Het Blok 2010
woensdag 2 juni 2010 om 21:46
quote:El_lebel schreef op 02 juni 2010 @ 21:43:
Vond het wel een beetje een "stom" blok hoor.
- echt bijna onhaalbare opleveringen: zelf M&M hebben het nog niet af
- weinig focus op het klussen, maar meer op persoonlijke vetes etc.
- weinig updates voor wat betreft budget en waar dingen gekocht zijn e.d. kan met herinneren dat dat eerder wel zo was
Maar natuurlijk kijk ik wel altijd omdat ik supernieuwsgierig ben haha Dit was voor mij het 1e blok, dus dan weet je ook niet wat er allemaal gaat gebeuren. Ik vond het wel een leuke serie. Maar ben het met je eens dat er weinig achtergrond info is. Misschien dat ze last krijgen van de reclame code commissie dat ze die winkels niet vermelden.
Vond het wel een beetje een "stom" blok hoor.
- echt bijna onhaalbare opleveringen: zelf M&M hebben het nog niet af
- weinig focus op het klussen, maar meer op persoonlijke vetes etc.
- weinig updates voor wat betreft budget en waar dingen gekocht zijn e.d. kan met herinneren dat dat eerder wel zo was
Maar natuurlijk kijk ik wel altijd omdat ik supernieuwsgierig ben haha Dit was voor mij het 1e blok, dus dan weet je ook niet wat er allemaal gaat gebeuren. Ik vond het wel een leuke serie. Maar ben het met je eens dat er weinig achtergrond info is. Misschien dat ze last krijgen van de reclame code commissie dat ze die winkels niet vermelden.
woensdag 2 juni 2010 om 21:50
woensdag 2 juni 2010 om 21:51
quote:leeuwedraak schreef op 02 juni 2010 @ 21:44:
Eerder werden er toch ook nog wel eens spullen verkocht om extra budget te genereren? Die Paul (de über-balkenschuurder) en Dinges hadden toch spullen op Marktplaats gezet?
Ja precies, dat gepuzzel van "hoe gaan we het nu weer rond krijgen?" was hartstikke leuk om te zien, maar deze keer werd er alleen gezegd dát er een probleem was, maar niet hoe ze er praktisch mee om gingen zeg maar. En dat vind ik nou juist leuk.
O tof, ze gaan kijken. zouden wij het ook kunnen zien? Denk het wel...
Eerder werden er toch ook nog wel eens spullen verkocht om extra budget te genereren? Die Paul (de über-balkenschuurder) en Dinges hadden toch spullen op Marktplaats gezet?
Ja precies, dat gepuzzel van "hoe gaan we het nu weer rond krijgen?" was hartstikke leuk om te zien, maar deze keer werd er alleen gezegd dát er een probleem was, maar niet hoe ze er praktisch mee om gingen zeg maar. En dat vind ik nou juist leuk.
O tof, ze gaan kijken. zouden wij het ook kunnen zien? Denk het wel...
woensdag 2 juni 2010 om 21:53
quote:mafile schreef op 02 juni 2010 @ 21:50:
(ik weet niet of jullie het al eerder besproken hebben)
heb ik het net goed gehoord??
Toen Erik een gesponsorde fles tevoorschijn trok en zei: dit wordt mijn laatste blokvergadering...
zou Renate het volgend jaar van hem overnemen? Gaat hij ermee stoppen?
(ALS er een vervolg komt op dit Blok..)Dat idee had ik ook meteen ja.
(ik weet niet of jullie het al eerder besproken hebben)
heb ik het net goed gehoord??
Toen Erik een gesponsorde fles tevoorschijn trok en zei: dit wordt mijn laatste blokvergadering...
zou Renate het volgend jaar van hem overnemen? Gaat hij ermee stoppen?
(ALS er een vervolg komt op dit Blok..)Dat idee had ik ook meteen ja.