saai - saaier - saaist

02-05-2010 12:51 330 berichten
Alle reacties Link kopieren

We hadden weer saai een topic vol dus gaan we hier maar saai verder...
Snjókorn falla, á allt og alla
quote:steph schreef op 01 juni 2010 @ 23:30:

Steph is braaf saai, was gestreken/frietpan schoongemaakt *gatver* en nog tv gekeken. Ook saai met Lief naar het theater geweest maar dat was niet zo saai, behalve dat Lief het podium opmoest. Wel saai gelachen.

*moet eigenlijk ook saai frietpan schoonmaken,blegh*

Morgen saai een feestje (met een cowboy/indianen thema ) Ben niet zo van de themafeestjes.
*heeft alleen een oranje brulshirt nog van 2 jaar geleden. Moet maar saai voldoen dit jaar weer. Gaat er ook "gewoon" in werken op de dagen dat het nederlandse elftal saai speelt.
Dat saaie shirt heb ik ook maar nu een Loesje, ook saai.
ik heb een saai etentje vanavond bij vriendinnen.

doe mn nieuwe saaie outfit aan.morgen pas weer werken
Dez, da's veul te saai een etentje. Ik hou het bij saaie heerlijke pizza omdat vriend laat thuiskomt.
Loesje is wel erg saai als Tshirt! En een brulshirt is ook nog in de mode hoor Snjookje! (welk oranje shirt niet trouwens) Ze worden ook dit jaar weer volop verkocht. Dus je bent saai trendy daar in IJsjesland

Morgen hebben ze weer een oefenwedstrijd. Moet nog saai mijn huis versieren in oranje. Dit weekend maar eens doen.

Wat gezellig saai Dez dat je een etentje hebt. En wat saai dat jij je nieuwe saaie outfit gaat dragen. Zal je vast erg mooi staan (maar wel saai)

Ben vandaag zoete huisvrouw geweest en naar de kapper geweest. Dus ik loop er weer netjes bij. Saai maar netjes!

Saai pizza eten is trouwens ook wel een idee. Ik eet saai lekker wat krieltjes met sla en een kippetje.

Ben benieuwd of je themafeestje echt wel saai was Snjookje. Je kunt altijd zeggen dat je pistolen gestolen zijn door cowboy's (of indianen, tis maar welke outfit je aantrekt)
Feestje is vanavond pas. Heb een geruite overhemd kunnen lenen en een springtouw uit de oefenzaal doet maar dienst als lasso.

Ben benieuwd wat of er te eten is.

Saai hoor pizza eten of een etentje hebben en dan een nieuwe outfit dragen.

Dush: ben jij saai weer opgeknapt??
Dat heb je weer saai opgelost snjookje. ik ben weer saai fit. zit nu saai een weekendje op balkonia, te genìeten van de saaie zon. met mobiel als saai forumtooltje
ik hoop dat er wat saais eten is voor je, anders is het wel een heel saai feest
Hopelijk is het een saai etentje met feest voor Snjookie.

Dushi, je mobiel is niet zo saai. Je hebt wat vouten gemaakt bij genieten (fout woord).

Ik mag ergens deze maand naar het immer zo saai Toverland met het werk (ik als vrijwilliger, met meerdere dames)!!!! En maar bezuinigen in de zorg, grrrrrrr NOT dus.
Het feestje was wel aardig, het eten vrij saai (kipsalade) maar dat kwam niet helemaal onverwacht.

Voorlopig kan je hier weer om je heen kijken, gisteren hing er een asmist van hier tot Tokyo (écht vies). De verwachting is dat die mist er vandaag weer komt (en ik wilde dit weekend m'n tentje gaan uitproberen).

Toverland ken ik niet Steph. Klinkt saai.
Snjookie, ik zou de tent niet gaan uitproberen met Toyko mist. Dat is niet saai.

Kipsalade is saai.

Wij gaan saaie boritos eten met saaie parijse aardappels erbij en salade.
Ik denk dat ik je voorbeeld ga volgen Steph. Iest van wraps met lekkere vulling en dan salade erbij. Mjammie maar wel saai.
etentje was saai,mn outfit ook,vanmorgen dienst gehad was ook saai.vanavond nog bbqfeestje bij buren,dat word natuurlijk ook saai.vannacht mag ik nog een rondje met ut ondje,doen bij een jeugdkamp vd voetbal.en morgen nog ff paar uurtjes saai bij een andere groep werken.

conclusie;ik ben volleerd saai!!!

ps; zonnetje schijnt hierzo en das ook errugg saai.
Saaierds, gaat saai goed zo.

Ik ga vanavond eerst het kinderlijsttrekkersdebat volgen, dat lijkt me saai. En daarna naar een verjaardag, vrees dat dat niet saai gaat worden.
Change of plans hier. Ik ga bbq-en. Veulste saai weer hier. Ben blij dat ik niet ben gaan kamperen, ben saai naar de grote stad gereden en je zag duidelijk een mist hangen...... uche, uche, uche.
Jullie zijn goed saai geweest, goed zo dames!

Ik ook, lekker een beetje gelummeld. Heel saai maar effectief. Ik zie mijn tiepvaut idd Steph. Vreemd want ik had het wel goed geschreven. Ach, het valt wel saai op. Volgende keer gewoon weer goed schrijven. Heb het kinderlijsttrekkersdebat niet gezien. En Toverland ben ik ook nog nooit saai geweest.

BBQen is saai maar wel prettig. Hoop dat die saaie aswolk geen roet in het eten strooit (saaie woordspeling) Hoesten van een aswolk is saai.

Werken in de nachten zoals Dez moest doen trouwens ook.
Ik ga zo naar schoonpa, kijken hoe het met hem is en daarna saai tv kijken.

Dushi, Toverland is echt saai.

Snjokorn, Dushi maakte al een saaie woordspeling maar ik sluit me er saai braaf bij aan.
Ik heb een hele saaie kolenbbq dus een beetje extra roet zie/proef je toch niet (het moet eigenlijk even flink gaan regenen zodat die as niet meer zo stuift).

Nee, ging allemaal helemaal goed gisteravond hoor.

Saaie nieuwe avatar heb je Steph.
Steph saaie ava. Heb trouwens de boel een beetje versiert hier thuis. Heel heel saai huis nu. Maar wel WK proof

Hoe was het met schoonpa?

Een saaie kolenbbq maakt wel dat je eten lekker smaakt. Saai maar waar. Regen kan ik wel even jouw kant opsturen Snjookje. Want hier valt wel weer genoeg (al is het vandaag saai droog -op 5 gevallen spetters na- )
Vinnik ook Dush, dat van die kolenbbq dus. Had een paar jaar geleden heel saai een hardstikke mooie gasbbq gewonnen, die heb ik snel verkocht en er zo'n ouderwets kooltjesding voor in de plaats gekocht.

Kom maar op met die saaie regen (volgens mij gaat het woensdag of donderdag regenen hier als ik de saaie weersverwachting moet geloven).
Nou als die voorspellingen kloppen dan heb ik weer mijn saaie taak gedaaan (het sturen van regen) Nooit geweten dat ik dat als saaiert gewoon kon
kiekeboe saaierds.ben vrij vandaag.ga zo naar de peut.daaaggg
Dushi: het is gisteren saai gaan regenen en het is vandaag nog steeds grijs (en niet van de as...).

Dezz: heb je je vrije dag saai besteed?
behoorlijk saai zelfs;slapend,denkend,huilend.gaat niet zo goed hierzo.heb wel andere medicatie,dus hopelijk snel wat beter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven