Ik ben zo bang... deel 3
woensdag 3 maart 2010 om 13:04
woensdag 2 juni 2010 om 10:17
Het is hier druk (maar ik zit nu even alleen, dus kan even langskomen bij jullie) en dat is tot de zomervakantie zo. We zijn een gebouw aan het inmeten, en die gegevens moeten in de computer komen te staan. Dat is veel werk en het komt soms ook niet uit (het gebouw loopt om een vierkante binnenplaats heen. Dus als je de gang inmeet, moeten alle kamers daar aan vast komen, maar er zitten altijd wel scheve wanden in en rare hoekjes, of gewoon meetfouten, waardoor het nooit precies uitkomt. Een hele puzzel dus!). Voor de zomervakantie moet het hele gebouw in de computer staan en daarna heb ik niet zoveel meer te doen. Dat zie ik dan wel weer.
De sfeer is wel beter. Mijn baas is tegen niemand meer zo uitgevallen als een paar weken terug tegen mij en m'n leidinggevende. En dat is maar goed ook. Maar ik verwacht dat er, zolang er geen nieuwe projecten bij komen en ik dus na de vakantie echt achterover kan gan leunen, de sfeer wel weer slechter zal worden. Zien we dan wel weer!
Leuk dat je daaraan dacht. Een van de dingen die de blog van de angel van van de week onderuit haalt. Je bent nog met heel veel dingen om je heen bezig!
De sfeer is wel beter. Mijn baas is tegen niemand meer zo uitgevallen als een paar weken terug tegen mij en m'n leidinggevende. En dat is maar goed ook. Maar ik verwacht dat er, zolang er geen nieuwe projecten bij komen en ik dus na de vakantie echt achterover kan gan leunen, de sfeer wel weer slechter zal worden. Zien we dan wel weer!
Leuk dat je daaraan dacht. Een van de dingen die de blog van de angel van van de week onderuit haalt. Je bent nog met heel veel dingen om je heen bezig!
woensdag 2 juni 2010 om 10:18
Haha Phoehee, iieeeuuw hersenen, dat geef ik zelfs niet aan de hond!
Ja hij is stoer hè, mijn ouwe knakker van een hond.
Ik zit 'm al de hele tijd te knuffelen, gewoon, omdat hij er is en omdat het de liefste hond op aarde is.
Gelukkeling, toch ben ik blij met mijn moeders laatste jaar. We hebben in ieder geval gepraat, begrijp je, ook al loste dat niet alles op.
En ik mis haar toch hoor, ondanks haar moeilijke kantjes .
Its, dat duurt nog lang, februari!!! En dan nu al moeten bestellen?
Ja hij is stoer hè, mijn ouwe knakker van een hond.
Ik zit 'm al de hele tijd te knuffelen, gewoon, omdat hij er is en omdat het de liefste hond op aarde is.
Gelukkeling, toch ben ik blij met mijn moeders laatste jaar. We hebben in ieder geval gepraat, begrijp je, ook al loste dat niet alles op.
En ik mis haar toch hoor, ondanks haar moeilijke kantjes .
Its, dat duurt nog lang, februari!!! En dan nu al moeten bestellen?

woensdag 2 juni 2010 om 10:19
Godsamme Bo...dat van je moeder......dat grijpt me altijd zo erg aan, als je dat soort dingen vertelt.
Hoe is het mogelijk.
Dat ze niet zag/wist hoe geweldig je bent, hoe zuinig ze op zo'n dochter als jij had moeten zijn. Kolere, ik zou haar met terugwerkende kracht door elkaar willen schudden weet je dat?
Forumliefdeopafstand noemde Hanke net de band die we allemaal met sommige forummers hebben. Nou meid, die heb ik met jou, die forumliefdeopafstand.
Bakken vol!
Hoe is het mogelijk.
Dat ze niet zag/wist hoe geweldig je bent, hoe zuinig ze op zo'n dochter als jij had moeten zijn. Kolere, ik zou haar met terugwerkende kracht door elkaar willen schudden weet je dat?
Forumliefdeopafstand noemde Hanke net de band die we allemaal met sommige forummers hebben. Nou meid, die heb ik met jou, die forumliefdeopafstand.
Bakken vol!
woensdag 2 juni 2010 om 10:28
de laatste keer was skunk anansie binnen een dag uitverkocht Bo, vandaar dat ik ze nu al wilde hebben (maak nu al grappen tegen itsman dat ik tegen die tijd maar gewoon met mijn zwangere buik moet headbangen en springen)
Ik denk dat forumliefdeopafstand zeker bestaat, en gewone vriendschappen ook
Ik denk dat forumliefdeopafstand zeker bestaat, en gewone vriendschappen ook
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
woensdag 2 juni 2010 om 10:31
Ik zie ineens mijn moeder voor me die door Leo even flink wordt gehusseld
Nee serieus, waarom heb ik het daar nou weer over; we gaan over op leukere dingen totdat Zoebie terug is hoor.
Vandaag staat in het teken van haar en haar man, toch?
Mijn moeder is long gone en ik begin er vrede mee te hebben, langzamerhand.
Its, wat schrijf je daar nou??
Ben je zwanger? Wil je zwanger worden? What's up pussycat?
En Leo, ik snap het begrip forumliefdeopafstand heel goed hoor!
Nee serieus, waarom heb ik het daar nou weer over; we gaan over op leukere dingen totdat Zoebie terug is hoor.
Vandaag staat in het teken van haar en haar man, toch?
Mijn moeder is long gone en ik begin er vrede mee te hebben, langzamerhand.
Its, wat schrijf je daar nou??
Ben je zwanger? Wil je zwanger worden? What's up pussycat?

En Leo, ik snap het begrip forumliefdeopafstand heel goed hoor!
woensdag 2 juni 2010 om 10:40
Jullie bloemen, duimen en alles heeft geholpen. Er zit een cyste en een wijnvlek op de lever. Geen probleem en dat weten ze nu voor de volgende keer. Maar lieverds dit moet echt niet te vaak gebeuren. Ik heb barstende koppijn van de spanning. Niet normaal dit. Ik ging met een klomp steen in mijn lijf het ziekenhuis in en kwam op lucht weer naar buiten. Manlief is ook zo verschrikkelijk blij. Tuurlijk. We zitten elkaar steeds glimlachend aan te kijken. Hadden het eigenlijk allebei niet verwacht. Ik wist ook helemaal niet meer wat ik moest denken.
We zitten hier nu in een halleluja stemming.
We zitten hier nu in een halleluja stemming.
woensdag 2 juni 2010 om 10:47
Als ik nu terug kijk op de afgelopen dagen. Het was een hel. En zo'n oncoloog kan daar wel luchtig over doen, maar het is niet meegevallen de laatste dagen. Als ik jullie niet had gehad, was mijn hart uit mijn lijf gebarsten van de spanning. Bij jullie kon ik het tenminste kwijt. Het is goed dat je de kinderen wilt sparen, maar ergens moet je toch je hart kunnen luchten.
Hier heb ik dat zoals altijd weer kwijt gekund.
Schatten zijn jullie allemaal.
Ik moet tussen elf en half twaalf terug naar het ziekenhuis. Ik heb nog een afspraak bij de oogarts. Die stond om elf uur. Maar ik heb het idee dat het halve ziekenhuis het van ons weet. Want ik mocht opeens ook best een half uurtje later komen.
Hier heb ik dat zoals altijd weer kwijt gekund.
Schatten zijn jullie allemaal.
Ik moet tussen elf en half twaalf terug naar het ziekenhuis. Ik heb nog een afspraak bij de oogarts. Die stond om elf uur. Maar ik heb het idee dat het halve ziekenhuis het van ons weet. Want ik mocht opeens ook best een half uurtje later komen.
woensdag 2 juni 2010 om 10:51
woensdag 2 juni 2010 om 10:53
Manlief gaat vlaai halen. Jippieajee. I
Bo dat wat jij schrijft over je moeder. 't Is hier precies zo. Toen mijn moeder dacht dat ze ging sterven, zei ze dat ze al haar jongens wilde zien. Niets over haar meiden. Terwijl ik naast haar stond. Mijn broer zei nog dat ze ook dochters had, maar ze wilde dat "haar jongens" kwamen. Ik moest toen ook wel even slikken.
Maar we weten dat "haar jongens" alles zijn. En dat wij meiden maar op de 12e,13e en 14e plaats komen. Na haar elf jongens.
Bo dat wat jij schrijft over je moeder. 't Is hier precies zo. Toen mijn moeder dacht dat ze ging sterven, zei ze dat ze al haar jongens wilde zien. Niets over haar meiden. Terwijl ik naast haar stond. Mijn broer zei nog dat ze ook dochters had, maar ze wilde dat "haar jongens" kwamen. Ik moest toen ook wel even slikken.
Maar we weten dat "haar jongens" alles zijn. En dat wij meiden maar op de 12e,13e en 14e plaats komen. Na haar elf jongens.