* 186 * Bar Too Much * 186 *

03-06-2010 00:29 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, nog en telefoontje plegen en op tijd naar bed. Drukke dag morgen.

Om half 9 gesprek op school voor zoontje, school denkt het manneke niet dat te kunnen bieden wat hij nodig heeft....

Daarna werken, zwemles en dan weer werken. Zaterdag gelukkig vrij!
Oké Bloesje, prima, als je er verder niet over wilt praten... :(

In ieder geval hoop ik, dat je heeeeel lekker zult slapen en zolang als dat duurt, al je zorgen voor even vergeet.....
Lieve Wies, wil er wel over praten , maar lijkt me beter om dat niet meer op het forum te knallen, heb geen zin in gedonder, heb genoeg aan mijn koppie!

Heb je een leuke dag gehad?
Ja meis, voor mij was de dag toppie....

Daarom vind ik het haske lullig, als dat voor jou niet het geval was.

Lieve schat (want dat ben je zeker) als je mij wilt mailen, dan kan dat altijd, altijd hoor en dan geef ik jou ook mijn tel.nr, en jij mag mij ook altijd in de nacht bellen hoor....
Wies, je bent een schat!

Ga je dit weekend wel es effies mailen, goed? Doe ik Jootje er ook gelijk bij, die schijnt mijn meelderig goedje nog niet helemaal goed in ontvangst te hebben gehad....

Fijn dat jouw dag toppie was, de mijne was ook wel aardig hoor, daar niet van, er zijn ook hele leuke dingen om van te genieten, toch?
Echt wel, meis, ik bewonder jou wel hoor, jij blijft altijd positief en ook weer heb ik mij zo gekoesterd in jouw gezelschap.

Ik ben heel blij, dat ik jou heb leren kennen en dat meen ik oprecht....

En morgen ga ik samen met een buurvriendin(nietJootje) een heel eind fietsen.

Ik geloof, dat ze een route heeft van 45 kilometer.... pffffff.....fluitje van een cent toch....
Ik bedoel, dat ik zeker van jouw gezelschap heb genoten bij onze meeting bij Yetje, maar ook vanb Helaatje en alle anderen, en misschien weet je het nog niet, maar ik ben wel een eerlijk mens hoor....
Wies, makkie op jouw fiets! Daar kun je de tour de france zo mee rijden......
quote:Helaholalalala schreef op 03 juni 2010 @ 23:18:

Wies, makkie op jouw fiets! Daar kun je de tour de france zo mee rijden...... Je hebt helemaal gelijk, stom van mij om toch nog een pietsie zenuwachtig te zijn, ik ben echt een stom wijf joh.....
Pssstt Helaatje, ik vind het toch wel haske knap van jou, om na zoveel barren toch nog weer iets origineels te vinden.

Vinnik zooooo gaaf, echt waar.....
En nu gaat deze dame naar bed i.v.m. morgen, want al is het een makkie, toch maar proberen om fit te zijn

Dag lieverds, tot snel......
quote:wiesje123 schreef op 03 juni 2010 @ 23:15:

Ik bedoel, dat ik zeker van jouw gezelschap heb genoten bij onze meeting bij Yetje, maar ook vanb Helaatje en alle anderen, en misschien weet je het nog niet, maar ik ben wel een eerlijk mens hoor....

Wist ik toch al!!!???

Enne Wies? Ik heb ook van jullie genoten hoor, heb weer een bult inspiratie en energie voor de komende weken opgedaan!

* gaat nu echt maffen! *
Trusten lieve Wiesje
Trusten lieve Blues
O en die leuke galerij die Viva heeft geopend?

Voor mij komen jullie er allemaal in! Echt, topwijffies zijn jullie!
quote:Helaholalalala schreef op 03 juni 2010 @ 23:35:

Trusten lieve Blues Hela, hou stiekum van je!
Morguh Barrers,

Ik vind het niet meer leuk in Hoerwijk, heb verdomme op het buro gezeten wegens een valse aangifte, ik iemand zwaar mishandelen hahaha! En Bibi wordt bedreigd en nu ga ik aangifte doen tegen de popo wegens mishandeling van een vriend.

Teringlijers, ik ben het helemaal zat!

Koffie, kep een kater, gelukkig heb ik goede buren (ja, die waar ik ruzie meehad, hebben Bibi opgevangen)

Ik ben het zoooooooooooo fucking zat, dat hele kutsysteem!
Je weet toch!
Het is me wat Much, dat leven van jou.

Ik ben gisteren in slaap gevallen voor de oudsten erin lagen. Voelde me dus voor de verandering eens lekker fit vanmorgen. Tot Miniman me tijdens het ontbijt heell lief aankeek en zei: 'Zo lijk je wel een oma, mamma'

Ben ontstopt!!!
Hallo barrers, Helaatje, wat heerlijk, dat je nu weer je vaatwasserT kan laten werken.....

Mutchie, wat maak jij toch veel mee daar in die wijk van jou....

Yetje, misschien bedoelde Miniman wel, dat je op een oma leek, omdat je iedereen zo verwende??

Ik geloof, dat oma's dat vaak doen???

Vandaag heerlijk gefietst, mooi wel 41 kilometer, goed hè.

Nu een portje en dan op tijd naar m'n bed......
Ja Wies, en de wasmachine vooral ook. De laatste ( van 8) zit er in!

41km? Geen spierpijn?

Verder chillen en niets dan chillen, lekkâh in het zonnetje
Goeiemorgen allen, ben net pas wakker, errug hè

Komt vast door al dat fietsen en nee Helaatje, helemaal geen spierpijn. Wat fijn, dat je al je masjientjes weer kan gebruiken hè?

En nu maar eens een zonnig ontbijt.....

Mjammerdejam Wies, lekker zomers ontbijtje!

Jij gaat nu ook zekers chillen?

Hela, fijn he, dat je weer kunt wassen en zo!

Much,mooi shit al die toestanden. Keep it cool, meid!

Yette, oma's zien er vaak heel erg mooi uit hoor! En ze zijn vaak errug lief!

Ben er net uit, was weer laat vannacht en een lange dag gewerkt.

Van 9 tot half 3 vannacht, dus doe het vandaag shake it easy....
Ben je vandaag wel vrij Bloesje?

Dat heb je zo onderhand toch wel verdiend met die lange werkdagen, die jij maakt....
Ben vandaag haske vrij en afgrijselijk lui!

Moet eigenlijk nog boodschappen doen, heb wel de was gedaan, moet nog koken en afwassen, maar heb geen ruk zin!

Ga zo lekker even dommelen, denk ik.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven