Tetterettes tetteren nog steeds verder
zondag 16 mei 2010 om 18:17
Het topic waarin de eerste tettermeet gaat plaatsvinden!
Deel 6 alweer
Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.
Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet
Op de foto een aantal van onze mooierds
Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!
Hier een link naar het vorige topic:
Tetterettes, tetter hier lekker door.
Deel 6 alweer
Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.
Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet
Op de foto een aantal van onze mooierds
Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!
Hier een link naar het vorige topic:
Tetterettes, tetter hier lekker door.

woensdag 2 juni 2010 om 13:34
Hahaha weer bijna wit. Grappig hoor
Je zei dat hij ook bij jou zou komen. Gaat dat nog door dan? Zit hij nog op Mirtos of is hij al hier?
Fijn dat het al wat beter met Tipsy gaat! En wat sneu dat ze geen kattenvoer gewend is. Nou ja, koop maar wat super lekkere blikjes en brokjes, dan gaat het vast wel lukken! Eerste stap is gezet, ze eet en drinkt!
Hoeveel Mirtos katten heb je nu? Ik heb begrepen dat Blanche geplaatst is. Heb je trouwens nog gehoord hoe dat gaat? Lijkt me fijn om te horen of het goed gaat enzo! Maar je had er toch nog eentje? Mystique of zo? Of zit ik nu de boel door elkaar te halen?
Je zei dat hij ook bij jou zou komen. Gaat dat nog door dan? Zit hij nog op Mirtos of is hij al hier?
Fijn dat het al wat beter met Tipsy gaat! En wat sneu dat ze geen kattenvoer gewend is. Nou ja, koop maar wat super lekkere blikjes en brokjes, dan gaat het vast wel lukken! Eerste stap is gezet, ze eet en drinkt!
Hoeveel Mirtos katten heb je nu? Ik heb begrepen dat Blanche geplaatst is. Heb je trouwens nog gehoord hoe dat gaat? Lijkt me fijn om te horen of het goed gaat enzo! Maar je had er toch nog eentje? Mystique of zo? Of zit ik nu de boel door elkaar te halen?
woensdag 2 juni 2010 om 13:42
Blanche is weg inderdaad. Gaat goed bij haar nieuwe baasje. Blanche is daar ook echt beter op haar plek dan bij mij. Die vrouw is helemaal verliefd op Blanche. Ik vond Blanche ook echt een schat maar af en toe... Daar heeft ze het echt beter. Aan Blanche had ik echt een tweede kind, inclusief time-outs op de gang op zn tijd
Ik heb nu inderdaad Mystique:
Die past hier echt perfect tussen. Was gewoon meteen thuis.
En Tipsy.
En mn eigen twee katten die gewoon niet reageren op Tips.
Ik heb nu inderdaad Mystique:
Die past hier echt perfect tussen. Was gewoon meteen thuis.
En Tipsy.
En mn eigen twee katten die gewoon niet reageren op Tips.

woensdag 2 juni 2010 om 17:02
ben er ook weer.
Heftige sessie hapto gehad en daarna met dikke ogen een durp verder gereden.
Heb met een collega geluncht en lekker op terras gezeten.
en als we dan toch Griekse poezenfoto's spammen doe ik even mee
Mijn lieverdje op Lesbos (al wel een week goed gevoed...hier ziet ie er al lekker uit)
en hier wist ie al dattie mee naar huis mocht blijkbaar

woensdag 2 juni 2010 om 17:09
Jaaaa foto's van poezen. heerlijk.
Meer meer meer!
Wat ziet zm er daar Prachtig uit zeg. Kan me voorstellen dat je hem hebt meegenomen..
Ik heb net een duur (voor mijn doen) spijkerjasje gekocht bij miss etam (normaal ga ik daar nooit naar binnen maar nu zag ik zo veel leuks!).
Tis niet eens een 'heel' spijkerjasje, maar zo'n halve tot onder je tiet, maar ik vond hem zo leuk ..
En dan mag mijn vriend me toch best weleens verwennen?
(ja ik heb zijn pinpas gebruikt.. en dat weet hij nog niet
)
http://www.wehkamp.nl/Zoe ... N=186&F=1&F=2&F=3&F=5&F=6
Deze is het. En nu moeten jullie allemaal zeggen dat hij leuk is, anders.. anders... ga ik huilen
Meer meer meer!
Wat ziet zm er daar Prachtig uit zeg. Kan me voorstellen dat je hem hebt meegenomen..
Ik heb net een duur (voor mijn doen) spijkerjasje gekocht bij miss etam (normaal ga ik daar nooit naar binnen maar nu zag ik zo veel leuks!).
Tis niet eens een 'heel' spijkerjasje, maar zo'n halve tot onder je tiet, maar ik vond hem zo leuk ..
En dan mag mijn vriend me toch best weleens verwennen?
(ja ik heb zijn pinpas gebruikt.. en dat weet hij nog niet

http://www.wehkamp.nl/Zoe ... N=186&F=1&F=2&F=3&F=5&F=6
Deze is het. En nu moeten jullie allemaal zeggen dat hij leuk is, anders.. anders... ga ik huilen

Poelepoelepoelepoes!
woensdag 2 juni 2010 om 17:15
Leuk Heartwork!!
ik heb vorig jaar ook zo'n kort jackje gekocht maar 1x aangehad (ook van MissE trouwens)
Is niet geschikt voor mijn lijf..
zal nog even fotootje uploaden van ZM als skeletje (begin van de vakantie)
wat ontwormen,ontvlooien en een paar dagen echt kattenvoer al niet voor verschil kan maken....
ik heb vorig jaar ook zo'n kort jackje gekocht maar 1x aangehad (ook van MissE trouwens)
Is niet geschikt voor mijn lijf..
zal nog even fotootje uploaden van ZM als skeletje (begin van de vakantie)
wat ontwormen,ontvlooien en een paar dagen echt kattenvoer al niet voor verschil kan maken....

woensdag 2 juni 2010 om 17:43
Jeetje Bieb, wat is hij opgeknapt zeg! Van zo'n mager scharminkel naar een lekker dikke kater. Hij had zelfs een rimpelbuikje, zo dun was hij.
Ik krijg vanavond de kleine Neo en zijn bazinnetjes op visite. Dat is dat kleine witte hondje waar ik een tijdje geleden een foto van heb geplaatst. Eens kijken hoe het gaat met de grote Tara er naast. Hondje is nog kleiner dan Taartjes kop.
Ik krijg vanavond de kleine Neo en zijn bazinnetjes op visite. Dat is dat kleine witte hondje waar ik een tijdje geleden een foto van heb geplaatst. Eens kijken hoe het gaat met de grote Tara er naast. Hondje is nog kleiner dan Taartjes kop.
woensdag 2 juni 2010 om 18:00
Zo, Puk is geknipt en geschoren weer thuis. Alles prima gegaan, hij is goed wakker en is zich aan het wassen, wassen, wassen... DA vond hem met zijn 4,5 kg al wel wat fors (maar hij zei al wel dat hij een beetje een zeikerd is daarin) dus ik kreeg ook gelijk een proefverpakking hills voer en een infofolder mee. Jajaja. Ik heb net even op zooplus gekeken maar wat is dat duuur. En ik vind het (nog) niet nodig.
Ik ben mijn eigen bananenschil
woensdag 2 juni 2010 om 18:19
tetters, ik zwaai even mobiel want internet ligt er hier uit . Mogelijk al bijna de hele middag want we waren even wat dingetjes halen en hebben uiteindelijk zelfs een outfit voor man bij elkaar geshopt voor de bruiloft die we volgende week hebben. Haske leuk, maar iets duurder dan gepland want bij terugkomst hadden we een parkeerbon.
Puk is weer lekker thuis zie ik! En Splinter zit aan de staalpillen en Bieb had een heftig haptobezoek. En er staan ook leuke afbeeldingen maar die kan ik nu helaas niet zien.
Hopelijk werkt alles straks weer naar behoren
En anders tot later!
Puk is weer lekker thuis zie ik! En Splinter zit aan de staalpillen en Bieb had een heftig haptobezoek. En er staan ook leuke afbeeldingen maar die kan ik nu helaas niet zien.
Hopelijk werkt alles straks weer naar behoren
En anders tot later!