Relatie problemen,ex terugwillen.

02-06-2010 10:52 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mede forum gebruikers.

Ik heb een probleem , het is nu 2 dagen uit met mijn vriendin ,

Ik zou haa rgraag terugwillen en weet wat ik fout gedaan heb, ik zal even het heele verhaal uitleggen.

7Januari leerde ik haar kennen en het was meteen raak tussen ons.

Zij heeft veel meegemaakt , bijde ouders verloren , en nu ook weer problemen.

Ik was altij dheel anders tegen haar , maar omdat ik mijn problemen niet zij tegen haar werd ik anders , begon haar verkeerd te behandelen en dit besef ik.

Zij had me het vaak gezecht maar ik had het nooit echt door.

Nu is het uit , ik besef goed wat ik fout gedaan heb .

Maar wat kan ik doen?

Ik ben er echt van overtuigt dat zij bij me hoort

Mvg .J
Wat heb je fout gedaan dan?

En hoe denk je dat in de toekomst anders aan te pakken?
Zij is ervan overtuigd dat jij niet bij haar hoort.

Ik ben bang dat jij je daar bij neer moet leggen.

Geen enkel probleem rechtvaardigt het om je partner slecht te behandelen.Dus als je ooit weer aan een relatie begint, maak nooit meer die fout.
Ik dacht dat ik erg was met spelling

Fijn dat je overtuigt bent dat zij bij jou hoort. Blijkbaar denkt zij er anders over.

Wat maakt alles nu anders?
Helaas... te laat. Zij is er nu van overtuigd dat jij niet bij háár hoort...
Peas on earth!
wat houdt dat verkeerd behandelen van jou in? en waarom zou je het nu niet weer doen? wat is er veranderd aan jou / bij jou behalve dat zij het uitgemaakt heeft?
Goh, jij klinkt heul erg als mijn ex. Die wist ook opeens nadat ik bij hem weg was gegaan, dat hij echt heel erg veel van mij hield. Daarvoor wist hij dat helemaal niet zo goed. Hij wist ook opeens wat er allemaal mis was geweest want hij wilde szo graag dat ik weer terugkwam. Hij ging volkomen voorbij aan het feit dat het mij veel moeite gekost heeft om de beslissing te nemen en uit te voeren. HIj ging ook volkomen voorbij aan het feit dat toen de keuze eenmaal gemaakt was, dat voor mij ook echt definitief was en dat ik in mijn verdriet volstrekt geen behoefte had om van hem te horen hoezeer hij wel veranderd was en hoe alles wel weer goed zou komen. Want hij had kansen genoeg gehad. Ik wilde vooral dat hij mij met rust liet.

Je zegt dat jullie sinds januari bij elkaar waren. 5 maanden in totaal dus. En jij presteert het om de eerste 5 maanden je ex slecht te behandelen, buiten te sluiten en niet op haar signalen te reageren.

Ik weet het niet hoor, maar mij lijkt het toe dat de eerste 5 maanden een periode van verliefdheid zouden zijn en niet 1 van problemen. Verder is mijn visie nu, dat als iemand VOOR de breuk zijn partner slecht behandeld, diegene in 2 dagen (!!!) NA de breuk echt niet zoveel veranderd zal zijn. Ik denk dat het puur om gekwetst ego gaat, en om het willen hebben wat is weggegaan. Het gaat m.i. volstrekt niet om liefde of bij elkaar horen, dus laat het rusten.

Als je echt van haar zou houden, zou je voor haar willen wat het beste voor haar is. En dat lees ik niet terug in je bericht. Je schrijft 'dat zij bij jou hoort'. Je schrijft niet wat voor haar goed is. Goed voor haar is rouwen om de verbroken relatie, weten dat ze de juiste keuze gemaakt heeft en haar leven leven zoals zij het hebben wil.

Goed voor jou is rouwen om de verbroken relatie, loslaten en er lering uit trekken voor de volgende keer.
schreef jouw ex ook zo slecht nederlands?
quote:Vlammetje1203 schreef op 02 juni 2010 @ 11:13:

Goed voor jou is rouwen om de verbroken relatie, loslaten en er lering uit trekken voor de volgende keer.En er een basiscursus nederlands tegenaan gooien.
Typisch gevalletje van berouw komt na de zonde

je bent te laat, het is over en uit

Deal ermee en zorg dat het in het vervolg niet meer gebeurd!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
.
anoniem_104649 wijzigde dit bericht op 02-06-2010 12:47
Reden: off-topic
% gewijzigd
Viva la vida
quote:Summerdance schreef op 02 juni 2010 @ 11:56:

Typisch gevalletje van berouw komt na de zonde

je bent te laat, het is over en uit

Deal ermee en zorg dat het in het vervolg niet meer gebeurd!Inderdaad! Sluit ik mij helemaal bij aan! Ik ervaar het zelf ook altijd op die manier... Maar wat jij zegt, dan zijn ze te laat! En een goede les voor de volgende keer...!
Misschien is dit iets voor je...?

http://www.terugbijmijnex ... OaGz_yRgaICFYYrDgodgXIGEQ
Only dead fish go with the flow
quote:ndh86 schreef op 02 juni 2010 @ 11:59:

Kortom, wie zonder zonde is, werpt de eerste steen. [afbeelding]En toen voelde jij je meteen geroepen?
ach ik stel slechts een vraag... maar bedankt voor het corrigeren hoor. Doe je dat ook nog bij de OP als jij er dus zo goed in bent? Dat maakt het een stuk leesbaarder...
Verkeerde topictitel, hoe kan je relatieproblemen hebben als het uit is?

Jammer voor je joh, leer je les, droog je tranen en move on. Next!
Ik krijg er een refrein van een nummer van in me hoofd:

Een man weet niet wat hij mist,

maar als ze er niet is.

Als ze er niet is,

weet een man pas wat hij mist.
Z
aha nh86 is ook niet zonder zonde.....
.
% gewijzigd
Viva la vida
.
% gewijzigd
Viva la vida
.
anoniem_104649 wijzigde dit bericht op 02-06-2010 12:48
% gewijzigd
Viva la vida
zeg stenengooier/ topicvervuiler ndh86, ik stel een vraag aan vlammetje jij duikt er meteen boven op.... hou eens op.
.
anoniem_104649 wijzigde dit bericht op 02-06-2010 12:48
% gewijzigd
Viva la vida
,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven