Tetterettes tetteren nog steeds verder

16-05-2010 18:17 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic waarin de eerste tettermeet gaat plaatsvinden!

Deel 6 alweer

Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.

Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet

Op de foto een aantal van onze mooierds

Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!

Hier een link naar het vorige topic:

Tetterettes, tetter hier lekker door.
Olijf, mijn DA castreert onder plaatselijke verdoving. Ideaal, kan gewoon tijdens het spreekuur en ze kunnen dus meteen weer mee naar huis!! Geen zware narcose nodig, hoeven ook niet nuchter te zijn. Kan me nog herinneren dat Joris spelend er heen ging en weer spelend thuis kwam. Die oen had amper in de gaten wat er gebeurde
Ik heb net de tandarts gebeld dat ik echt dacht dat ik vandaag heen moest. Ze heeft nog een plekje om half 1 dus brrrrrr.

Wie zijn balletjes gingen er vandaag af? Olijfje? Nou sterkte.

Bieb ook succes.

Vanmiddag lees ik wel even bij.

Tot laterz.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Olijfje_ schreef op 02 juni 2010 @ 10:38:

Ha Splinter, ik denk niet dat de castratie van Puk zal helpen tegen de zware bas van Fido

Niet?

(ik was al bang dat ik het een beetje door elkaar had gegooiod....)

Slofje, bedankt! Ik had in het weekend zelf ook gekeken bij de drogist naar iets met staal, maar niks gevonden. Dit zoekt beter!

Verder ben ik weer bijgelezen.

HW, hoop dat je je wat beter voelt vandaag!

En Zoebie, ik duim voor jullie!

MV, 'balletjes' is wel een beetje een understatement hoor! Heb je de foto's gezien?

Succes bij de tandarts straks!

En Bieb, jij succes bij de hapto!
Succes MV, dan ben je er straks maar vanaf! Ik ben ook wel eens een afspraak bij de tandarts vergeten. Was op een stralende zomerdag en ik lag heerlijk bij de Rijn in het zonnetje toen ik ineens bedacht dat ik dus naar de tandarts had gemoeten. Was ook geen probleem hoor, als je dit niet elke keer doet, maken ze er meestal geen probleem van.

En niet mijn ballen gaan er af maar die van Puk
Ik ben mijn eigen bananenschil
[quote

Slofje, bedankt! Ik had in het weekend zelf ook gekeken bij de drogist naar iets met staal, maar niks gevonden. Dit zoekt beter!

[/quote]

Splinter, ik zie net dat de drogist hier in het dorp een DIO drogist is en geen DA, dus weet niet of DA dat merk ook verkoopt. Tis dus in ieder geval van TopPharm
Mogge tetters, vandaag minder kiespijn maar wel bonkende koppijn . Schiet niet op zo, dus ik heb er maar weer wat paracetamol met caffeine ingegooid. Man is ook thuis ivm installatie van een zonneboiler en heeft net kaarten gescoord voor Skunk Anansie!! Dus Its, wij doen een minimeet in de HMH
Met Zoebie´s man is alles goed!!! Een cyste en een wijnvlek. Las het net op Robo´s topic. Niet iedereen leest daar denk ik maar dit wilde ik jullie niet onthouden.

Wat een goed nieuws voor Zoebie en haar man! Ik ga daar ook even lezen
Ohhh, wat fijn, wat heerlijk, wat zalig voor Zoebie & Zoebman!!
Ik ben trouwens nu keurig ongesteld en heb prompt knetterende hoofdpijn. Fijn Zo ff pijnstiller nemen en dan ff plat. Tot later!
Zoeb, wat heerlijk! Super zeg. Geef elkaar een dikke knuffel en hou die heel lang vast. quote:Olijfje_ schreef op 02 juni 2010 @ 11:51:

Ik ben trouwens nu keurig ongesteld en heb prompt knetterende hoofdpijn. Fijn Zo ff pijnstiller nemen en dan ff plat. Tot later!

Ook joepie! Althans....met het 1e deel van je berichtje dan.

Voor de rest:
Olijf, beter hoofdpijn dan niet ongesteld
Dat is ook zo! Ben ook wel bij hoor, baal alleen een beetje dat ik nu flinke bonskop heb.
Goedemiddag dames,

Ik zie dat er teveel is geschreven om op het werk bij te lezen. Kwam alleen even kijken of ik iets van Ratteke had gehoord. Wil even een dikke geven. Hoe is het nu het plan van aanpak, medicijnen, of therapie? Erg vervelend dat het niet over lijkt te gaan. Maar gelukkig kan je nog steeds goed geld uitgeven *grijns* moet veel gebeuren wil ik dat niet meer kunnen.

Ik zal thuis eens even zoeken naar dat spelletje, en dan lees ik bij en zal ik meer reageren. Nu moet ik weer aan het werk, het is stikdruk (alweer) hier....

Tot straks (lekker weer he)
Olijf dat is zeker balen van je bonskop maar fijn dat je ongesteld bent geworden.

voor Zoebie man...

En over de rui... ehm ja... ik heb nog niet zo heel lang geleden bij de dierenarts gezeten met mn konijnen omdat hij er zo 'schurftig' uitzag Hij was in de rui....

Sollicitatiegesprek: Mja ik weet niet. Maar het is iig sollicitatietraining.
Waarom mja, Klets? Maar wat je zegt: het is in ieder geval altijd nuttig!

Oh Splinter, ik had je gisteren nog in mijn hand zitten. Je deed best pijn

Om 4.30 werd ik wakker van deze tante. Ze heeft gedronken en gegeten, is op de bak geweest en heeft toen de ramen vakkundig gecheckt op onsnappingsmogelijkheden.

Ze heeft ook echt in de gordijnen gehangen... Ik kon niet meer slapen en viel pas weer om 6.00 in slaap en toen versliep ik me ook nog eens bijna
Ik heb nu wel mn diploma's gevonden zie ik op de foto
Gegeten en gedronken!!!!!! Goed zo, Klets!!! En ach, het zijn maar gordijnen

Wat een schatje trouwens. Heb je je speciaal ingeschreven voor alleen maar (bijna) witte katten ofzo
Heeee, poes is onder de bank weg! Wat goed van haar. Gaat het nu een beetje beter? Iig bak en eten en drinken. Dat is altijd goed.
Als ik nu naar het poesje kijk denk ik dat dit een grote dondersteen kan worden als ze eenmaal ontdooid is.

Tara is ook een grote dondersteen. Ik heb net een restje nasi opgegeten, er zat nog wat in de pan en op mijn bord dus dat heb ik in de prullenbak gegooid. Taartje nog een stukkie kroepoek gegeven en ben weer gaan zitten. Hoor ik plastic ritselen.... dat kan niet... Maar ja hoor, madame zat met dr kop helemaal in de prullenbak alle nasi op te vreten! Stoute hond!
Klets, heb je je gesprek al gehad?
Ik kreeg een mailtje dat ze waarschijnlijk ook geen katttenvoer gewend was. Ze kreeg gewoon restjes. Een andere katten die bij dezelfde vrouw vandaan kwam, was ook zo totaal in de stress geschoten.

Ze zit nu in afzondering in mijn slaapkamer... heeft ze alle tijd om te wennen.

Slof:

Je zou het bijna denken he Deze zou ook bij mij komen, ik vind zijn verhaaltje zo leuk:

"Mojo is volgens de asielbeheerder de meest verbazingwekkende kat die ze ooit hebben gehad. Hij krijgt altijd van iedereen alle aandacht omdat hij zo charmant is. Ook praat hij met een hele diepe stem terug als iemand wat tegen hem zegt. Hij is ontzettend lief en vindt het heerlijk om uren te knuffelen. Samen met zijn 3 beste kameraadjes heeft hij de grootste lol, ze spelen wat af op een dag! Mojo wil ook graag bij een andere kat geplaatst worden. Mojo is een gecastreerde kater van ongeveer 6 jaar oud."

En weer een overwegend witte! Maar het verhaaltje klinkt erg aantrekkelijk. Mooi poezebeest. Deze krijg je toch niet? Of wel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven