Rammelende eierstokken DEEL 2

08-04-2010 09:46 2508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?

Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!

Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten

xx

NaamLeeftijdSTART..!!N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendNukje33April/Mei 201029 maart 2011janine2000131April 2010 31 januari 2011Boefje29December 2009 18/09/10Frutje30Augustus 201031 augustusPipo31Oktober 2010Verkademeisje30Januari 2010 19/11/2010Assie7831Begin 2011Orchis29begin 2011Orchid34Begin 2010 12-12-10Lavender 32?Spingstof29December 2010Moimoi29April 201026 juniMoos8623juni/juli 2010?Minie86 (gaat voor de tweede)23augustus 2010Meis, 9 sep 2009Hofje7732??[/quote]
ben ook vandaag niet veel online

vanmorgen VK gebeld.. en toen werd ik door de GYN teruggebeld.. ze verontschuldigen zich want ik moet toch gewoon bij de GYN onder controle... arghhhh, irritant, kastje-muur verhaal.. maar goed 25 juni afspraak!
@janine

Tijden veranderen! Nouja, Janineman kan er nu niet meer omheen. Als het dan allemaal is bezonken, komt vanzelf het moment dat hij het ook leuk gaat vinden. Balen dat je niet zoveel zin hebt om te sporten. Moet eerlijk zeggen dat mijn zus na haar zwangerschap er spijt van had dat ze nauwelijks nog gesport had. Ze was totaal niet fit meer en meer kilo's aangekomen dan de bedoeling was. Aan de andere kant is dit ook wel een tijd waarin je zoiets even kunt laten verslonsen.

Stom van dat kastje naar de muur zeg! Gelukkig heb je een afspraak. Dat wordt trouwens ranja voor jou met het WK...

@Bambie

Hmm, die vent van jou klinkt niet heel erg anti-kinderen hoor. Volgens mij gaat dat wel goedkomen met een beetje geduld.

Ik moet zeggen dat ik 21 en 22 ook wel jong vind. Maar zoals gezegd is het gevoel niet leeftijdsgebonden. Ik heb zelf wel eerder periodes gehad dat mijn eierstokken flink rammelden. Bijv toen ik 25 jaar was, afgestudeerd maar geen baan kon vinden. Achteraf ben ik blij dat ik dat toen niet gedaan heb (los van of vriend dat toen gewild had). Ik heb eerst mijn carriere op de rails gezet en nog even genoten van de vrijheid om te doen wat ik wil.

@Assie

Succes met je cursusdag. Ik heb met de lunch een afspraak buiten de deur en heb er zin in. Even er tussenuit! Stom hè om de hele dag binnen te zitten als het buiten zo heerlijk is.

Nou, hup aan het werk (spreek mezelf even toe).
@Janine: fijn dat er eindelijk een afspraak geregeld is, heb je iets om naartoe te leven.

Het is inderdaad bijzonder lekker weer. En ik heb geluk. Vanmiddag hele dag buiten ivm personeelsuitje. Verder gaat het met de huwelijksvoorbereidingen mwah. Vriend belooft steeds zijn dingen te zullen doen maar stelt vervolgens (voor mijn gevoel) nog steeds alles uit. Ik ben gister echt KWAAD geworden en heb gezegd geen zin te hebben dit hele klusje in mijn eentje te klaren. Dat kwam geloof ik wel aan. Het bijkomende irritante is dat vriend dus niet lekker in zijn vel zit door zijn werk en daardoor weinig kan hebben. Geen lekkere combi kan ik jullie vertellen... (en ik dan nu ook nog gezeik op mijn werk erbij, pffff)
@ Janine: mijn beschrijving moest je uiteraard ook met een vette knipoog lezen, ik snap zelf ook wel dat het niet zo gaat . Maar... wel goed dat hij het nu zelf heeft uitgesproken. En je hebt een hug gehad, misschien is dat voor een schildpad wel een hele heftige uiting van blijdschap...?

@ Boefje: een reus uitpoepen haha, ik moest echt even hardop lachen!

@ Frutje: hmmm, beetje jaloers ben ik wel dat Frutjeman zo kindgezind is. En goed dat je met je vuist op de huwelijkstafel hebt geslagen .

@ Bambie: ik vind 21 en 22 ook erg jong om aan kinderen te beginnen. Hoe is dat bij jullie, hebben jullie nooit het gevoel van "we hebben nog tijd genoeg?" Eerst even lekker reizen en veel impulsieve dingen doen, zonder je meteen aan een kind te binden? Misschien leiden jullie een heel ander leven, en ik oordeel ook zeker niet, maar als ik naar mezelf kijk zou het echt de fout van m'n leven zijn geweest als ik op m'n 21e een kind zou hebben gekregen van de jongen met wie ik toen samen was . Ik heb daarna nog zo'n emotionele ontwikkeling doorgemaakt dat ik nu pas kan zeggen dat ik stevig genoeg in het leven sta om zo'n grote beslissing te nemen. Maar zoals gezegd, dat is geen oordeel in jouw richting, gewoon meer hardop denken over mezelf .

@ BlueAndy: ow, dat is inderdaad een moeilijke situatie: "wie mag er het eerst zwanger worden" Ik word me er nu pas van bewust dat zoiets natuurlijk een rol kan gaan spelen in een relatie met twee vrouwen. Heel begrijpelijk, maar ook lastig lijkt me. Hoe oud zijn jullie? (of heb ik dat ergens gemist?)

@ Pipo: herkenbaar, een man die even niet lekker in z'n vel zit vanwege perikelen op het werk. Die van mij is langzaam weer wat relaxter aan het worden vanwege het stijgende kwik (hij is erg beinvloedbaar door het weer, dus ik probeer nu dagelijks het zonnetje in huis te zijn ).

@ Assie: soms voel ik me ook wel eens onzeker over het feit of ik wel zwanger kan worden. Of over de tijd die het in beslag zal nemen. Daar moeten we inderdaad niet al te veel aan gaan denken, want dat maakt het wachten er niet leuker op...

Kijken jullie wel eens naar Hello Goodbye ? Behoort wel tot mijn top 10 van leukste programma's (voor een emo-hoofd zoals ik is dat echt smullen geblazen ) en gisteren zat er toch een schattig kindje in de uitzending! Een meisje van hoogstens een jaar of 3, dat op haar broertje van 10 stond te wachten. Zooo schattig, de tranen liepen echt over m'n wangen, omdat ik me ineens zo goed voor kon stellen dat ik misschien over een paar jaar ook zo'n klein mensje in m'n armen heb. Zucht... Soms vraag ik me wel af wat er van me moet worden als ik eenmaal zwanger ben: ik ben nu al zo emotioneel aangelegd, misschien zit ik dan wel hele dagen te snotteren, haha

Zo, even een luchtje scheppen en wat zonnestralen opvangen!
Hallo dames,

@pipo

Knuffel voor jou... Het zit jullie allemaal even niet mee nu. Maak anders een to do-lijstje voor de korte, middel en lange termijn en spreek af met elkaar wie wat wanneer doet. Misschien heeft hij in het weekend wat meer tijd en puf?

@nukje

Ik prijs me ook heel gelukkig met mijn vent. Hij heeft vandaag trouwens zijn pak gekocht. En ik ben me toch nieuwsgierig! Hij heeft namelijk never-nooit een pak aan... Zwijmel.

Verder ben ik ook zo'n verschrikkelijke emo. Ik kan al janken bij Hart van Nederland... Zucht... Dat wordt heel erg met ons straks Nukje. Standaard tisseus mee in de tas. En volgens mijn zus komt dat nooit meer helemaal goed.

Zo, de dag zit er weer bijna op. Hij was lekker productief. Nu op naar een zonnige avond!
@Janine20001: Ja dat is ook zo ik vind het ook heel fijn dat ik t er wel over kan hebben met hem 

@Assie78: ja mijn vriend en ik hebben sinds 2 maanden een huis gekocht en vorige week een nieuwe auto en we hebben allebei een vaste baan

@Frutje: Ja dat begrijp ik maar zoals assie al zei, het is natuurlijk van de situatie afhankelijk we studeren allebei niet meer en we hebben een vaste baan..

@Nukje: Dat mag natuurlijk altijd.. hardop denken toch !! ik wil niet vreemd overkomen maar mijn vriend en ik leiden ook een heel ander leven dan onze leeftijdsgenoten.. we zijn nu 5 jaar samen, en we weten gewoon wat we aan elkaar hebben en.. we staan ook best wel sterk samen en momenteel speelt het onderwerp kinderen al een jaar.. hij is nu een beetje klaar met stappen en dat jongens gedrag en ik ben daar nooit zo van geweest.. mijn vriend is spaans en heeft al vanaf het begin dat ik met hem ging aangegeven zolang zijn opa en oma nog leven (waar ik een onwijs goede band mee heb) wil hij ieder jaar 3 tot 4 weken naar zijn vader land begrijpelijk natuurlijk.. dus verre reizen dat hoeft voor ons niet echt en impulsieve beslissingen.. ik snap wat je daar mee bedoelt…. In die hebben we al vaak genomen hihi ik voel gewoon dat ik klaar ben om moeder te worden.. en ik weet dat hij dat onbewust ook zo voelt alleen.. durft hij denk ik die stap nog niet te zetten… en dat laat het maar rammelen daar beneden …
Hey.. jongens

ik heb het er met mijn vriend over gehad,... en hij heeft me een uiterlijke datum gegeven met mijn verjaardag oktober 2011 mag ik stoppen met de pil... nog best lang maar ik heb een vooruitzicht!! :-) woehoee
Ik heb vandaag m'n kat naar een vriendin gebracht en ben er heel verdrietig over . Drie weken geleden is hij aangevallen door een dikke buurtkat, in onze eigen tuin, en sindsdien plast hij in huis. Ik ga het hele verhaal hier niet neerzetten (heb er al een topic over geopend, zie hier) maar hij is nu dus 2 weken ergens anders zodat hij kan 'vergeten' dat hij hier is aangevallen. Mocht hij, als hij weer terug is, nog steeds in huis plassen, dan moeten we dus een ander huis voor hem zoeken . Ik had nooit gedacht dat dit me zoveel zou doen, zeg! Toen ik hem vandaag daar achter liet (heel zielig en luid miauwend en op z'n achterpoten door het raampje van de deur kijkend) ben ik echt huilend weggereden, pfffff.

Het gaat nu weer gewoon goed, hoor, maar ik moest het even kwijt . Ik dacht vanmiddag meteen: jemig, als ik al zo emo ben met 'slechts' een kat, hoe moet dat dan straks als ik moeder ben. Whaah!
quote:bambie88 schreef op 03 juni 2010 @ 18:39:

Hey.. jongens

ik heb het er met mijn vriend over gehad,... en hij heeft me een uiterlijke datum gegeven met mijn verjaardag oktober 2011 mag ik stoppen met de pil... nog best lang maar ik heb een vooruitzicht!! :-) woehoeeJeeeeejjj! Wat een heerlijke vent: gewoon, to the point, datum geprikt en klaar! Fijn meid, en geloof me, dat jaartje is ZO voorbij!
Hey Nukje

wat vervelend zeg van je kat.. ik weet hoe je je voelt.. ik heb zelf 2 katten en een hond en toen ik samen ging wonen bleven de katten bij me moeder en hondje ging met mij mee.. dat vond ik ook heel moeilijk... pas als je zelf dieren hebt kan je zeggen wat t voor je betekent.. ze horen er gewoon bij

en over me ventje gesproken... daar moest ik wel voor praten als brugman.. hihi en ik hoop het inderdaad dat t zo voorbij is dat jaartje nu lijkt het nog zo ver weg.. maar dan ben ik inmiddels ook 23 dus dat scheelt ook weer.. :-) en hij vertelde er trouwens ook nog achteraan,, als we financieel stabiel zijn.. en weten wat er maandelijks in en uit gaat kan het zelfs eerder zij hij,, ben benieuwd.. wel heel spannend dit allemaal hoor..
@nukje: ik zie het al helemaal voor me.. die lieve kat achter het glas... absoluut niet leuk om 'm achter te laten.. ook al is het beter.. sterkte
ow, morgen borrel werk.. hoe lul ik me daar weer uit? ik drink altijd!!! arghhhhh.. tijd van de smoesjes komt er aan
@Nukje: wat zielig van je kat! Kan me voorstellen dat dat je erg raakt. Ik zou ook heel graag een kat willen, maar vriend ligt dwars. Hopelijk als we een nieuw huis hebben.

@Janine: ik heb wel eens een truc gehoord van iemand die een flesje bier met water vulde, is dat misschien iets voor jou om ze om de tuin te leiden? Verder kan je ook zeggen dat je gisteravond KEI hard gezopen hebt en daarom even niet aan drank moet denken. Verder doet de antibiotica kuur het natuurlijk ook altijd goed.

@Frutje: thanks. Ik was gisteravond niet thuis, maar vanochtend zei vriend dat hij wat dingen op papier gezet heeft voor het huwelijk die hij nog even met mij wil bespreken: woehoe! Mijn schildpad neemt initiatief
@pipo: ben met de auto naar het station gereden.. en dus kan ik niet drinken vandaag..

zat ik gisteren in de auto met vriendlief.. zeg ik: goh, we kunnen ook ff langs de mac gaan... anders wordt het zo laat met eten.. zegtie: dat mag jij helemaal niet, das ongezond voor de baby.. aha... dus hij is er toch wel mee bezig.. haha
@nukje

Ach wat zielig van je kat. Wij hebben er twee (waarvan ik er eentje al bijna 11 jaar heb) en ik zou ze echt zo ontzettend missen. Maar constant in huis plassen, daar word je ook niet vrolijk van. Los van het feit dat het beestje gestresst is, anders zou hij het niet doen.

@janine

Slim van die auto! Succes met het in de plooi houden van je gezicht straks. En wat grappig van je vriend, onderbewust begint het iig te bezinken...

@pipo

wat fijn dat je vriend inititatief neemt, soms helpt het om hem even op de feiten te wijzen .

Ik heb geen zin om te werken. Bleeeh, het is veels te lekker weer!

liefs Frutje
Het is idd veel te mooi weer om te werken. Ik werd vanochtend een beetje aan de late kant wakker....dus pas tegen 9:30 op mijn werk.

Ach ja.....hopelijk kom ik vandaag een beetje snel door mijn werkzaamheden heen en kan ik op tijd richting huis! Vanavond shoppen voor onder andere tennisspullen en wat vakantiedingen. En morgen een rondje NL. Maar met veel buiten momenten; sightseeing stad en bbq verjaardag. Maar ook zo'n 7 uur trein, auto, metro, etc. mmm gelukkig vertrekken we vroeg en gaan we weer redelijk laat terug, dus krijgen we veel van het mooie weer mee.

Gisteren nog met een vriendin gebeld. En lekker over kinderen gesproken. Zij heeft een beetje hetzelfde punt.....een lange relatie die rond haar 30e uit is gegaan.....duurt even voordat je een nieuwe vriend tegen komen en het punt hebt bereikt dat alles lekker loopt. Je moet gewoon in deze leeftijdsklasse (zij is een jaartje ouder) sneller beslissingen nemen....kan niet eerst meer 10 jaar samen zijn voordat je eens aan kinderen begint. Wij hebben al een huis en wonen al samen, zij moeten die stap nog maken. Volgens mij hebben we allebei ongeveer volgend jaar, uiterlijk het jaar erna in ons hoofd Praat toch altijd wat makkelijker, zelfde uitgangspunten! haha
En nukje: je weet dat wij ook 2 katten hebben....vind het ook altijd heel moeilijk om ze weg te brengen. Straks voor de vakantie gaan ze ook logeren bij "opa en oma" (haha). 1 vindt het geen probleem om in het hokje te gaan, ligt er gewoon relaxed in. De ander is altijd strijd. Hij voelt gewoon dat het eraan zit te komen en gaat dan op onbereikbare plekjes liggen en als ie er eenmaal inzit is het de hele weg zielig mauwen, kwijlen, etc.

Laatste keer ging het al wat beter, dus ga me weer over hem ontfermen tijdens de rit....aaien, etc.

Hopelijk komt je kat snel weer thuis en is het angstverhaal weer vergeten!
ehmmmm, mijn planning is bijna blanco.. een dag om te relaxen dus.. maar dan gaat het tijd zoooooo langzaam... getver.

Ga wel ff de stad in voor een lekker broodje met een collega. Dat is een leuk vooruitzicht! En morgen heerlijk naar een vriendin die viert haar verjaardag of in een park of op het strand! lovely!

@assie: ja, lastig lijkt me dat als je relatie uitgaat op je 30ste. Mijn beste vriendin is net zo jong als ik... (wel positief blijven he) en heeft nu sinds 3/4 jaar een vriend. Ze hebben beide een koophuis, en willen in de toekomst samenwonen en kinderen.. maar daar duurt zeker nog wel een tijdje...

en moe dat ik gisteravond was.. belachelijk! en mijn vriend deed ook mee. Lagen we gisteren om 21.00 uur met zijn tweeen op de bank te maffen haha..! Nu gaat het wel weer. Ik voel mijn buik zo nu en dan een beetje. Heeeeel lichte krampjes, maar verders totaal geen last. Mijn borsten zijn nog wel gevoelig maar niet pijnlijk meer. En ik ben nog geen gram aangekomen. Ik probeer elke week te wegen. Ben begonnen op 65,7 en dat was ik vanmorgen ook nog. Ik ben benieuwd hoeveel ik ga aankomen.. en of ik een echte dikkerd word..
@Assie

Wat fijn dat je een vriendin hebt in bijna dezelfde situatie. Mijn ene zus (nu mama) haar relatie ging uit na zeven jaar op haar 29e. Inmiddels is ze 33, mama en verloofd. Mijn andere zus wordt 35 en is nu een jaar aan de man. Zij willen komende zomer ook 'beginnen'. Alleen moeten ze beide (maar vooral hij, dat huis is prijziger) hun huis verkopen en dan samen een nieuwe kopen. Ze willen daar alleen niet op wachten omdat zus al wat ouder is.

@janine

Ik ben ook heel benieuwd hoe ik er straks (hopelijk) zwanger uitzie. Gisteren zag ik in de stad weer heel veel zwangere vrouwen en ze zien er allemaal anders uit. Van strak met een compacte buik tot zeekoe. Ik hoop natuurlijk dat ik bij de eerste categorie hoor... De tijd zal het leren. E wat grappig dat jullie gisteravand samen voor pampus lagen.

Had ik al gezegd dat ik vandaag geen zin heb? Dat heb ik namelijk écht niet. Heb gisteren en woensdag hele goede, productieve dagen gehad en merk dat de koek nu een beetje op is. Gelukkig is het weekend in zicht.
Janine: een echte dikkerd zal wel meevallen met dit gewicht.....en in combinatie met een vriend die je bij de Mac weghoudt! Echt mooi, vond ik dat. Je ziet aan dat soort opmerkingen dat hij er idd mee bezig is en rekening met je houdt. Binnenkort elke dag vers geperste jus van hem? haha

Ken wel een oud collega die tijdens de zwangerschap ongeveer 30 kilo was aangekomen....maar de meeste gevallen hadden een hele nette buik!

Die 30 kilo collega ging ook helemaal los in de KFC menu's voor lunch, extra brood, snoep, etc. Vind het dus niet zo heel raar
Goedemorgen dames, wat een vreselijk weer om op het werk te zitten, bah! Dat wordt vandaag veel luchtjes scheppen en vooral lekker lang lunchen in de buitenlucht!

Ik heb niet veel vriendinnen met kinderen, grappig genoeg. Wel vriendinnen die ook kinderen willen, maar van wie de man het echt nog niet ziet zitten (hm, zou het besmettelijk zijn ).

Wel had ik een beste vriendin, die dus de afgelopen 2 jaar kinderen heeft gekregen. En helaas hebben we geen contact meer. Daar heb ik het echt heel moeilijk mee gehad, maar ja, ik kan niet anders dan accepteren dat ik geen rol meer in haar leven speel. Verder heb ik een zus, die ab-so-luut nog niet aan kinderen wil denken (hoewel ze ook 'al' 31 is...). Dat vind ik wel een beetje jammer, want met haar kan ik ook niet echt m'n gedachten delen, zij staat er namelijk heel afwijzend tegenover.

Ik heb wel een vriendin van wie ik vind dat zij ontzettend goed de balans bewaart tussen het moeder-zijn en haar 'eigen leven' (om het zo maar even te noemen). Zij gaat - in tegenstelling tot mijn ex-beste-vriendin dus - regelmatig mee op avondjes uit, ook als het tot 's nachts duurt en doet genoeg dingen zonder haar kroost en/of man. Ik hoop dat het bij mij precies zo zal gaan. Dat ik niet alleen moeder ben, maar ook nog vrouw en vriendin .
Frutje: kan je niet toevallig een middag vrij nemen ofzo? Het weer is er naar en als er toch niets uitkomt.....

Ik heb het "geluk" dat ik vandaag echt werk moet afmaken en rondsturen.....dus heb wel voldoende taken.

Maar natuurlijk wel tijd voor het forum! haha
@ Janine: kijk! dat is natuurlijk een goede zaak! (niet de Mac op zich, maar het feit dat Janineman jou daar weg wil houden ).

@ Assie: ja, dat is heel herkenbaar! Als mijn katten naar de dierenarts moeten lijkt het wel alsof ze dat aanvoelen. Ookal heb ik nog niks in beweging gezet, ik kan ze op dat soort momenten plotseling gewoon niet meer vinden. Zitten ze meestal met z'n tweetjes ergens onder een kastje waar ik net niet bij kan, haha.

@ Frutje: ik ben ook wel eens bang dat ik een zeekoe word... Ik ben namelijk vrij klein en dan valt het al snel op als je ineens een stuk dikker bent geworden. En het idee dat je dan je hele klerenkast weer opnieuw moet vullen, haha, daar kan ik me nu nog helemaal geen voorstelling bij maken!
Halleu allemaal! Ik heb ook geen zin.

Janine, goede van die auto. Er is toch niet toevallig iemand die dezelfde kant opreist en je dan stiekum toch de trein in ziet sneaken?? Leuk dat schildpad zich er meer mee bezig gaat houden. Jeeeeuj, applausje voor Janineman!

Mijn motivatie is echt nul, ook ivm het personeelsgebeuren hier van de week.

De meeste dames in mijn omgeving waren heel snel weer op hun normale gewicht. Ken eigenlijk niemand die zeekoe is geworden en gebleven.
@frutje: ben wel bang dat ik een zeekoe word moet ik eerlijk zeggen.. mijn buik is nooit strak geweest.. ben gewoon niet echt een goede sporter. een strakke buik is ook een beetje aanleg. Mijn moeder bijv. heeft door een hartafwijking nooit hard kunnen sporten maar heeft wel een strakke buik. Dit in tegenstelling tot mijn pa.. en laat ik nou zijn buik hebben geerfd.. jammer genoeg.

heb wel brede heupen, dat schijnt een voordeel te zijn. Dat heeft mijn moeder ook..!

tering ik voel het wel in mijn buik nu..

@nukje: jammer dat je in je vrienden kring bijna niemand hebt die al kinderen heeft. Mijn vriendinnen (6 stuks), 1 heeft al 1 kind, 1 = zwanger, en de rest is of bezig of wil wel ooit.. bij ons wordt er ook altijd veel overgesproken. En mijn broertje heeft al een zoontje. Mijn schoonzus (waar ik veel mee omga) wil eind dit jaar beginnen mits ze een leuk huis kunnen vinden.

Ja, een balans vinden, in moeder zijn - vriendin etc zou ik ook graag willen... moet vast lukken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven