Good Luck!!!

27-05-2010 20:37 2613 berichten
Alle reacties Link kopieren

Laatste topic
quote:Vishnu schreef op 02 juni 2010 @ 22:54:

Oooh! Bij koninklijkgoed hebben ze El Naturalista, ben er nog steeds niet achter of ik ze leuk of lelijk vind.

Ik help je wel uit de droom: LELIJK.

Dat waren die peperdure schoenen zeker waar je het laatst over had?
quote:Star schreef op 03 juni 2010 @ 08:59:

Net huisarts even gebeld, assistente zei dat uitstrijkje gewoon kan met bv. Hopen dan maar dat ik niet alsnog door arts naar huis wordt gestuurd.

Gatverpielekes wat is het al warm buiten!

Volgens mij is dat idd recent gewijzigd en mag het nu met bv.

En je zit bij de 2e dag mooi weer al te zeiken?!? Tsss...
Ook goede morgen
quote:Star schreef op 03 juni 2010 @ 09:01:

[...]

Ikmaggeenjurkjesmeerikmaggeenjurkjesmeerikmaggeenjurkjesmeer.Ik vinnum ook echt leuk. Maar ik mag geen hoog gesloten van Trinny en Suzanna dus das mooi
Maar over het weer: grote larf met fiets naar school gebracht, lekker hoor!!
Erg leuk idd die van mij Bij Heinze ofzo?

Flubberarmen? Ach, die zie je zelf toch niet, schijt.

Oh harder dansen dames, geen actie hier hoor!
Oh Otto zie ik
Ik heb de aanhangfiets op werk passend laten maken

Meetje in de baby mee en gaaaaaan!
quote:amalia schreef op 03 juni 2010 @ 09:49:

Oh harder dansen dames, geen actie hier hoor!Aan mij heb je niks mop, ik kan mezelf niet eens op tijd laten bevallen... Dan gaat het al dansend bij jou ook nie lukken nie vrees ik
quote:Suze2 schreef op 03 juni 2010 @ 09:46:

[...]

En je zit bij de 2e dag mooi weer al te zeiken?!? Tsss...Ja ik was naar school gelopen en zweette me de ple*ris.
Lekker fietsen Suus! Kan niet wachten tot ik kan fietsen want lopen is niks.
leuk Suze dat fietsen!
Hoe ga jij logistiek doen Amaal?
Verhaal weg... Grr
Jonathan had vanmorgen weer een zware aanval ik hoop dat het iets eenmaligs is omdat hij wat aan het klooien is met zijn slaapje tussen de middag.

Ik heb hem wel weggebracht net naar het KDV want het is daar juffendag en vind ik zo sneu als hij dat mist. Met springkussen, draaiorgel (sha-lalie) en frietjes tussen de middag. Als hij nou niet lekker wordt dan bellen ze me en haal ik hem weer op.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ach wat sneu Mal... Hopelijk heeft ie er geen last meer van en krijgt ie een hele fijne dag!

Star, ik had op de Ipod wat getypt maar drukte verkeerd, grr.

Anyway, ik hoop op een baby die ik om 7 uur kan voeden, dan rond half 8 eruit om te douchen en kinderen aan te kleden, te eten en dan rond 10 voor half 9 richting school te gaan met kinderwagen, step en loopfietsje. Als het regent of er

tijdgebrek is gaan we met de auto.

De 1e week brengt man neem ik aan, de 2e week mijn moeder. De 3e week kan man L wel brengen, die begint 8.45 en kan ik B later brengen op de dagen dat hij gaat. Hij moet er uiterlijk 9.15 zijn.

En het is al bijna zomervakantie, dus dat komt wel goed hoor. Ik zie het wel. Ga me er geen zorgen over maken. Anders komen ze maar wat te laat. Liever niet, want dat vind ik vooral voor L niet leuk.

alles hangt dus een beetje van de ochtendvoeding af Op de dagen dat B niet naar de psz gaat kan ik haar ook nog in bed laten liggen. L heb ik zo gebracht. Afzetten bij de deur van de klas, kus en weg.

Ik vind het trouwens helemaal niet zo heet, gewoon lekker buiten.
Kinderwagen, step, loopfiets, gij bikkel School dichtbij?

Mal, gaat hij slaapje laten vallen' denk je?
Hoi hoi,

Mal, wat klote voor J. en jou ook. Ik hoop dat je wat afleiding zult hebben dit weekend!

Grappig, de juffendag is hier precies hetzelfde met kussen, friet etc.

Mamax, dank voor je kolfaanbod, maar ik heb een handkolf en wil nu een dubbelzijdige. Maar misschien is huren ook zo slecht nog niet.

Hier druk-druk-druk. We gaan nu een weekendje weg (was al gepland) en dat komt wel goed uit. Dan moet CV wel even rust nemen.. En gelukkig goed weer!
quote:Star_2 schreef op 03 juni 2010 @ 12:46:

Mal, gaat hij slaapje laten vallen' denk je?Ik denk het wel. En hij heeft op het KDV wel 2 keer geslapen tussen de middag deze week, maar dan ligt hij tot half 10 te keten. Ook niet echt lekker rustig voor dat koppie.
Nee en dan vroeg weer wakker dus
quote:Star_2 schreef op 03 juni 2010 @ 12:46:

Die 10,5 kilo ( ) moeten er wel weer af straks. En dan het liefst nog 10 die er al teveel opzaten...

School is idd niet zo ver. Nu wel te ver om te waggelen, maar hemelsbreed zo'n 700 meter ofzo. 600 kan ook.
Overigens vind ik het nu wel erg heet...

Mal, ai tot half 10.. da's lang ja. Maar het is ook nog zo licht buiten, scheelt ook!
Waarom rijdt de pakketdienst nou weer door? Ik verwacht ondertussen 3 dingen, maar volgens mij wordt mijn huis geboycot...
Mal, hier dus nog wel slaapje. Ze gaat nu 5 ochtenden naar school en is na het slaapje met geen stok wakker te krijgen!

Over 2 weken invoering busje brrr...Hoe doe jij dat toch.

Wat fijn dat hij al snel naar school zou kunnen!

Ik zou ook starten. Ze werken daar met andere behandelplannen en hoe eerder dat start, des te beter.

Heb jij op de weegschaal durven staan, Amaal? Gelukkig maar 10 kilootjes, moet lukken straks. Ik durref niet..
Compu, Jonathan vindt het busje heel leuk, dus dat scheelt alweer. En ze hebben een extra juf in de bus en die let op de kindjes. Dat moeten we nu voor de nieuwe school ook aanvragen dat er een extra begeleider op de bus komt (is nog even afwachten of dat gaat lukken).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven