Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
woensdag 2 juni 2010 om 10:46
woensdag 2 juni 2010 om 10:59
(vandaag mag ik wel wat vaker kijken omdat ik natuurlijk wacht op nieuws van Zoebie)
Zoeb wat een geweldig nieuws!!! Wat een enorme opluchting moet dit voor jullie zijn zeg, echt super!! Ben zo blij voor jullie. Zit ook met natte oogjes..
Gold, ik denk dat ik op vakantie was toen je kat is overleden, wat ontzettend sneu.. tuurlijk mis je hem
Helaas weten we vanmiddag nog niks, het duurt 2 weken voor we de uitslag krijgen. Eerste zorg is nu dat ie wel gewoon weer wakker moet worden uit zn narcose. Maar.. dat gaat vast wel goed, hij is verder gewoon levendig enzo en wekt helemaal niet de indruk ergens last van te hebben.
Nu verder met lijstje, ben stiekem alweer een klein beetje aan het versloffen.. nu al!
Zoeb wat een geweldig nieuws!!! Wat een enorme opluchting moet dit voor jullie zijn zeg, echt super!! Ben zo blij voor jullie. Zit ook met natte oogjes..
Gold, ik denk dat ik op vakantie was toen je kat is overleden, wat ontzettend sneu.. tuurlijk mis je hem
Helaas weten we vanmiddag nog niks, het duurt 2 weken voor we de uitslag krijgen. Eerste zorg is nu dat ie wel gewoon weer wakker moet worden uit zn narcose. Maar.. dat gaat vast wel goed, hij is verder gewoon levendig enzo en wekt helemaal niet de indruk ergens last van te hebben.
Nu verder met lijstje, ben stiekem alweer een klein beetje aan het versloffen.. nu al!
woensdag 2 juni 2010 om 11:01
goedemorgen
Zoeb, wat een goed nieuws, dat is dus feest vandaag, straks lekker aan de rosee met deze zon. Dan heb je misschien wel dubbel hoofdpijn en heft het elkaar op
zo en ik heb alweer hardgelopen, heb dit weer opgepakt en ben bezig met een schema, maar deze kan dus vandaag van mijn lijstje af.
Nu de rest nog
boodschappen doen (rose halen dus)
admie
solli
paardrijden
Zoeb, wat een goed nieuws, dat is dus feest vandaag, straks lekker aan de rosee met deze zon. Dan heb je misschien wel dubbel hoofdpijn en heft het elkaar op
zo en ik heb alweer hardgelopen, heb dit weer opgepakt en ben bezig met een schema, maar deze kan dus vandaag van mijn lijstje af.
Nu de rest nog
boodschappen doen (rose halen dus)
admie
solli
paardrijden
woensdag 2 juni 2010 om 11:34
Godsammekrake. Vanaf nu is elke dag weer een feestje voor jullie, Zoeb, maar ze hadden jullie (en ons) niet zo aan het schrikken moeten maken.
Nou ja, ze moesten wel. Alles uitsluiten en zo. Maar leuk is anders. De goede afloop is wel vreselijk leuk. Geniet
*het is een mooie dag om te varen*
De noodvulling zit er weer in. Er verdween (?) een stiftje, toen ging de tandarts weer wroeten, toen zei ik hrrrmpff en vrij snel daarna besloot hij het aan zijn collega met betere apparatuur over te dragen.
Slik. Ben er pas gerust op als dat ding helemaal goed is verklaard, ook al zegt de tandarts 1000 x dat dit niet zeer gaat doen. En dan zit er onder deze ook nog een kies wat zeurderig te doen.
Zwemweer.
Nou ja, ze moesten wel. Alles uitsluiten en zo. Maar leuk is anders. De goede afloop is wel vreselijk leuk. Geniet
*het is een mooie dag om te varen*
De noodvulling zit er weer in. Er verdween (?) een stiftje, toen ging de tandarts weer wroeten, toen zei ik hrrrmpff en vrij snel daarna besloot hij het aan zijn collega met betere apparatuur over te dragen.
Slik. Ben er pas gerust op als dat ding helemaal goed is verklaard, ook al zegt de tandarts 1000 x dat dit niet zeer gaat doen. En dan zit er onder deze ook nog een kies wat zeurderig te doen.
Zwemweer.
woensdag 2 juni 2010 om 14:06
Nou, ze adverteren met een aanbieding (verkrijgbaar in deze hele week), dus ik ga naar de winkel toe.
Hebben ze het artikel niet, misschien dat er vandaag 38 pallets worden geleverd. Misschien ook niet. Als ze vandaag wel geleverd worden dan worden ze misschien uitgepakt. Misschien ook niet. Als het wel binnen is, maar niet uitgepakt dan heb ik ook pech. Want ze gaan niet zomaar voor mij iets van de pallet pakken.
Op mijn vraag of ik het artikel morgen kan kopen was het antwoord (je raad het al): misschien.
Nou, misschien dat ik er ooit nog iets koop.
Hebben ze het artikel niet, misschien dat er vandaag 38 pallets worden geleverd. Misschien ook niet. Als ze vandaag wel geleverd worden dan worden ze misschien uitgepakt. Misschien ook niet. Als het wel binnen is, maar niet uitgepakt dan heb ik ook pech. Want ze gaan niet zomaar voor mij iets van de pallet pakken.
Op mijn vraag of ik het artikel morgen kan kopen was het antwoord (je raad het al): misschien.
Nou, misschien dat ik er ooit nog iets koop.
woensdag 2 juni 2010 om 14:16
Leuk personeel heb je getroffen MissM...
Campingbedjes van het eigen merk waren altijd prima. In- en uitklappen goed te doen, ALS je het in de volgorde van de gebruiksaanwijzing doet. (maar dat is ws altijd zo )
Een bedje gratis krijgen is NOG veel beter!
Echt niemand die mijn niet-werkende-ouderwetse trapnaaimachine wil?
Campingbedjes van het eigen merk waren altijd prima. In- en uitklappen goed te doen, ALS je het in de volgorde van de gebruiksaanwijzing doet. (maar dat is ws altijd zo )
Een bedje gratis krijgen is NOG veel beter!
Echt niemand die mijn niet-werkende-ouderwetse trapnaaimachine wil?
woensdag 2 juni 2010 om 14:22
Ben terug. ik heb potdikkeme anderhalf uur in het ziekenhuis zitten wachten tot mijn ogen weer enigszins normaal konden kijken. Die rot oogdruppels. Ik heb nog last en ik zie nog wat wazig, maar ik vond het wel goed zo. Ben naar huis gereden.
Wat heet iedereen weer meegeleefd. Het is ook zo onvoorstelbaar mooi dat we goed bericht kregen.
Wat heb ik in mijn piepzak gezeten.
Wat heet iedereen weer meegeleefd. Het is ook zo onvoorstelbaar mooi dat we goed bericht kregen.
Wat heb ik in mijn piepzak gezeten.
woensdag 2 juni 2010 om 14:22
Shit.. vriend belde net dat operatie van de kat wordt uitgesteld naar vrijdag. Lang verhaal maar om allerlei redenen beter.
Heel begrijpelijk maar ook balen! Heeft ie voor niets nuchter moeten blijven, ik vanmorgen langdurig afscheid genomen (niet dat ie dat erg vond ), me drukgemaakt etc. Verder gaat vriend een paar dagen weg met vrienden en ik vraag me echt af hoe ik dat in mn uppie voor elkaar moet krijgen normaal is-ie reuze lief maar zodra het beruchte reismandje in zicht komt.. berg je dan maar..
Nou ja, er is niets aan te doen en het komt ook allemaal wel goed maar leuk is anders. In ieder geval even wat weekend afspraken verzetten want de nu geplande operatie is wat zwaarder dus dan wil ik niet teveel van huis zijn.
Tot zover mijn ego-bericht
Mooie dag allemaal!!
Heel begrijpelijk maar ook balen! Heeft ie voor niets nuchter moeten blijven, ik vanmorgen langdurig afscheid genomen (niet dat ie dat erg vond ), me drukgemaakt etc. Verder gaat vriend een paar dagen weg met vrienden en ik vraag me echt af hoe ik dat in mn uppie voor elkaar moet krijgen normaal is-ie reuze lief maar zodra het beruchte reismandje in zicht komt.. berg je dan maar..
Nou ja, er is niets aan te doen en het komt ook allemaal wel goed maar leuk is anders. In ieder geval even wat weekend afspraken verzetten want de nu geplande operatie is wat zwaarder dus dan wil ik niet teveel van huis zijn.
Tot zover mijn ego-bericht
Mooie dag allemaal!!
woensdag 2 juni 2010 om 14:25
Zoeberdeboep!! Wat een geweldig nieuws! Wow!!
Ik ga de naam van Ixsje veranderen in Boevemans! Wat een charmeur! Hij wil niet slapen, what's new?. Dus omama naar beneden, spreek hem streng toe met een dikke vette frons tussen mijn ogen en wat gebeurd er? Ik krijg de breedste lach ooit van hem
Een gratis bedje is inderdaad niet weg! Dochter komt regelmatig bij Prenatal, maar ik hoor haar er nooit over.
Ik ga de naam van Ixsje veranderen in Boevemans! Wat een charmeur! Hij wil niet slapen, what's new?. Dus omama naar beneden, spreek hem streng toe met een dikke vette frons tussen mijn ogen en wat gebeurd er? Ik krijg de breedste lach ooit van hem
Een gratis bedje is inderdaad niet weg! Dochter komt regelmatig bij Prenatal, maar ik hoor haar er nooit over.