Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee

de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Wat een goed nieuws!!!!

Tjeeee... wat moet dát opluchten!

Hele dikke teletubbie
Ooohh wat fijn Zoeb!!!

Deze dag kan niet meer stuk!Zit hier met tranen in mijn ogen,ben zo blij voor jullie!Maak er een feestje van vandaag.
Nu duim ik verder voor de kat van Gelfje.

Wij missen onze kat nog iedere dag....

Als ik de garage in loop denk ik soms wel eens dat ik hem hoor .

En nu ga ik wat doen. Stofzuigen en een was draaien.

Vanmiddag moet ik om 3 uur weer op de kermis paraat staan.
Ik moet nog terug naar het ziekenhuis. Ik heb nog een afspraak bij de oogarts.

Jippieajeeeeeeee.
(vandaag mag ik wel wat vaker kijken omdat ik natuurlijk wacht op nieuws van Zoebie)

Zoeb wat een geweldig nieuws!!! Wat een enorme opluchting moet dit voor jullie zijn zeg, echt super!! Ben zo blij voor jullie. Zit ook met natte oogjes..

Gold, ik denk dat ik op vakantie was toen je kat is overleden, wat ontzettend sneu.. tuurlijk mis je hem

Helaas weten we vanmiddag nog niks, het duurt 2 weken voor we de uitslag krijgen. Eerste zorg is nu dat ie wel gewoon weer wakker moet worden uit zn narcose. Maar.. dat gaat vast wel goed, hij is verder gewoon levendig enzo en wekt helemaal niet de indruk ergens last van te hebben.

Nu verder met lijstje, ben stiekem alweer een klein beetje aan het versloffen.. nu al!
goedemorgen

Zoeb, wat een goed nieuws, dat is dus feest vandaag, straks lekker aan de rosee met deze zon. Dan heb je misschien wel dubbel hoofdpijn en heft het elkaar op

zo en ik heb alweer hardgelopen, heb dit weer opgepakt en ben bezig met een schema, maar deze kan dus vandaag van mijn lijstje af.

Nu de rest nog

boodschappen doen (rose halen dus)

admie

solli

paardrijden
Zoeb, wat een geweldig nieuws. Ik ben heel erg blij voor jullie. Fijn hoor. Voor nu heel veel sterkte bij de oogarts.
kippenvel Zoeb! Wat ben ik ongelovelijk blij voor jullie!!!
Godsammekrake. Vanaf nu is elke dag weer een feestje voor jullie, Zoeb, maar ze hadden jullie (en ons) niet zo aan het schrikken moeten maken.

Nou ja, ze moesten wel. Alles uitsluiten en zo. Maar leuk is anders. De goede afloop is wel vreselijk leuk. Geniet

*het is een mooie dag om te varen*

De noodvulling zit er weer in. Er verdween (?) een stiftje, toen ging de tandarts weer wroeten, toen zei ik hrrrmpff en vrij snel daarna besloot hij het aan zijn collega met betere apparatuur over te dragen.

Slik. Ben er pas gerust op als dat ding helemaal goed is verklaard, ook al zegt de tandarts 1000 x dat dit niet zeer gaat doen. En dan zit er onder deze ook nog een kies wat zeurderig te doen.

Zwemweer.
zoeb wat ongelooflijk fijn nieuws dit, nu lekker genieten
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
*Sorry voor het inbreken*

Zoebieeee! Wat ontzettend, ongelooflijk, enorm FIJN! Heeeeel erg goed!!!!

*gooit nog een paracetamol naar Zoebie's hoofdpijn en is weer weg*
Hoera!

Gelukkig, Zoeb, wat een opluchting!
Heb ik hier al eens geklaagd over wat voor een k*twinkel de Prénatal eigenlijk wel niet is?

Dan bij deze!
Hihi, MissM, ik heb de eer gehad er een jaar 'te mogen' werken, dus ik weet er alles van.

What's up?
Nou, ze adverteren met een aanbieding (verkrijgbaar in deze hele week), dus ik ga naar de winkel toe.

Hebben ze het artikel niet, misschien dat er vandaag 38 pallets worden geleverd. Misschien ook niet. Als ze vandaag wel geleverd worden dan worden ze misschien uitgepakt. Misschien ook niet. Als het wel binnen is, maar niet uitgepakt dan heb ik ook pech. Want ze gaan niet zomaar voor mij iets van de pallet pakken.

Op mijn vraag of ik het artikel morgen kan kopen was het antwoord (je raad het al): misschien.

Nou, misschien dat ik er ooit nog iets koop.
Zeg eens, jij weet dat wel als je er hebt gewerkt, die campingbedjes van de Prénatal, is dat wat? Zijn die handig op te zetten, en nog belangrijker: weer makkelijk op te vouwen?
MissM,ik heb hier nog een campingbed,3 keer gebruikt,mag je zo hebben.
Leuk personeel heb je getroffen MissM...

Campingbedjes van het eigen merk waren altijd prima. In- en uitklappen goed te doen, ALS je het in de volgorde van de gebruiksaanwijzing doet. (maar dat is ws altijd zo )

Een bedje gratis krijgen is NOG veel beter!

Echt niemand die mijn niet-werkende-ouderwetse trapnaaimachine wil?
Oke:

Was is gewassen

Was is opgehangen

Benedenverdieping is gestofzuigd

Kinderen zijn gevoerd.

Ik ga er vandoor.

Tot morgen maisjes!
Ben terug. ik heb potdikkeme anderhalf uur in het ziekenhuis zitten wachten tot mijn ogen weer enigszins normaal konden kijken. Die rot oogdruppels. Ik heb nog last en ik zie nog wat wazig, maar ik vond het wel goed zo. Ben naar huis gereden.

Wat heet iedereen weer meegeleefd. Het is ook zo onvoorstelbaar mooi dat we goed bericht kregen.

Wat heb ik in mijn piepzak gezeten.
Shit.. vriend belde net dat operatie van de kat wordt uitgesteld naar vrijdag. Lang verhaal maar om allerlei redenen beter.

Heel begrijpelijk maar ook balen! Heeft ie voor niets nuchter moeten blijven, ik vanmorgen langdurig afscheid genomen (niet dat ie dat erg vond ), me drukgemaakt etc. Verder gaat vriend een paar dagen weg met vrienden en ik vraag me echt af hoe ik dat in mn uppie voor elkaar moet krijgen normaal is-ie reuze lief maar zodra het beruchte reismandje in zicht komt.. berg je dan maar..

Nou ja, er is niets aan te doen en het komt ook allemaal wel goed maar leuk is anders. In ieder geval even wat weekend afspraken verzetten want de nu geplande operatie is wat zwaarder dus dan wil ik niet teveel van huis zijn.

Tot zover mijn ego-bericht

Mooie dag allemaal!!
Shit he Zoeb, die druppels.

Ik heb een verwijzing voor de oogarts liggen en dan 'mag' ik ook weer. Klachten zijn alleen haast over sinds ik de verwijsbrief binnen heb, zit het dus uit te stellen
Zoeberdeboep!! Wat een geweldig nieuws! Wow!!

Ik ga de naam van Ixsje veranderen in Boevemans! Wat een charmeur! Hij wil niet slapen, what's new?. Dus omama naar beneden, spreek hem streng toe met een dikke vette frons tussen mijn ogen en wat gebeurd er? Ik krijg de breedste lach ooit van hem

Een gratis bedje is inderdaad niet weg! Dochter komt regelmatig bij Prenatal, maar ik hoor haar er nooit over.
Van manlief dan he? Niet van je ogen

Gelf, das balen maar het gaat je vast lukken om de kat in het mandje te krijgen. Wat goed trouwens dat je vriend de hort opgaat met vrienden. Heeft hij er zin in?
Ja dat snapte ik Jonna.

Zeg toen Ixsje zo lachte was jou frons natuurlijk meteen verdwenen. Ik zie het voor me.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven