A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
goedemorgen allemaal en fijne dag!
Ja, da's lekker, Dee. Probleem, vond ik, was dan dat íedereen wakker zou worden, als Milo blafte. Bovendien.. als wij gewoon 's avonds in de woonkamer zitten, tv kijken ofzo, dan schrikken wij ons echt de pleuris als hij plotseling blaft. Dat wilde ik mezelf niet al slapend aandoen

En voor iedereen inderdaad: een goede morgen, fijne dag en heerlijk weekend!
Later is nu

Hier schijnt het zonnetje... ga ik vanmiddag even heerlijk met boek op balkonnetje!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Lekker he Freak, heb ik vanmiddag ook gedaan, en nieuwe boeken gehaald moest ook een flinke boete betalen, oeps toch iets vaker naar de bieb:P

Honden zijn geweldig, maar dat geblaf vind ik wel een minpunt, het klinkt altijd zo hard;-)

Wij hebben sinds gisteren een logeer hondje erbij een liefie, en hoe meer honden hoe leuker, straks hebben we er even drie, en die derde is heel bijzonder leuk!

Utrecht is sowieso een super stad, dus zeker leuk om te meeten Jasmine:-)

Ik ben vanavond naar een toneelvoorstelling geweest, in een kerk, zo kom je nog eens ergens:P

Thee is je computer nou nog steeds niet gemaakt?
.
Ha gelukt, ik zag opeens die tijd 1.11 mooie tijd om te posten:-)

Ik heb wel iets met getallen:P
.
Da's indaad een mooie tijd Tweeling, hoewel ik liever voor 11.11 zou gaan, ivm tijd van de dag Leuk altijd, die logeerhondjes bij jullie! Die komen er bij Elvis echt niet in! Ben ook benieuwd of Milo het wel leuk zou vinden.

Speciaal, een voorstelling in een kerk

Ik ga vandaag echt m'n best doen het boek, dat ik al weken aan 't lezen ben, uit te lezen. Lastige van moeder zijn; dat er steeds weer wat van je gevraagd wordt (maar goed, ik zit nu ook al zo'n 3 kwartier aan de pc.. ) Ik heb een nieuw boek "Julia's reis" gekocht. Is een verhalend boek, voor kinderen, over kunstgeschiedenis. Een meisje dat via een schilderij met allerlei schilders en hun stromingen in aanraking komt. Lijkt me heel speciaal en leuk, maar eerst dat andere boek uit. Nog steeds Stephen King.
Later is nu
quote:tweeling schreef op 29 mei 2010 @ 01:11:

en hoe meer honden hoe leuker, straks hebben we er even drie, en die derde is heel bijzonder leuk!

Dat kan ik beamen!

Klinkt leuk Dream, dat kunstboek! En ken jij "Wreck this Journal"? Er is een topic over hier op Overig. Volgens mij echt iets voor jou.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
'Nee, ken ik niet. IK zie de topictitel altijd wel langskomen en vraag me dan af waar het over gaat?

Gisteren hoofpijn, vandaag buikpijn.. raad es

Jippiiee, weekend

Afijn

kompwelweergoe
Later is nu
Chocolaatje erbij dan maar

Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Oooh, lékker!

Van Wrech this Journal kreeg ik allemaal leuke ideeën en wat doe ik? Pff.. Jaja, heb m'n dag niet. kweetut.

heb net bedacht dat feestje van LE gewoon filmpje kijken in huis wordt. Hij vindt het leuk, ik wel zo rustig. Heb ik dan wel weer geinige uitnodigingen voor gemaakt.

Ik wil trouwens gezonder eten, afvallen enzo.. past chocolade niet helemaal bij. Ook niet als het een nuttig toetsenbord is.. jammer. (merk trouwens wel dat ik zoetige dingen aan 't zoeken ben, en nu valt pas het kwartje )

Mijn vaders zus was op mijn leeftijd al van deze ellende af, mijn zus was op mijn leeftijd al druk aan 't 'overgaan' en is er nu van af. Ik zou zeggen: "kommaarop!!!"
Later is nu
Zó, die waren er vroeg bij dan! Balen dat je zo'n last hebt en je dag niet hebt. "Gelukkig" is het lekker weer om binnen te bivakkeren.

Ik heb zo een verjaardag, wel jammer dat we niet buiten kunnen zitten. Jammer, jammer.... ERG jammer!! Gelukkig kunnen we wel meteen aan de borrel, op dit tijdstip
Ik had gisteren ook een verjaardag.. haha van Bobo.. in een pretpark.. Mini heeft genoten!

De boetes is voor mij een reden om niet naar de bieb te gaan.. erg he?

