Gewoon Thuis

11-02-2010 10:46 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Inad, heb Babboe besteld
NagelSlak
Peas on earth!
NagelSlak is briljant!! 3x raden hoe de slakken hier morgen erbij lopen!

Mail ging niet over shoppen Star maar over werk
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Hahaha ja laat Ceetje het niet horen want die beesten worden echt beschilderd als ze de kans krijgt.
*ziet ineens allemaal pimpelpaarse, knalroze, groene, gele slakken voor zich*
Peas on earth!
Mijn takkebuurkinderen krijsen en schreeuwen echt de hele tijd. Ik zit buiten met de laptop maar ga zo maar naar de voortuin denk ik. Ik stuur Chica naar binnen als ze buiten zou gaan krijsen. En die van mij slaapt en ander speelt bij een vriendinnetje, dus ik heb net even rust juist. Andermans kinderen zijn stom

Nemootje vindt nagelslak vast een goed idee

Leuk van de Baboe, Star. Ik ben er ook zo blij mee. Lekker fietsen met kinders in de bak. Als er vriendinnetjes mee moeten is ie extra handig want passen er 4 in.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ik vind het niet normaal.

Die plaatjes

Irritant Inad! Had het er toevallig gisteren met Xan over, want hier ook zo'n krijskind in de buurt. Helaas kan ik precíes zien/horen van wie ze het heeft, want er wordt soms ook flink tegen háár geschreeuwd . Maar goed, wij zeiden gisteren ook al: als je kind zó bleert, stuur je 'm toch gewoon naar binnen? Hoefde ik vroeger ook niet te proberen....

Wel lekker he, met laptop in de tuin
Peas on earth!
Normaalgesproken wel ja

Hier zijn de ouders juist overrelaxed te makkelijk surferduderig en hippiewatjeserig. Ik zou dus goed met hen moeten kunnen opschieten, wat ook zo is, maar, ik vind dat ze die kinderen echt niet zo moeten laten gillen in de tuin. Andere buren eromheen hebben er ook last van, neem ik aan. Het is ook niet een beetje, kan ik namelijk best tegen, maar echt heel heel erg. En ze liggen er ook niet voor 22.00 in of zo. Ik kan Mier ook nooit in de tuin laten slapen. Zelfs niet in de voortuin, want de krengen gaan ook nog steeds van achter naar voor en voor naar achter.

Die plaatjes
Oh, da's wel echt iets té relaxed inderdaad. Irritant dat Mier daardoor nooit buiten kan slapen.

Als achterbuurmeisje hier weer eens heel hard krijst om iets onzinnigs wordt er gewoon nét zo hard teruggekrijst 'en nu stóppppppen, zeg ik je!!!'.
Peas on earth!
Hier moet Nemo ook meteen naar binnen als er achterlijk gekrijst wordt. Verderop ook een moeder met 3 kinderen die alle 4 de hele dag lopen te gillen. En die vreselijke toeters, ik word er gek van.

Nemo zegt net heel samenzweerderig; Weet je hoe het komt dat ik de gehoortest zo goed heb gedaan?

Als die mevrouw op het knopje drukte ging er een lichtje branden en dan zei ik 'ja'.

Daarom had hij dus een goede uitslag waarschijnlijk. En tijdens die test dacht ik nog; moet hij niet omdraaien.

Nemo is echt briljant
Peas on earth!
Ik vond het al zo vreemd dat hij alle piepjes hoorde.

Misschien dus toch nóg een keer zo'n test doen als hij de piepjes níet ziet?
Peas on earth!
Hij moest sowieso over 3 weken nog een keer, dan draaien we hem even om
Whahahahha, slimme Nemo

ik had als kind, schijn heel goed gehoor te hebben - dus misschien zijn die buurkinderen helemaal niet zo luid - bij zo'n test precies twee keer zoveel gedrukt als er piepjes waren. Aangezien ze dat wel heel toevallig vonden vroeger ze gelukkig verder en toen zei ik dat ik na elk piepje meteen een heel zacht piepje hoorde, oftewel echo/nagalm van piepje 1. Jaja

Niet dat ik er iets aan heb, want hoor nu BBQmannen van paar huizen verder op

Joehoe!!! We moeten ons topic wel een beetje hoog zien te houden, heur! Straks bevalt Erwt en dan kan ze ons niet vinden en krijgen de Slimme Meiden zomaar de primeur. Dat mag toch niet gebeuren!

Erwt, jij hebt dus meldplicht. Iedere dag. Eerst hier en dan pas daar.
Loretta is De Mol. Punt.
Ghahahahaha. Ik houd het daar wel in de gaten voor je, Kess
Meld

Ik ben er nog en Doperwtje zit nog binnen, hoewel hij momenteel aanstalten lijkt te maken om er via mijn buikwand uit te breken

Ik bedacht me net dat Doperwtje er vandaag over uiterlijk één maand is, want 5 juli is twee weken na de uitgerekende datum.
Peas on earth!
Oeh, dan gaat het echt snel nu, joh! Je bent de 37 weken dus ook al gepasseerd, he? Oftewel: in principe zou het zo kunnen zijn dat je na het posten van je berichtje ineens kramp kreeg en je nu met een Wolk van een Zoon in je kraambed ligt. Toch?
Loretta is De Mol. Punt.
In principe wel
Peas on earth!
Wauw meldplicht! Cewl!
Inad als je op youtube even Na'arat Ha'Parvarim intikt vind je nog wat mooie nummers Ofra.
Cool, Vish, thanks!!

Meldplicht

Heerlijk dag je in de zon gehad, morgen gaan we voor heerlijk zondagje

Lekker is het he? Ik had een eetdate met vier vriendinnen. De hele avond heerlijk in de tuin gegeten en gezeten. Nu zit ik nog lekker in het donker in de tuin te forummen met kaarsjes aan. Xan was gevlucht naar zijn zus, die zal straks wel thuiskomen

Morgenohtend wordt het volgens mij ook mooi, maar later op de dag onweer, geloof ik...
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven