Lush!
zaterdag 24 maart 2007 om 22:01
Hoi allemaal,
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
zondag 30 mei 2010 om 16:10
donderdag 3 juni 2010 om 11:55
Coalface is een zwarte gezichtsreiniger met een klein scrubje, Daddy-O is een paarse blondhaar-shampoo met de geur van viooltjes en Rehab is een oppeppende shampoo voor beschadigd haar, ruikt beetje fris/kruidig en naar pepermunt.
Op de UK site staat trouwens een leuk nieuw pakketje, cyclist's repair kit (jammer genoeg net een bestelling gedaan...):
Op de UK site staat trouwens een leuk nieuw pakketje, cyclist's repair kit (jammer genoeg net een bestelling gedaan...):
Everytime you make a typo, the errorists win.
donderdag 3 juni 2010 om 18:18
donderdag 3 juni 2010 om 18:19
donderdag 3 juni 2010 om 18:41
quote:infojunk schreef op 03 juni 2010 @ 11:55:
Ziet er idd goed uit!
Wat zijn de voordelen van op de UK site ipv op de NL site bestellen (of in de winkel kopen?)
Ziet er idd goed uit!
Wat zijn de voordelen van op de UK site ipv op de NL site bestellen (of in de winkel kopen?)
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
donderdag 3 juni 2010 om 18:52
donderdag 3 juni 2010 om 19:14
quote:Janna80 schreef op 03 juni 2010 @ 18:41:
[...]
Ziet er idd goed uit!
Scheelt enorm veel geld!
Ik denk dat je het moment ongeveer een derde goedkoper uit bent!
En als je maar genoeg besteld heb je de verzendkosten vanuit de UK er ook ruim uit!!
[...]
Ziet er idd goed uit!
Scheelt enorm veel geld!
En als je maar genoeg besteld heb je de verzendkosten vanuit de UK er ook ruim uit!!
donderdag 3 juni 2010 om 21:45
quote:elleinspe schreef op 03 juni 2010 @ 19:14:
Scheelt enorm veel geld!
En als je maar genoeg besteld heb je de verzendkosten vanuit de UK er ook ruim uit!!En als je het in NL in de winkel koopt? Is UK incl. verzendkosten dan ook goedkoper?
Scheelt enorm veel geld!
En als je maar genoeg besteld heb je de verzendkosten vanuit de UK er ook ruim uit!!En als je het in NL in de winkel koopt? Is UK incl. verzendkosten dan ook goedkoper?
donderdag 3 juni 2010 om 22:03
Vraagje voor de kenners: ik heb onlangs een shampoo bar gekregen, met de instructie dat ik deze eerst een beetje nat moest maken voordat ik 'm kon gebruiken. Nou, al bij het eerste gebruik brokkelde het hele ding uit elkaar en was er niets meer van over. Lijkt mij niet normaal?! Hoe had ik 'm wel moeten gebruiken?
vrijdag 4 juni 2010 om 10:44
quote:Janna80 schreef op 03 juni 2010 @ 21:45:
[...]
En als je het in NL in de winkel koopt? Is UK incl. verzendkosten dan ook goedkoper?
Echt nog steeds stukken goedkoper.
Voorbeeldje:
Een shampoobar kost in NL 8,30 euro.
In de UK kost diezelfde shampoobar 4,65 pond.
Dus elk product kun je een paar euro goedkoper scoren.
En als je met een vriendin ofzo besteld kun je de verzendkosten nog delen ook, de verzendkosten zijn 9.95 pond!
[...]
En als je het in NL in de winkel koopt? Is UK incl. verzendkosten dan ook goedkoper?
Echt nog steeds stukken goedkoper.
Voorbeeldje:
Een shampoobar kost in NL 8,30 euro.
In de UK kost diezelfde shampoobar 4,65 pond.
Dus elk product kun je een paar euro goedkoper scoren.
En als je met een vriendin ofzo besteld kun je de verzendkosten nog delen ook, de verzendkosten zijn 9.95 pond!
vrijdag 4 juni 2010 om 20:51
quote:Lonkaa schreef op 04 juni 2010 @ 20:43:
Ik wil iets bij Lush gaan bestellen maar weet echt niet wat! Wie heeft hier een idee wat ik kan bestellen om kennis te maken met Lush?Gewoon lekker simpel en veilig beginnen met 'n Honey I washed the kids- zeepje (honing) en een Soft Coeur massage-bar (ik gebruik hem als bodylotion).
Ik wil iets bij Lush gaan bestellen maar weet echt niet wat! Wie heeft hier een idee wat ik kan bestellen om kennis te maken met Lush?Gewoon lekker simpel en veilig beginnen met 'n Honey I washed the kids- zeepje (honing) en een Soft Coeur massage-bar (ik gebruik hem als bodylotion).
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
vrijdag 4 juni 2010 om 21:00
Ik wil iets bij Lush gaan bestellen maar weet echt niet wat! Wie heeft hier een idee wat ik kan bestellen om kennis te maken met Lush?
Wat wil je? Zeep, shampoo, scrub, bodylotion, lippenbalsem?
Heb je een droge huid of niet?
Ik vind de Karma Kream erg fijn.
En de Lemony Flutter (nagelriemcreme, maar ook voor droge ellebogen)
Van de scrubs de groene Sugar Scrub, met gember en lavendel. En in een flesje Rub rub rub. (blauwe vloeibare scrub)
En van de zeep vind ik de Porridge lekker, met havermout. Hij ziet er wel een beetje gek uit.
De Happy Hippy douchegel is ook lekker.
Ga je 't bestellen of in een winkel kopen? In een winkel kun je even aan alles ruiken En als je een creditcard hebt, de UK site is dus goedkoper!
Ik wil iets bij Lush gaan bestellen maar weet echt niet wat! Wie heeft hier een idee wat ik kan bestellen om kennis te maken met Lush?
Wat wil je? Zeep, shampoo, scrub, bodylotion, lippenbalsem?
Heb je een droge huid of niet?
Ik vind de Karma Kream erg fijn.
En de Lemony Flutter (nagelriemcreme, maar ook voor droge ellebogen)
Van de scrubs de groene Sugar Scrub, met gember en lavendel. En in een flesje Rub rub rub. (blauwe vloeibare scrub)
En van de zeep vind ik de Porridge lekker, met havermout. Hij ziet er wel een beetje gek uit.
De Happy Hippy douchegel is ook lekker.
Ga je 't bestellen of in een winkel kopen? In een winkel kun je even aan alles ruiken En als je een creditcard hebt, de UK site is dus goedkoper!
zaterdag 5 juni 2010 om 00:14
Het ligt er ook aan wat voor geurtjes je lekker vindt. Veel mensen vinden Honey I Washed The Kids zeep fantastisch, ik vind deze echt veel te zoet. Ik vind zelf Porridge een erg fijne zeep, één van de eerste dingen die ik gekocht heb en die ik ook altijd in huis heb nu.
Als je kennis wil maken zou ik beginnen met iets van een zeepje, niet erg duur en voor mij was dit een fijne manier om kennis te maken met de spullen van Lush.
Als je de mogelijkheid hebt zou ik zeker bij een winkel gaan kijken, dan mag je aan alles even voelen en ruiken. Je kunt dan ook advies vragen bij een meisje wat er werkt, mijn ervaring is dat je erg prettig geholpen wordt.
Als je kennis wil maken zou ik beginnen met iets van een zeepje, niet erg duur en voor mij was dit een fijne manier om kennis te maken met de spullen van Lush.
Als je de mogelijkheid hebt zou ik zeker bij een winkel gaan kijken, dan mag je aan alles even voelen en ruiken. Je kunt dan ook advies vragen bij een meisje wat er werkt, mijn ervaring is dat je erg prettig geholpen wordt.
zondag 6 juni 2010 om 15:27
zondag 6 juni 2010 om 16:22
inderdaad lekker gaan ruiken en proberen in een van de winkels!
Begin bijv. met een zeep, een potmultifunctionele dreamcream en een shampoobar. En iets voor in bad, als je dat hebt!
Begin bijv. met een zeep, een potmultifunctionele dreamcream en een shampoobar. En iets voor in bad, als je dat hebt!
Everytime you make a typo, the errorists win.
zondag 6 juni 2010 om 17:01
quote:infojunk schreef op 06 juni 2010 @ 16:22:
[...]
Begin bijv. met een zeep, een potmultifunctionele dreamcream en een shampoobar. En iets voor in bad, als je dat hebt!Dat is inderdaad een goed advies. Dream Cream wordt door bijna iedereen gewaardeerd en de shampoobars zijn erg makkelijk voor vakantie/onderweg
[...]
Begin bijv. met een zeep, een potmultifunctionele dreamcream en een shampoobar. En iets voor in bad, als je dat hebt!Dat is inderdaad een goed advies. Dream Cream wordt door bijna iedereen gewaardeerd en de shampoobars zijn erg makkelijk voor vakantie/onderweg
maandag 7 juni 2010 om 00:06