Ik ben zo bang... deel 3

03-03-2010 13:04 2973 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tsja... deel drie alweer, helaas net na slecht bericht te hebben gekregen, dus ik hou de OP kort.

Ik hoop in ieder geval dat iedereen die meeschreef op de eerste twee topics weer, samen met mij, van dit topic het liefste en fijnste topic op het forum wil maken!

Deel 2: Ik ben zo bang etc... deel 2
O Norre, ik vind het ook een mooie foto, heb er al eens goed naar gekeken, net een model maar dan niet te dun en met sexy uitstraling.
quote:gelukkeling schreef op 01 juni 2010 @ 21:55:

O Norre, ik vind het ook een mooie foto, heb er al eens goed naar gekeken, net een model maar dan niet te dun en met sexy uitstraling.

Jeetje, nou word ik nieuwsgierig!

(Foto is ook gemaakt bij een modellenbureau )
kijk........ dat zie je eraan af!
Norre ik had je op de foto van Hyves ook veel jonger geschat hoor.

Jou dochter kan met recht trots zijn. Leuk als kinderen zo reageren. Ik vind dat spugen ook altijd zo smerig. Op straat zie je het steeds meer zelfs jonge) kerels doen. Bah. Als wij vrouwen dat nu ook eens gingen doen. Zullen die viezerikken dan niet gaan inzien hoe vies het is.

Trusten Bo. Slaap lekker. Je recept klinkt heerlijk. Ik ga het ook eens uitproberen.

Gelukkeling. Ik ging er eigenlijk vanuit dat als de uitslagen niet goed zouden zijn, het ziekenhuis zou bellen. Maar omdat morgen om half tien de afspraak al staat, is dat natuurlijk niet altijd zo.
Neem iets van 6 witlof-stronken (witlofs?) en haal ze zo uit elkaar dan je hele blaadjes krijgt. Deze bak je in olijfolie en als de randjes wat zacht worden en dan schep je er ongeveer 6 eetlepels bruine suiker over. Dit bak je door en carameliseerd dan. De witlof moet zacht worden. En dan balsamicoazijn bij, flink wat zodat het goed 'nat' wordt. En dan dus met verse eier spagetti en een gekruide karbonade erbij.

Ik vind het super lekker, we maken het al 10 jaar. (we denken dat het recept komt van broer -kok- van mijn vriend)

Slaap lekker allemaal!
Itsme ik vind je omschrijvingen erg goed van de voetballers! Het is een echte oefenwedstrijd voor iedereen dus.
O vandaar Zoebie, dan klopt het dat ik het niet gelezen heb. Ja ze bellen vaak wel, maar als je toch morgen een afspraak hebt, ik ben ook eens gebeld, vond het vreselijk om alleen te zijn en via de telefoon te moeten horen dat je uitslag niet goed is en dat het kanker is. De dokter hangt weer op en jij blijft met duizend vragen zitten tot de volgende dag, daar had ik gelukkig wel een afspraak voor gekregen.
Ze oefenen lekker he? ik hoor alleen maar gejuich haha.
Ja 't is al 3-1. Zag ik net even in de gauwigheid. Manlief zit te zappen en toen maakte van der Vaart een doelpunt.
4-1 zelfs hoorde ik net vanuit de woonkamer

poehee, ik ben zelf ook best trots op mijn omschrijvingen en itsman begrijpt deze ook. Maar andere mannen

zoebie, het kaarsje gaat hier voor je aan morgen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Wat een lieve verhalen staan er weer!

Zoeb ik hoop dat jullie het een beetje vol kunnen houden en dat die uitslag er snel is morgen. Ik denk aan jullie.

Ik weet nu even niet zo goed wat ik tegen je kan zeggen :(

It's klinkt als een prachtdag! Heerlijk zoals je het omschrijft.

Ik vond witlof echt een van de ranzigste dingen die er bestaan. Vooral rauwe witlof salade, altijd krijgen wij dat 's zomer te eten gatvertotdemax....tot gisteren. Ik heb gisteren witlof gegeten die ik wel 'te doen' vond. Zelf klaargemaakt

En ja ik ben trots....
luonto, witlof in een koude salade kan best lekker zijn. Ik maak hem altijd met geraspte oude kaas, augurk, ham, gekookt eitje (vooral voor itsman), wat mayonaise en zout en peper. Laatst gooide ik er op het werk gezouten cashew noten door en dat was ook lekker.

Met fruit kan witlof koud ook erg lekker zijn overigens
Dat mag je zijn Luonto! het is grotemenseneten en daar hoor jij nu ook bij gna gna .

Ik ga zo ook maar lekker slapen, al moet ik eerst mijn hamster nog vangen, die loopt weer als een bezetene in zijn rad, het is mij een raadsel waarom ze het zo leuk vinden.......hier een klein filmpje, het is wel donker, maar als ik het licht aan doe houdt hij van schrik op met rennen

poef
Luont ik vond witlof vroeger ook helemaal niet lekker. Maar tegenwoordig eet ik alles. (wat eetbaar is dan wel hé).

Hoewel, nu ik op een niet al te streng dieet sta is dat ook weer niet zo.
Jeetje Gelukkeling, gaat ie de hele avond zo door?
ik ben zo blij dat mijn cavia's dat niet doen gelukkeling
ja de hele nacht als ik hem niet weer in zijn hok zet.
Ohw vandaar dat je hem moet vangen.
Zo krijgen we die 500 berichten snel vol he...

Het hamstertje mag elke avond uit zijn hok in de gang lopen, daar staat dat grote rad. Daar komt hij pas weer uit als ik het vasthoud, zodat hij niet meer kan lopen. Daarna gaat hij gewoon in zijn kooi verder in een iets kleiner exemplaar, maar die gaat niet zo lekker als die grote.

Lieve Zoebie welterusten, ik hoop dat jullie slapen kunnen.
Dank je Geluk. Nog 10 uur. Ik ben aan het aftellen. En ik ga pas naar bed als ik boven mijn laptop in slaap val.
Ja met 100 op een dag kunnen we in het weekend aan het nieuwe topic van Bo beginnen.
Hoi iedereen.

Heb afgelopen dagen een paar keer hier gelezen. Zoebie, ik hoop zo voor je dat het morgen niet een al te slecht bericht is.

En Itsme, nog gefeliciteerd.

Bo, wat stoer dat je meteen je haar eraf hebt geschoren. Het is natuurlijk niet het belangrijkste, maar toch lijkt het me best heftig. Ga zo nog even teruglezen wat er is met Ro.

Als je zin hebt trouwens, we (de fashionista's) hebben gemeet vorige week (weet niet of je dat wist). De foto's van de meet staan in ons gezamelijke album. Misschien iets voor als je je echt verveelt.
Oh en Norre, ik weet dat je hier af en toe leest. Ik weet niet of je nog op hyves komt af en toe, maar ik heb je gemaild.
Goedemorgen.

Nog 3 uurtjes te gaan. En alweer veel te vroeg wakker.
Ach meisje toch, dat kan ik me zo goed voorstellen. In bed liggen is nu ook niet lekker.

Heb je iets om handen, de komende uren?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven