hoi
donderdag 3 juni 2010 om 18:04
Hi,
ff snel, moet zo naar het zkhuis. Ze willen me opnemen, vannacht in de gaten houden en morgen verder beslissen.]
Had vanmorgen heel verhaal getypt > zie dat t niet geplaatst is, grrr/
Nog in de verste verte geen baby, alles was gisteren meer dan goed, maar toch begint zkhuis te morren.
Moet nu echt eten en weg, hoop gauw met leuker nieuws te komen!
Lieve groet,
Carlotxx (die dr nu toch wel beetje doorheen zit door zkhuis
ff snel, moet zo naar het zkhuis. Ze willen me opnemen, vannacht in de gaten houden en morgen verder beslissen.]
Had vanmorgen heel verhaal getypt > zie dat t niet geplaatst is, grrr/
Nog in de verste verte geen baby, alles was gisteren meer dan goed, maar toch begint zkhuis te morren.
Moet nu echt eten en weg, hoop gauw met leuker nieuws te komen!
Lieve groet,
Carlotxx (die dr nu toch wel beetje doorheen zit door zkhuis
donderdag 3 juni 2010 om 18:09
Ik weet niet of je al eerder hier iets had geplaatst en een 'voorgeschiedenis' hebt, ik kom eigenlijk nooit op de kinderpijler.
Maar ik wilde je wel even veel succes wensen, ik hoop dat alles goed gaat en je straks lekker van je kindje kan genieten.
En ik hoop dat je een beetje tot rust kan komen straks, het klinkt alsof je behoorlijk aan het stressen bent.
Maar ik wilde je wel even veel succes wensen, ik hoop dat alles goed gaat en je straks lekker van je kindje kan genieten.
En ik hoop dat je een beetje tot rust kan komen straks, het klinkt alsof je behoorlijk aan het stressen bent.