natuurlijk wel een ultieme jongensdroom
Fus, heb je 's nachts een kussen in je rug? Voor de steun is dat erg lekker kan ik me nog herinneren.
Ixsje komt zo, ben heel benieuwd hoe hij vannacht geslapen heeft.
Geen lijstje alleen vandaag op pad voor een fleecedeken, zal Hema worden, denk ik.
Geniet!
Zoeb, heel veel sterkte straks!
Poess, we zijn ook allemaal hartstikke lief!
Mamz, een week geen afspraakjes valt inderdaad mee. Heerlijk crossen in de modder is natuurlijk wel een ultieme jongensdroom
Fus, heb je 's nachts een kussen in je rug? Voor de steun is dat erg lekker kan ik me nog herinneren.
Ixsje komt zo, ben heel benieuwd hoe hij vannacht geslapen heeft.
Geen lijstje alleen vandaag op pad voor een fleecedeken, zal Hema worden, denk ik.
Geniet!
woensdag 2 juni 2010 om 06:58
Mogguh
Al twee vroege vogels. Zoebie, is man ook al wakker of heeft 'ie zelfs niet geslapen? Ik hoop echt op een vetbultje. Een vetbultje, for christsakes..
Ik vind het ook hartstikke fijn dat mijn kinderen zo heerlijk ongecompliceerd kind zijn. Wat dat betreft zouden ze beter vroeger in een dorp zijn opgegroeid of zo, want tegenwoordig is het zo not done om met modder te spelen. Kan me zelf nog goed herinneren hoe onwijs gaaf het was toen de straat helemaal open lag, met rioleringsbuizen als schuilplaats *tegenwoordig staan er hekken om bouwplaatsen*
Fuss, kussen tussen de knieen wilde ook wel eens helpen..
Yonna, een fleecedeken... ik kan dat ding toch gewoon naar je opsturen dan?
Vandaag:
Duimen
Fysio
Wortelkanaalbehandeling (ieuw)
Afhankelijk van het weer een dagje thuis of toch naar het zwembad
Al twee vroege vogels. Zoebie, is man ook al wakker of heeft 'ie zelfs niet geslapen? Ik hoop echt op een vetbultje. Een vetbultje, for christsakes..
Ik vind het ook hartstikke fijn dat mijn kinderen zo heerlijk ongecompliceerd kind zijn. Wat dat betreft zouden ze beter vroeger in een dorp zijn opgegroeid of zo, want tegenwoordig is het zo not done om met modder te spelen. Kan me zelf nog goed herinneren hoe onwijs gaaf het was toen de straat helemaal open lag, met rioleringsbuizen als schuilplaats *tegenwoordig staan er hekken om bouwplaatsen*
Fuss, kussen tussen de knieen wilde ook wel eens helpen..
Yonna, een fleecedeken... ik kan dat ding toch gewoon naar je opsturen dan?
Vandaag:
Duimen
Fysio
Wortelkanaalbehandeling (ieuw)
Afhankelijk van het weer een dagje thuis of toch naar het zwembad
woensdag 2 juni 2010 om 07:18