* 186 * Bar Too Much * 186 *

03-06-2010 00:29 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geloof ik niks van....
Je weet toch!
Goeiemorge, deze morgen.....

Middag!

Lekker weertje, Wies, je ontbijt heb ik genuttigd als lunch, met uw welnemen, ontbijt heb ik allang achter de kiezen.

Prachtig weer, warm zelfs.

had een leuke en lekker ontbijt in gedachten met de family, maar alleen jongste zoontje en ik hebben ervan genoten. de rest is bezig te ontwaken. krijg je he, met die opgroeiende pubers en zo....
Goedemiddag, weer bal hoero. Traumahelikopter, hoogwerker, er is iemand aan de overkant niet goed geworden ofzoiets....
Je weet toch!
En iedereen maar filmen, ik heb gelijk gecheckt of ik niet op you tube sta...gelukkig niet.
Je weet toch!
Jaaaaaaaaaah, ik heb je toch g-spot Muchie

t Is nog lekkâh in de tuin maar kan zo omslaan in onweer etc...zeggen ze....Eerst zien, dan geloven...dochter zou gaan zwemmen maar gelukkig heeft ze nog niet zo lang geleden een navelpiercing laten zetten en was er een legale reden om haar daar van af te houden..soms zit het mee...soms zit het tegen!

Dus nu rest ons om t eten en drinken naar binnen te brengen, de autoramen dicht te doen, de ramen te sluiten, hond nog even laten piemelen, de parasol die natuurlijk geen paraplu is een goed onderkomen te bezorgen en ach....dan zien we wel weer verder...Temp is goddelijk nu!

Btw, Punman heeft zo'n verantwoordelijkheidsgevoel dat dit aaaaaaaaaaaaaaaalles al is gebeurd terwijl ik dit typ...

Ik zeg....prooooost!
Jah Pum!
Je weet toch!
Sja, zo gaat dat.

Tot nu toe weersta ik alle weergoden...t is goddelijk buiten! Geen drup, geen knal, ik zie t licht niet....

Wanneer krijg jij je eigen reallifesoap Muchiepuchie?
anoniem_53337 wijzigde dit bericht op 06-06-2010 17:27
Reden: Vergat de pv! t Is toch wat....
% gewijzigd
Binnenkort op you tube wss
Je weet toch!
Avond/week/seizoenvullend programma wordt dat mi.

Zit nu mooi binnen. Piet of Jan of Klaas of whoever had gelijk...t ging hier ook regenen...onweer notyet(te).
Hoero ook...
Je weet toch!
En morgen is er weer een dag...maar dan zit ik weer heul de dag binnen...
En overmorgen is er weer een dag, pfff...
Je weet toch!
Dinsdag is altijd kut. Maaaaaaaaaaaaaaar óók die gaat voorbij!
Ik heb net een variant op paaseieren verstoppen gedaan.

Muk vindt niks leuker dan iets verstoppen en dan moet de rest gaan zoeken. Gelukkig stopt ie alles altijd op dezelfde plek, dus dat scheelt weer. Je moet wel een beetje toneelspelen dat je elke keer weer super verbaasd bent.

Hier ook regen en geen onweer. Ik wil eigenlijk wel weer buiten zitten.
Haha Jo, dat blijft leuk voor de kids..herhalen herhalen....daarom vinden ze Sesamstraat en Tik-Tak zo leuk onder andere...

En de kracht van reclame is herhalen dus mss gaat t voor de groten ook wel op....

k Wil ook weer buiten zitten...geen onweer gezien/gehoord....Wel net heerlijk rondje gedaan met fifi en welnee, geen drup op de blote arms/benen....

Jo, vindt Muk t ook leuk als hij moet zoeken?
Zo. Back in town We hebben de laatste logeerpartij voor vertrek gehad. Ben zo moe dat ik alleen even kom zwaaien

Ha Yetje en Pun!

Ja, Muk vindt het heel leuk om ook te zoeken.

Is het nog te vroeg voor een rooie?

Wat een heerlijk weertje vandaag. Het begint hier nu wat af te koelen en te waaien, heel af en toe een paar druppels.

Ik vind het niet te vroeg voor een rose
Goeiemorgen met een lekker bakkie leut.....

[
Man heeft een prachthuis geregeld! Heerlijk om te weten waar we volgende maand wonen
Ooooo Yetje, wat spannend....

En ook in dat stadje, waar jij graag wilde wonen?
Wow Yet, t is nu echt aftellen geblazen he...

Tegen die tijd zitten Hela en ik in een bountyparadijs hebben we net besloten! 't Is toch wat...gister nat van t zweet en vandaag nat van de regen...

Tig vijven in de klok dus we kennuh weer!
Pun, hebbie je tasje al gepakt?
Nope, neem alleen wat contanten en pasjes mee )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven