Tetterettes tetteren nog steeds verder
zondag 16 mei 2010 om 18:17
Het topic waarin de eerste tettermeet gaat plaatsvinden!
Deel 6 alweer
Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.
Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet
Op de foto een aantal van onze mooierds
Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!
Hier een link naar het vorige topic:
Tetterettes, tetter hier lekker door.
Deel 6 alweer
Waar we lekker verder kunnen tetteren over onze liefde voor onze dieren.
Het gaat inmiddels allang niet meer alleen over de dieren en off-topic kennen we niet
Op de foto een aantal van onze mooierds
Wie zin heeft...klets tetter lekker mee!!
Hier een link naar het vorige topic:
Tetterettes, tetter hier lekker door.
woensdag 2 juni 2010 om 19:38
quote:Slofje schreef op 02 juni 2010 @ 16:24:
[...]
Ik snap het niet Doen we toch allemaal?
Ik vond het grappig dat je steeds 'hoi klets' zei.
Ging verder nergens over.
Bieb: Goed dat het wel wat bij je losmaakt die haptonoom. Dan spoelt het tenminste even lekker door
Heeeerlijke kat is dat zwarte monster toch. Wel fijn dat jullie het er in ieder geval over eens zijn dat hij bij jou blijft wonen
Mystique heeft zo'n aparte eigenschap. Als je hard praat of (zoals dochter dan) ligt te huilen dat je niet wil slapen dan komt ze altijd bij je liggen. Een echte troostkat
Mag ik trouwens even antwoord geven voor Boog, Its? Hij neemt geen kat tot hij zijn eigen huis heeft.
Rat, leuk van het kleine witte hondje
Olijf: Ben benieuwd wanneer hij weer een beetje normaal kan zitten
HW: Leuk jasje. Leuk ook zo'n vriend met pinpas Hoeveel uur ga je eigenlijk werken straks? Heb je het nog over het opzetten van dat vak gehad? Voel je je daar al zekerder over?
[...]
Ik snap het niet Doen we toch allemaal?
Ik vond het grappig dat je steeds 'hoi klets' zei.
Ging verder nergens over.
Bieb: Goed dat het wel wat bij je losmaakt die haptonoom. Dan spoelt het tenminste even lekker door
Mystique heeft zo'n aparte eigenschap. Als je hard praat of (zoals dochter dan) ligt te huilen dat je niet wil slapen dan komt ze altijd bij je liggen. Een echte troostkat
Mag ik trouwens even antwoord geven voor Boog, Its? Hij neemt geen kat tot hij zijn eigen huis heeft.
Rat, leuk van het kleine witte hondje
Olijf: Ben benieuwd wanneer hij weer een beetje normaal kan zitten
HW: Leuk jasje. Leuk ook zo'n vriend met pinpas Hoeveel uur ga je eigenlijk werken straks? Heb je het nog over het opzetten van dat vak gehad? Voel je je daar al zekerder over?
woensdag 2 juni 2010 om 19:53
Grrrr...zit ik stuk te typen..verbinding kwait.
poging 2
Olijf hoe is het met Pukje?
Heeft hij die vieze dierenartslucht van zich af kunnen poetsen?
En nog overgegeven?
Ratteke,wat lekker dat dat knuffeltje komt.
(en gezellig ook nog zijn vrouwtje mee...veel plezier!)
Splinter zit lekker bij Meridiana te eten nu denk ik...
Lekkere pasta met geitenkaas hebben ze daar!
en waarschijnlijk die grote ramen allemaal open....fijn loerplekje.
Talkinghead BALEN van die bon!!
zo zonde geld 50 euro zeker?
Ik heb vanmiddag nog een stoere khaki broek gekocht (bij C&A voor een tientje )
Net over de knie en daaronder strakke boord en zakken aan de zijkant...ideaal Lowlands broekkie mits mooi weer..
poging 2
Olijf hoe is het met Pukje?
Heeft hij die vieze dierenartslucht van zich af kunnen poetsen?
En nog overgegeven?
Ratteke,wat lekker dat dat knuffeltje komt.
(en gezellig ook nog zijn vrouwtje mee...veel plezier!)
Splinter zit lekker bij Meridiana te eten nu denk ik...
Lekkere pasta met geitenkaas hebben ze daar!
en waarschijnlijk die grote ramen allemaal open....fijn loerplekje.
Talkinghead BALEN van die bon!!
zo zonde geld 50 euro zeker?
Ik heb vanmiddag nog een stoere khaki broek gekocht (bij C&A voor een tientje )
Net over de knie en daaronder strakke boord en zakken aan de zijkant...ideaal Lowlands broekkie mits mooi weer..
woensdag 2 juni 2010 om 21:41
Zo, ben ik ook weer. Het is idd rustig hier!
MV, hoest bij de tandarts gegaan?
TH, heb jij de ta nog gebeld??? *kijkt een beetje streng*
Bieb, dus weer een heftige sessie bij de hapto. Ben je niet enorm moe daarna? Maar het lucht vast wel lekker op, zo'n sessie.
Oh ja, Puk was gecastreerd vandaag ja. Dat is waar ook. M.a.w. we merken niks aan hem. Toen hij thuiskwam heeft 'ie zich eerst een half uur liggen wassen, toen enorm gegeten en sindsdien is hij weer zijn ouwe baldadige zelf. Racet door het huis, heeft een jurk van het wasrek getrokken (het blijft een man hè) en kwam daarstraks met een vaatwasblokje in zijn bek door het kattenluik zetten. Dat had ik vanochtend laten vallen en op de vaatwasser gelegd en er verder niet meer aan gedacht. Ik heb Puk's snoet maar even goed gewassen want hij keek heel vies en zat bijna zeepbellen te produceren
Dus. Zucht.
MV, hoest bij de tandarts gegaan?
TH, heb jij de ta nog gebeld??? *kijkt een beetje streng*
Bieb, dus weer een heftige sessie bij de hapto. Ben je niet enorm moe daarna? Maar het lucht vast wel lekker op, zo'n sessie.
Oh ja, Puk was gecastreerd vandaag ja. Dat is waar ook. M.a.w. we merken niks aan hem. Toen hij thuiskwam heeft 'ie zich eerst een half uur liggen wassen, toen enorm gegeten en sindsdien is hij weer zijn ouwe baldadige zelf. Racet door het huis, heeft een jurk van het wasrek getrokken (het blijft een man hè) en kwam daarstraks met een vaatwasblokje in zijn bek door het kattenluik zetten. Dat had ik vanochtend laten vallen en op de vaatwasser gelegd en er verder niet meer aan gedacht. Ik heb Puk's snoet maar even goed gewassen want hij keek heel vies en zat bijna zeepbellen te produceren
Dus. Zucht.
olijfje_ wijzigde dit bericht op 02-06-2010 21:59
Reden: woord vergeten
Reden: woord vergeten
% gewijzigd
Ik ben mijn eigen bananenschil
woensdag 2 juni 2010 om 21:58
woensdag 2 juni 2010 om 21:59
Ik geloof dat vandaag alle tandarts- en 'peutbezoeken wel goed zijn verlopen als ik het zo lees? Goed zo!!!
Vanmorgen Bunker gedoucht, die heeft toch al zo'n zweetsokkenlucht bij zich als hij net geslapen heeft (echt, volgens mij heb ik de enige hond ter wereld met klotsoksels), maar na die koortsaanval stonk hij wel heul erg.
Bunker zag er de noodzaak niet zo van, maar daar hebben we 't een andere keer wel over heb ik met 'm afgesproken
Zelf de hele middag op bed gelegen, pietsie te enthousiast de badkamer gepoetst vanmorgen en toen ik daarna in de zon wilde gaan liggen klapte m'n stretcher ineens naar achteren. Pats! Whiplashpijn weer helemaal terug. Auuuuwwwaaahh!! 2 pijnstillers en plat.
Man heeft 't zwembadje in de tuin opgestookt: is bijna 40 graden nu. Eventjes wachten tot 't donker is en dan gaan we skinnydippen Heerlijk, en goed voor de pijn in m'n donder.
Man is klaar met aan de auto sleutelen, ik moet eventjes gezellig gaan doen
Vanmorgen Bunker gedoucht, die heeft toch al zo'n zweetsokkenlucht bij zich als hij net geslapen heeft (echt, volgens mij heb ik de enige hond ter wereld met klotsoksels), maar na die koortsaanval stonk hij wel heul erg.
Bunker zag er de noodzaak niet zo van, maar daar hebben we 't een andere keer wel over heb ik met 'm afgesproken
Zelf de hele middag op bed gelegen, pietsie te enthousiast de badkamer gepoetst vanmorgen en toen ik daarna in de zon wilde gaan liggen klapte m'n stretcher ineens naar achteren. Pats! Whiplashpijn weer helemaal terug. Auuuuwwwaaahh!! 2 pijnstillers en plat.
Man heeft 't zwembadje in de tuin opgestookt: is bijna 40 graden nu. Eventjes wachten tot 't donker is en dan gaan we skinnydippen Heerlijk, en goed voor de pijn in m'n donder.
Man is klaar met aan de auto sleutelen, ik moet eventjes gezellig gaan doen
Iets anders
woensdag 2 juni 2010 om 22:01
Internet doet het weer En ik heb de tandarts inderdaad nog niet gebeld . De tandarts is echt mijn zwakke plek: te vaak gedoe, te vaak na afloop nog steeds klachten, te vaak door naar de kaakchirurg... Hoewel ik daar minder bang ben: betere verdoving en daardoor minder traumatische herinneringen. Zelfs van de keer dat er niet alleen een paar wortelpunten verwijderd moesten worden maar ook een verstandskies. Daar moest ik de beste man zelf aan herinneren toen ik, bevrijd van alle watten en zuigertjes, weer een beetje kon praten. Stoel was al omhoog, de afdekzeiltjes opgeruimd en hij zei o ja, stak een tang in mijn mond en na 10 seconden zat ik naar mijn verstandskies te kijken. De naweeën verliepen iets minder soepel: het was in mijn onderkaak en die zwelde op tot bofdikte, inclusief blauwe plek die via mijn keel langzaam naar mijn decolleté zakte.
Heb ik jullie nu genoeg afgeleid . Zodat ik niet al te erg op mijn donder krijg
Heb ik jullie nu genoeg afgeleid . Zodat ik niet al te erg op mijn donder krijg
woensdag 2 juni 2010 om 22:06
quote:heartwork schreef op 01 juni 2010 @ 23:35:
[...]
Ik las snel dat jij je tanden ging uitdoen! Haha
Ik lees nog even wat terug en kom nu deze opmerking van HW tegen. Zou soms wel willen dat ik mijn tanden uit kon doen Vooral mijn achterste kies linksboven
Bedenk net dat man morgen een ta afspraak heeft (er is een stukje tand afgebroken). Zal ik met m ruilen (kon geen betere vinden voor een denkende emoticon)
[...]
Ik las snel dat jij je tanden ging uitdoen! Haha
Ik lees nog even wat terug en kom nu deze opmerking van HW tegen. Zou soms wel willen dat ik mijn tanden uit kon doen Vooral mijn achterste kies linksboven
Bedenk net dat man morgen een ta afspraak heeft (er is een stukje tand afgebroken). Zal ik met m ruilen (kon geen betere vinden voor een denkende emoticon)
talkinghead wijzigde dit bericht op 02-06-2010 22:10
Reden: typefoutje
Reden: typefoutje
% gewijzigd
woensdag 2 juni 2010 om 22:11
Het mooie hondje is weer weg. Taartje heeft zich voorbeeldig gedragen. Vriendinnetje had haar 2 dochters van 12 en 15 ook meegenomen. Leuke meiden. Hondje sliep nog toen K. terug kwam van de polder. Beetje snuffelen maar hondje vond Tara niet interessant. Het hoefje wat op de bank lag was véél leuker!
Maar wat zijn puppietandjes toch scherp! Wat dat betreft ben ik blij dat mijn hond dr grote hondentanden al heeft.
Ik heb dus wel een gezellige avond gehad.
Babs, wat een pech met je val zeg. Klotebed. En dan ben je in één klap weer terug bij af. Ga idd lekker in je zwembad zitten! Ik hoop dat het goed helpt.
De tandartsperikelen zijn nog niet voorbij zo te lezen. MV meldt zich ook nog niet. Ik ben ook heel benieuwd hoe het met Pilous is. Weet iemand dat misschien al?
Maar wat zijn puppietandjes toch scherp! Wat dat betreft ben ik blij dat mijn hond dr grote hondentanden al heeft.
Ik heb dus wel een gezellige avond gehad.
Babs, wat een pech met je val zeg. Klotebed. En dan ben je in één klap weer terug bij af. Ga idd lekker in je zwembad zitten! Ik hoop dat het goed helpt.
De tandartsperikelen zijn nog niet voorbij zo te lezen. MV meldt zich ook nog niet. Ik ben ook heel benieuwd hoe het met Pilous is. Weet iemand dat misschien al?
woensdag 2 juni 2010 om 22:12
Aiai TH, kan me voorstellen dat je niet direct staat te springen om naar de ta te gaan. Zucht, ellendig hè, het is (soms) zo nodig maar altijd ga je er met de bibbers heen. Ik heb zelf maar 1 gaatje maar ooit zijn mijn verstandskiezen redelijk traumatisch verwijderd (deed eigenlijk bijna geen pijn maar dat gedoe, en dat geluid, ieieieiekkkks) en ik ga altijd met een knoop in buik er heen. Terwijl ik dus altijd weer binnen 5 minuten buiten sta.
He getsie Babs, da's balen zeg. Klotestrechters ook (er schiet me gelijk een strip van Jan Jans binnen -> zal ik morgen ff scannen, net als die ene die ik nog altijd voor Bieb zou scannen). Lekker skinnydippen straks! Die 40 gr heb je denk ik wel nodig want de avonden zijn nog behoorlijk koud!!
Ik ga morgen denk ik ff lekker bij de Rijn een potje in de zon liggen. Er is hier vlakbij een dagrecreatiestrandje en door de weeks overdag is het daar zalig rustig! Kussentje mee, boekje mee, koptelefoontje op...heerlijk. Oh over boekje gesproken: Bieb, een aanrader: Lichtval van Nicolet Steemers.
Ratteke, hoe is het allemaal gegaan vandaag? Of heb je al gepost en heb ik daar helemaal overheen gelezen? *gaat ff terugscrollen*
He getsie Babs, da's balen zeg. Klotestrechters ook (er schiet me gelijk een strip van Jan Jans binnen -> zal ik morgen ff scannen, net als die ene die ik nog altijd voor Bieb zou scannen). Lekker skinnydippen straks! Die 40 gr heb je denk ik wel nodig want de avonden zijn nog behoorlijk koud!!
Ik ga morgen denk ik ff lekker bij de Rijn een potje in de zon liggen. Er is hier vlakbij een dagrecreatiestrandje en door de weeks overdag is het daar zalig rustig! Kussentje mee, boekje mee, koptelefoontje op...heerlijk. Oh over boekje gesproken: Bieb, een aanrader: Lichtval van Nicolet Steemers.
Ratteke, hoe is het allemaal gegaan vandaag? Of heb je al gepost en heb ik daar helemaal overheen gelezen? *gaat ff terugscrollen*
Ik ben mijn eigen bananenschil
woensdag 2 juni 2010 om 22:20
woensdag 2 juni 2010 om 22:22
Was van plan om nog "even" op een hele rij posts te gaan reageren maar oei wat staat er veel. Daarom gewoon nu maar met frisse moed op recente berichten reageren!
Babs, geniet van je warme tobbe! Klinkt erg lekker
Ratteke, lekker zo'n leuke avond!
Olijf, eigenlijk wel fijn toch dat Puk nog helemaal zichzelf is . Verhalen als jurk van het rek en aan de haal met vaatwasmiddel herken ik wel, Forest had en heeft ook van dat soort streken. Castratie heeft daar weinig aan veranderd en hij is al anderhalf jaar van zijn ballen af
Babs, geniet van je warme tobbe! Klinkt erg lekker
Ratteke, lekker zo'n leuke avond!
Olijf, eigenlijk wel fijn toch dat Puk nog helemaal zichzelf is . Verhalen als jurk van het rek en aan de haal met vaatwasmiddel herken ik wel, Forest had en heeft ook van dat soort streken. Castratie heeft daar weinig aan veranderd en hij is al anderhalf jaar van zijn ballen af