Verder weinig nieuws trouwens.....
Hi Freak, Bobo? Als in van dat tijdschrift waar ik vroeger op geabonneerd was...? Bestaat dat nog? Of denk ik helemaal de verkeerde richting uit?

Tjemig zeg, heb gisteravondnacht Pinkpop zitten kijken, lag om half 4 op bed . Moet ik niet te vaak doen, pffff.

De Wreck this Journal heb ik bij de Selexys op de Kunstafdeling gevonden Dream, voor het geval je niet meer bij dat topic kijkt. En hij lag ook voorin de winkel op een tafel met de meest populaire boeken.
Dee bedankt. Onderstaande schreef ik daar ook:

Oké, ik heb 'm gekocht, was wel even zoeken bij Selexys (bij ons niet bij de populairste boeken, wel bij de kunstboeken, maar ik zocht eerst heel eigenwijs bij de hobby.. dat was er gelukkig naast )

Heb besloten 'm niet voor mezelf te houden. Ik vind m ook echt wat voor m'n nichtje. Zij hoopt binnenkort haar havo-diploma in ontvangst te nemen en dit leek me een leuk cadeautje. Ze vindt tekenen heel leuk maar is, net als haar tante , nogal perfectionistisch ingesteld. Het eigenlijk allemaal per direct goed. Ik hoop dan ook dat dit boekje haar stimuleert. Voordat k 't weggeef, blader ik nog door naar leuke tips en schrijf ze over. Maak ik m'n eigen journalwreck (of niet... )

Ik heb al zoveel knutsel en andere boekjes/schriftjes en spulletjes. Nog zoiets werd zelfs mij eigenlijk teveel. Voor m'n nichtje koop ik nog wel wat knutselspulletjes erbij
Later is nu
Eh... bobo, dat vroeg ik me ook af Freak

Tot half 4 Pinkpop kijken, had je er niet beter heen kunnen gaan Dee?
Later is nu
Zooo sjielug.. Milo heeft een teek op zn wang. Een hele dikke. We merkten al een tijdje dat er daar iets was, maar zelfs na onderzoek niet gezien dat er een teek zat. Tot nu, zo'n dik blauwgrijs beest, ieuwww! En ik kan 'm dus niet verwijderen. 't Beest doet Milo pijn, dus ik mag er niet aankomen. Ben al bij een buurman geweest, die ook honden heeft, maar ook met z'n 2en konden we dat kleine hondje niet zo stil houden, dat we de teek konden verwijderen. IK zit er nog over te denken... vroeger verdoofden we de teek met alcohol, nu weet ik dat je dat beslist niet moet doen, dat ie zich dan bedreigd voelt en juist gaat spugen en je dus kan besmetten (ik denk ook dat onze honden allemaal Lyme gehad hebben.. ze kregen uiteindelijk allemaal dezelfde soort klachten) Nu zit ik erover te denken om Milo te verdoven met alcohol Deze teek heeft zich toch al bedreigd gevoelt, denk ik, want Milo heeft veelvuldig met z'n pootje over z'n wang gewreven.

Doordat LD al ergens anders een teek(je) gespot had, heb ik al wel een nieuwe vlooien/tekenband omgedaan. (en het teekje verwijderd) Het beest zal dus vannacht wel doodgaan óf zich sowieso laten vallen, omdat ie vol zit (IIEEUW) maar ik vind het zó sneu voor Milo.

Ook dat we met man en macht hebben geprobeerd 'm stil te houden.

De ideeën die ik leuk vond uit Wreck this Journal heb ik overgeschreven. Nu nog een boekje (dat ik al heb) bestempelen als mijn WTJ. (en ik merk dat ik neig naar een ander boekje/schriftje kopen )

Verder zit ik vol enthousiaste creatieve ideeën, die ik éérst maar eens uit moet gaan voeren
Later is nu
Ik krijg er trouwens behoorlijk de kriebels van dat Milo zo veel en makkelijk teken opdoet, gewoon hier in het park! (en misschien wel in de tuin )
Later is nu
Leuk dat je de Wreck voor je nichtje gekocht hebt, en goed idee om er eerst even zelf wat ideeen uit te halen (goeie zin...) voor je eigen boekjes. Kan me voorstellen dat de WtJ een beetje teveel van het goede is als je al zelf van die boekjes hebt (ook een goede zin zeg ).

BAaaaahhhh, die teken! Ff afkloppen dat mijn hond er niet veel last van heeft, hoewel ik toch redelijk wat in bos loop (en in park, elke dag, maar daar doet 'ie ze volgens mij niet op, in park loopt ' ie altijd aangelijnd, en dus niet onder bosjes ofzo door te struinen).

Ik heb altijd zo'n pipetje met van dat spul, en ik kan nu toch echt even niet op de naam komen.... voor mijn gevoel werkt een vlooienband niet zo goed, maar dat is op niks gebasseerd, nog nooit geprobeerd namelijk.

Ik geef dat spul wel het hele jaar door tegenwoordig (zo'n beetje maandelijks) want ik heb ook weleens een teek in november ofzo weggehaald. Wat een walgelijke beestjes, en waar dienen ze toe, echt nérgens volgens mij.

En , Milo verdoven met alcohol. En ja, mss had ik beter gewoon naar Pinkpop kunnen gaan, had ik wrs eerder op bed gelegen, incl. treinreis, haha. Heb je er iets van gezien? Vond optreden van Pink erg gaaf, met dat gevlieg door de lucht, spectaculair!
Ja... ik klik op verzenden en weet de naam weer, Frontline heet het.
Sja.. stomme is, de dierenwinkeleigenaar (kijk, als dat geen galgjewoord is!) raadde me ook druppels aan, maar ik heb dus goede ervaringen met de vlooien/tekenband. Steeds als hij 'm niet omheeft, of het is oud, krijgt Milo weer een teek of vlo. Maar met druppels was deze teek dus al eerder doodgegaan. Hij heeft zich uiteindelijk vanavond laten vallen. Helaas heeft Elvis 'm niet herkend als vies eng K*Tbeest en 't naar buiten gegooid. Liever had ik 'm (haar eigenlijk) door de wc gespoeld. Nu zitten er dus honderden potientiele kleine teekjes vlak voor m'n deur. Ik kan 'haar' nier meer vinden.

Nee, ik heb niets van Pink gezien.

Doe ook even niets creatiefs nu. Ben bekaf van 'kinder'feestje voorbereiden en houden en (deels) weer opruimen. Blegh.

Dit weekend ga ik lekker 2 vogelhuisjes verven
Later is nu
Oooh, die Elvis, wat 'n sukkel onhandig van hem . Zó heb je 1 hond, zó heb je een legertje enge diertjes erbij... Ik spoel ze ook altijd door de wc.

Oh ja, je had een jarige! Gefeliciteerd met je zoon!

Gatver wat een verhaal zeg over die teken... pfff gruwel

En ja bobo van dat tijdschrift hij werd 40 net als ik

Hier heerlijk aan het genieten van het mooie weer.. gisteren mijn balkonnetjes op gevrolijkt.... echt super leuk geworden

Fijne dag allemaal!
haha, zoon was een maand terug jarig Dee .. maar in meivakantie, bijna tegelijk met vriendjes. Tel daar een-moeder-zonder-zin-in-feestje bijop en nog wat andere weekendactiviteiten en je bent zo een maand verder met feestje. Had hij nou, zoals z'n moeder voorstelde, naar het zwembad gegaan, dan was het feestje alláng geweest!

(geen idee of ik 'm volgend jaar nog een keus geef.. ligt eraan hoe ik me dan voel)

Haha, een feestje van Bobo het tijdschrift. Da's grappig!

Bobo ziet er jong uit voor z'n leeftijd dan! (net als jij natuurlijk, Freak )

M'n dochter heeft - eindelijk volgens haar - een mobieltje en is de koningin te rijk. Vroeg vanmorgen of ze haar vriendinnetje mocht smssen.. ik dacht dat ze dat allang gedaan zou hebben

Leuk Freak, balkonnetje opvrolijken. Hoewel ik gek ben op m'n tuin, is een balkon eigenlijk wel zo overzichtelijk. Mogelijk dat ik dit weekend eindelijk m'n tuin es op ga ruimen/vegen/eh.. ofzo

Later is nu
Klinkt goed Freak. Tijdschrift Bobo dus, wat grappig. Ik had daar vroeger een abonnement op en was daar blijkbaar zó gek op dat m'n moeder me een tijdje Bo genoemd heeft, haha.

Nah, haha, dan heb ik je inmiddels mss 2x gefeliciteerd met je zoon...ik weet het niet meer met mijn vergietgeheugen. Maar weet je wat, de zon schijnt, ik feliciteer je gewoon nog een keer

http://www.feest-dj.be/images/dj-verjaardagsfeest.jpg

Lekker voor LD dat ze een mobieltje heeft, kan me voorstellen dat ze het helemaal geweldig vindt! Ik ben eigenlijk nog heel erg tevreden met m'n huidige mobiel, maar zou ook wel heel graag mobiel internet willen... dilemma dilemma. Maar ja, ik kan nu voor 9,- per maand 200 sms sturen en 100 min bellen. Ook wel weer erg aantrekkelijk.

Zo moet ' ie...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven